НаУКМА

Інформаційний пакет ЄКТС

<< повернутись

Код: 296570

Назва:

Менеджмент ЗМІ та медіапланування



Анотація: Курс Менеджмент ЗМІ та медіапланування передбачає ознайомлення студентів із ключовими аспектами управління та організації в сфері медіа та медіапланування, навчання ефективним методам та стратегіям управління та розвитку медіа-проектів, розуміння процесів планування та управління медіа-ресурсами, включаючи роботу редакцій, маркетингові стратегії та фінансовий аспект ЗМІ. В рамках курсу заплановані зустрічі та майстер-класи з фахівцями практиками зі сфери медіа-управління. Студенти матимуть змогу освоїти такі аспекти: •Розуміння структури та організаційного управління медіаорганізаціями. •Аналіз стратегічного розвитку та управлінської ефективності. •Вивчення методів та інструментів медіапланування. •Ознайомлення з інноваційними технологіями та їх впливом на медіаіндустрію.

Тип дисципліни: нормативна

Рік навчання: 1

Семестр:

Кількість кредитів: 4

Форма контролю: залік

Викладач(і): Дейниченко Руслан Андрійович

Результати навчання: У результаті вивчення дисципліни студенти
матимуть змогу освоїти такі аспекти:
-Розуміння структури та організаційного управління медіаорганізаціями.
-стратегічного розвитку та управлінської ефективності.
-Вивчення методів та інструментів медіапланування.
-Ознайомлення з інноваційними технологіями та їх впливом на медіаіндустрію.
-знати і розуміти хід подій з історії України;
-уміти застосовувати набуті знання для аналізу історичних процесів минулого і сьогодення.



Спосіб навчання: аудиторний

Необхідні обовязкові попередні й супутні модулі: теорія масових комунікацій, теорія медіакультури.

Зміст дисципліни: Курс передбачає ознайомлення студентів із ключовими аспектами управління та організації в сфері медіа та медіапланування, навчання ефективним методам та стратегіям управління та розвитку медіа-проектів, розуміння процесів планування та управління медіа-ресурсами, включаючи роботу редакцій, маркетингові стратегії та фінансовий аспект ЗМІ. В рамках курсу заплановані зустрічі та майстер-класи з фахівцями практиками зі сфери медіа-управління. Також курс передбачає ознайомлення студентів з особливостіями галузі; імідж і бренд; success story; медіа ринок; етапи медіа виробництва (етап І: народження компанії); політика і менеджмент; управління фінансами; реклама; аудиторія; корпоративна культура й ідеологія; етика медіа бізнесу Студенти матимуть змогу освоїти такі аспекти: •Розуміння структури та організаційного управління медіаорганізаціями. •Аналіз стратегічного розвитку та управлінської ефективності. •Вивчення методів та інструментів медіапланування. •Ознайомлення з інноваційними технологіями та їх впливом на медіаіндустрію.


Рекомендована література: Обов'язкова і рекомендована література:

Основна література
1. Avery Swartz (2020). See You on the Internet: Building Your Small Business with Digital Marketing.
2. Handbook of Media Management and Economics (2006). Посилання
3. Juan Pablo Artero, Juan Luis Manfredi. Competencies of Media Managers: Are They Special? In G. F. Lowe & F. Martin (Eds.). Managing Media Firms and Industries. What’s So Special About Media Management? – Springer International Publishing Switzerland, 2016. – P.43–60.
4. Jason McDonald (2020). Social Media Marketing Workbook: How to Use Social Media for Business, 650 p.
5. Lowry, T. (2004, April 12). "Take me out to the webcast?" Business Week Online. Retrieved April 24, 2004, from (http://www.businessweek.com/print/magazine/content/04 15/b3878055.htm?tc).
6. Miri Rodriguez (2020). Brand Storytelling: Put Customers at the Heart of Your Brand Story, 224 p.
7. Picard, R. G. (2004). Environmental and market changes driving strategic planning in media firms. In R. G. Picard (Ed.), Strategic responses to media market changes (JIBS Research Report Series No. 2004-2) (pp. 1–17). Jonk ?oping, Sweden: J ?onk ?oping International Business School.
8. Ann Handley (2014) Everybody Writes: Your Go-To Guide to Creating Ridiculously Good Content, 415 p.

Додаткова література
1. Aitamurto, T., & Lewis, S. C. (2013). Open innovation in digital journalism: Examining the impact of open APIs at four news organizations. New Media & Society, 15(2), 314-331.
2. Entertainment and Media Management Lab. (EMMi Lab.). Посилання
3. Гоян О. Комерційне радіомовлення: журналістика і підприємництво в радіоефірі: монографія. – Київ: Інститут журналістики Київського національного університету ім. Т. Шевченко, 2005. – 342 с.
4. Дикань В. Л. Стратегічне управління : навч. посіб. / В. Л. Дикань, В. О. Зубенко, О. В. Маковоз та ін.. – Київ : ЦУЛ, 2013. – 272 с.
5. Основи медіаменеджменту : навч. посіб. для студ. спеціальності 073 «Менеджмент», спеціалізації «Медіаменеджмент та адміністрування у видавничополіграфічній галузі» / О. М. Барзилович, З. В. Григорова, Л. А. Пунчак та ін.; КПІ ім. Ігоря Сікорського. – Електронні текстові данні (1 файл: 2,2 Мбайт). – Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2017. – 296 с. – Режим доступу : https://ela.kpi.ua/bitstream/123456789/ 22199/1/mm_2018_02.pdf). – (дата звернення: 23.03.2021). – назва з екрана.




Форми та методи навчання: лекції, семінарські заняття, самостійна робота

Методи й критерії оцінювання: рейтингове оцінювання за 100-бальною системою: поточний контроль - 70 балів (опитування, виступи на практичних заняттях, презентації,підсумкові тести); підсумковий контроль - 30 балів (форма контролю - залік).

Мова навчання: українська