НаУКМА

Інформаційний пакет ЄКТС

<< повернутись

Код: 296582

Назва:

Мультимедійні журналістські проекти. Практикум



Анотація: Мета курсу – ознайомлення з ключовими підходами та стратегіями розробки мультимедійних проектів. Курс “Мультимедійні журналістські проекти. Практикум” передбачає практичне засвоєння ключових аспектів розробки та реалізації мультимедійних журналістських проектів. У рамках курсу учасники отримають поглиблені знання про інтеграцію різноманітних медійних форматів у журналістські матеріали та навчаться використовувати сучасні технології для найефективнішої комунікаційної діяльності. Під час курсу студенти виконуватимуть практичні завдання для опанування технічних навичок у створенні мультимедійних компонентів журналістських матеріалів.

Тип дисципліни: вибіркова

Рік навчання: 2

Семестр: 3

Кількість кредитів: 3.5

Форма контролю: залік

Викладач(і): Поліщук Сергій Васильович

Результати навчання: По закінченню курсу студенти будуть здатні:
-Розробляти концепції мультимедійних проектів
-Адаптувати контент під потреби та особливості різних медіаплатформ
-Створювати текстові, фото, відео та аудіо компоненти для мультимедійних
-Верстати інтерактивні лонгріди за допомогою сайтів-конструкторів
-Використовувати соціальні мережі для просування мультимедійних проектів
Студенти будуть знати:
-Історію розвитку мультимедійної журналістики
-Особливості роботи з різними форматами медіа
-Інструменти, програми та програмне забезпечення для створення компонентів для мультимедійних проектів



Спосіб навчання: аудиторний

Необхідні обовязкові попередні й супутні модулі: Нові медіа, виробництво новин, виробництво рідо новин

Зміст дисципліни: Курс “Мультимедійні журналістські проекти. Практикум” передбачає практичне засвоєння ключових аспектів розробки та реалізації мультимедійних журналістських проектів. У рамках курсу учасники отримають поглиблені знання про інтеграцію різноманітних медійних форматів у журналістські матеріали та навчаться використовувати сучасні технології для найефективнішої комунікаційної діяльності. Під час курсу студенти виконуватимуть практичні завдання для опанування технічних навичок у створенні мультимедійних компонентів журналістських матеріалів. Мета вивчення дисципліни. Мета курсу – ознайомлення з ключовими підходами та стратегіями розробки мультимедійних проектів. За підсумками курсу студенти: Ознайомляться з різними інструментами та програмами для обробки фото, відео, аудіо та графіки. Засвоять техніки створення мультимедійних наративів та ефективного структурування історій. Розглянуть інструменти взаємодії з аудиторією в мультимедійних проектах.


Рекомендована література: література:

Abraham, Linus (2001) “De?ning Visual Communication in the New Media Environment”, paper presented to the 2001 AEJMC Annual Convention, Washington, DC, http://list.msu.edu/cgi-bin/wa?A2 ? ind0109B&L ? aejmc&P ? R2, accessed 21 April 2003.
Vinerean, S., & Opreana, A. (2019). Social media marketing efforts of luxury brands on Instagram. Expert Journal of Marketing, 7(2), 144–152.
Vis, F., (2013). Twitter as a reporting tool for breaking news. Digital Journalism, 1(1), 27–47
Deuze, M. (2003). The Web and its journalisms: Considering the consequences of different types of news media online. New Media & Society, 5(2), 203–230.
Harrower, Tim and Elman, Julie M. (2013) The newspaper designer’s handbook. 7th ed. New York: McGraw-Hill.
Lunce, C. (2011). Digital storytelling as an educational tool. Indiana Libraries, 30(1), 77-80. Retrieved March 7, 2012
MacGregor, P. (2003). "Mind the Gap: Problems of Multimedia Journalism." Convergence: The International Journal of Research into New Media Technologies 9(3): 8-17.
Digital Storytelling Guide . Share Your Story: A How-to Guide to Digital Storytelling (2016) https://www.samhsa.gov/sites/default/files/programs_campaigns/brss_tacs/samhsa-storytelling-guide.pdf
Василик Л. Підручник з крос-медіа / Л. Василик, М. Гузун, І. Нарчіс Крец. – Bonn: Schiller Publishing House, 2015. – 138 с.
Матс В. Матс Вікман: Сторітелінг — це як складання конструктора / Вікман Матс. – 2015. – Режим доступу до ресурсу: https://ms.detector.media/mediaprosvita/how_to/mats_vikman_storiteling_tse_yak_skla dannya_konstruktora/.
Приймаченко А. Що таке "мультимедійна історія"? / Андрій Приймаченко // Передова – Режим доступу до ресурсу: http://www.peredova.com/base/multimedia/.
Тулуп, М. (2015). Повільна журналістика по-українськи. Media Sapiens. Доступ: http://osvita.mediasapiens.ua/web/online_media/povilna_zhurnalistika_poukrainski/




Форми та методи навчання: практичні заняття, самостійна робота

Методи й критерії оцінювання: рейтингове оцінювання за 100-бальною системою: поточний контроль - 70 балів (обговорення, виступи на практичних заняттях,домашні завдання) підсумковий контроль - 30 балів - фінальний проект- прототип власного медіа (форма контролю - залік).

Мова навчання: українська