НаУКМА

Інформаційний пакет ЄКТС

<< повернутись

Код: 296580

Назва:

Виробництво журналів



Анотація: Курс "Виробництво журналів" присвячений сучасним концептуальним аспектам та технікам створення та випуску журналів. Під час курсу студенти розглянуть сучасні тренди у виробництві журналів, проаналізують вплив цифрових технологій на виробництво та поширення періодичних друкованих видань. Тематичним фокусом є індустрія модних видань та тенденції фешн-журналізму. Приклади, які розглядаються під час курсу, базовані на історії та сучасних зразках глянцевих видань. Мета курсу – вивчення сучасних трендів у виробництві журналів та їх вплив на медіаіндустрію на прикладі модних видань.

Тип дисципліни: вибіркова

Рік навчання: 2

Семестр: 4

Кількість кредитів: 3.5

Форма контролю: залік

Викладач(і): Мартинюк Олена Василівна

Результати навчання: Після завершення курсу студент повинен:
За підсумками курсу студент буде знати
-історію журнальної індустрії та сучасні світові тренди;
-основи фотографії та дизайну;
-принципи журнальних текстів.
вміти
- створювати креативні матеріали для журналів;
- аналізувати дизайн концепції видань;
-маркетингові стратегії для просування журналу.











Спосіб навчання: аудиторний

Необхідні обовязкові попередні й супутні модулі: -англійська мова для журналістів -журналістські тексти в епоху мультимедіа -менеджмент ЗМІ та медіа-планування -нові медіа та онлайнова журналістика

Зміст дисципліни: Курс "Виробництво журналів" присвячений сучасним концептуальним аспектам та технікам створення та випуску журналів. Під час курсу студенти розглянуть сучасні тренди у виробництві журналів, проаналізують вплив цифрових технологій на виробництво та поширення періодичних друкованих видань. Тематичним фокусом є індустрія модних видань та тенденції фешн-журналізму. Приклади, які розглядаються під час курсу, базовані на історії та сучасних зразках глянцевих видань. Мета курсу – вивчення сучасних трендів у виробництві журналів та їх вплив на медіаіндустрію на прикладі модних видань.


Рекомендована література: Основні джерела:
Chabra S.S. Ahuja B.N., (2003) Principles and Techniques of Journalism, Published by Surjeet Publications
Jenny McKay (2000). The magazines handbook. London ; New York: Routledge
John Morrish (2003). Magazine editing: how to develop and manage a successful publication. London: Routledge.
Jeremy Leslie (2013). The modern magazine: Visual Journalism in the Digital Era, Laurence King Publishing, United Kingdom.
Tim Holmes (2008). Mapping the magazine, Routledge, Hougton.
Tim Holmes & Liz Nice (2012).Magazine Journalism (Journalism Studies: Key Texts), Sage Publications Ltd, London.
Victor S. Navasky&EvanCornog (2012). The Art of Making Magazines: On Being an Editor and Other Views from the Industry, Columbia University Press, New York.
Raymond Dorn (1986). How to design and improve magazine layouts, Wadsworth Publishing, United States.
David Abrahamsan, Marcia R Prior Miller (2015). Hand book of Magazine research, Routledge, London.

Ресурси:

http://wwd.com
https://www.vogue.com
https://www.voguebusiness.com
https://www.businessoffashion.com












Форми та методи навчання: лекційні, семінарські, самостійна робота

Методи й критерії оцінювання: ейтингове оцінювання за 100-бальною системою: поточний контроль - 70 балів (опитування, виступи на практичних заняттях, презентації,); підсумковий контроль - 30 балів (форма контролю - залік).

Мова навчання: українська