Код: 296571Назва:
Практика навчальна "Відеовиробництво"
Анотація: Навчальна практика з Відеовиробництва спрямована на поглиблене вивчення процесів та технік, пов'язаних із створенням відеоматеріалів. Студенти матимуть унікальну можливість отримати реальний практичний досвід у всіх аспектах виробництва відеопродукції, починаючи від концептуального проектування до завершення монтажу та публікації.
Мета ознайомити здобувачів з основними етапами відеовиробництва, принципами та технікою відеозйомки та відеомонтажу.
Під час практики студенти власноручно знімають відео і монтують відеоролики різного формату.
Завдання:
•Розширення знань стосовно всіх етапів від ідеї до публікації, включаючи розробку сценарію, вибір обладнання та використання техніки зйомки.
•Освоєння ключових технічних аспектів відеопродукції, таких як вибір та використання обладнання, світлотехніка та робота зі звуком.
•Набуття базових вмінь відеомонтажу для творчого злиття зйомок, створення згуртованого відеоконтенту та використання спеціальних ефектів.
•Сприяння розвитку творчості та оригінального підходу до створення відеоконтенту.
•Ознайомлення з вимогами та стандартами відеопродукції, зокрема в контексті сучасних медійних тенденцій.
•Підготовка студентів до використання отриманих навичок у майбутній професійній діяльності в галузі відеожурналістики та медіа виробництва.
Практика проходить на базі Могилянської Школи Журналістики у форматі творчої майстерні.
Тип дисципліни: нормативнаРік навчання: 1Семестр: 1Кількість кредитів: 4Форма контролю: залікВикладач(і): Поліщук Сергій ВасильовичРезультати навчання: У результаті вивчення дисципліни студент повинен: Знати: всі етапи від ідеї до публікації, включаючи розробку сценарію, вибір обладнання та використання техніки зйомки;технічні аспекти відеопродукції, таких як вибір та використання обладнання, світлотехніка та робота зі звукомвимоги та стандарти відеопродукції, зокрема в контексті сучасних медійних тенденцій.вміти реалізовувати свої творчі ідеї в рамках відеопроектів;планувати та реалізовувати відеопроєкти, керуючи їх від ідеї до завершення;працювати з камерою, світловим, обладнанням аудіозапису; організовувати та керувати зйомками, забезпечуючи ефективну роботу команди;використовувати монтажне програмне забезпечення для збірки та редагування відеоматеріалів. практично досліджувати різні види зйомок;практично застосовувати нелінійний монтаж на прикладі сучасних програм для редагування відео: оцифрування, монтаж, редагування аудіо, створення новинного телесюжетуСпосіб навчання: аудиторнийНеобхідні обовязкові попередні й супутні модулі: практика радіомовленняЗміст дисципліни: Студенти матимуть унікальну можливість отримати реальний практичний досвід у всіх аспектах виробництва відеопродукції, починаючи від концептуального проектування до завершення монтажу та публікації.
Мета ознайомити здобувачів з основними етапами відеовиробництва, принципами та технікою відеозйомки та відеомонтажу.
Під час практики студенти власноручно знімають відео і монтують відеоролики різного формату.
Завдання:
•Розширення знань стосовно всіх етапів від ідеї до публікації, включаючи розробку сценарію, вибір обладнання та використання техніки зйомки.
•Освоєння ключових технічних аспектів відеопродукції, таких як вибір та використання обладнання, світлотехніка та робота зі звуком.
•Набуття базових вмінь відеомонтажу для творчого злиття зйомок, створення згуртованого відеоконтенту та використання спеціальних ефектів.
•Сприяння розвитку творчості та оригінального підходу до створення відеоконтенту.
•Ознайомлення з вимогами та стандартами відеопродукції, зокрема в контексті сучасних медійних тенденцій.
•Підготовка студентів до використання отриманих навичок у майбутній професійній діяльності в галузі відеожурналістики та медіа виробництва.
Практика проходить на базі Могилянської Школи Журналістики у форматі творчої майстерні.
Рекомендована література: Ascher, Steven, and Edward Pincus. The Filmmaker's Handbook: A Comprehensive Guide for the Digital Age. New York: Plume, 2013. Print.Blofield, Robert. How to Make a Movie in 10 Easy Lessons.Broadcast Journalism” School Video News. https://www.school-video-news.com/Gerald Millerson, Jim Owens Television production. – 15th ed. 1. Television – Production and direction. 2. The techniques of TV production, 2009. Schroder, Carla. (2011) The Book of Audacity: Record, Edit, Mix, and Master with the Free Audio Editor. No Starch Press.Ігор Куляс. Олександр Макаренко. Ефективне виробництво теленовин: стандарти інформаційного мовлення. Професійна етика журналіста-інформаційника. Практичний посібник для журналіста. МГО «Інтерньюз-Україна». Київ, 2006.Роман Ширман. Алхімія режисури. Майстер-клас. ЗАТ «Телерадіокур’єр». Київ, 2008.Роман Ширман. Телевізійна режисура. Майстер-клас. ЗАТ «Телерадіокур’єр». Київ, 2004.Онлайн-ресурсиПоліщук С. Авторська онлайн-школа «Роби Відео» https://www.youtube.com/@robyvideosam (відео-уроки з відеозйомки та монтажу).Lessons From the Screenplay. YouTube Channel. https://www.youtube.com/channel/UCErSSa3CaP_GJxmFpdjG9Jw RocketJump Film School. YouTube Channel. https://www.youtube.com/user/RJFilmSchool StudioBinder. Website. https://www.studiobinder.com/ StudioBinder. YouTube Channel. https://www.youtube.com/channel/UCUFoQUaVRt3MVFxqwPUMLCQФорми та методи навчання: практичні заняття, самостійна робота Методи й критерії оцінювання: рейтингове оцінювання за 100-бальною системою: поточний контроль - 70 балів (опитування, виступи на практичних заняттях, презентації,); підсумковий контроль - 30 балів (форма контролю - залік).Мова навчання: українська