Код: 296582Назва:
Мультимедійні журналістські проекти. Практикум
Анотація: Мета курсу – ознайомлення з ключовими підходами та стратегіями розробки мультимедійних проектів.
Курс “Мультимедійні журналістські проекти. Практикум” передбачає практичне засвоєння ключових аспектів розробки та реалізації мультимедійних журналістських проектів. У рамках курсу учасники отримають поглиблені знання про інтеграцію різноманітних медійних форматів у журналістські матеріали та навчаться використовувати сучасні технології для найефективнішої комунікаційної діяльності.
Під час курсу студенти виконуватимуть практичні завдання для опанування технічних навичок у створенні мультимедійних компонентів журналістських матеріалів.
Тип дисципліни: вибірковаРік навчання: 2Семестр: 3Кількість кредитів: 3.5Форма контролю: залікВикладач(і): Поліщук Сергій ВасильовичРезультати навчання: По закінченню курсу студенти будуть здатні:-Розробляти концепції мультимедійних проектів-Адаптувати контент під потреби та особливості різних медіаплатформ-Створювати текстові, фото, відео та аудіо компоненти для мультимедійних-Верстати інтерактивні лонгріди за допомогою сайтів-конструкторів-Використовувати соціальні мережі для просування мультимедійних проектівСтуденти будуть знати:-Історію розвитку мультимедійної журналістики-Особливості роботи з різними форматами медіа-Інструменти, програми та програмне забезпечення для створення компонентів для мультимедійних проектів Спосіб навчання: аудиторнийНеобхідні обовязкові попередні й супутні модулі: Нові медіа, виробництво новин, виробництво рідо новин
Зміст дисципліни: Курс “Мультимедійні журналістські проекти. Практикум” передбачає практичне засвоєння ключових аспектів розробки та реалізації мультимедійних журналістських проектів. У рамках курсу учасники отримають поглиблені знання про інтеграцію різноманітних медійних форматів у журналістські матеріали та навчаться використовувати сучасні технології для найефективнішої комунікаційної діяльності.
Під час курсу студенти виконуватимуть практичні завдання для опанування технічних навичок у створенні мультимедійних компонентів журналістських матеріалів.
Мета вивчення дисципліни.
Мета курсу – ознайомлення з ключовими підходами та стратегіями розробки мультимедійних проектів.
За підсумками курсу студенти:
Ознайомляться з різними інструментами та програмами для обробки фото, відео, аудіо та графіки.
Засвоять техніки створення мультимедійних наративів та ефективного структурування історій.
Розглянуть інструменти взаємодії з аудиторією в мультимедійних проектах.
Рекомендована література: література:Abraham, Linus (2001) “De?ning Visual Communication in the New Media Environment”, paper presented to the 2001 AEJMC Annual Convention, Washington, DC, http://list.msu.edu/cgi-bin/wa?A2 ? ind0109B&L ? aejmc&P ? R2, accessed 21 April 2003.Vinerean, S., & Opreana, A. (2019). Social media marketing efforts of luxury brands on Instagram. Expert Journal of Marketing, 7(2), 144–152.Vis, F., (2013). Twitter as a reporting tool for breaking news. Digital Journalism, 1(1), 27–47Deuze, M. (2003). The Web and its journalisms: Considering the consequences of different types of news media online. New Media & Society, 5(2), 203–230.Harrower, Tim and Elman, Julie M. (2013) The newspaper designer’s handbook. 7th ed. New York: McGraw-Hill.Lunce, C. (2011). Digital storytelling as an educational tool. Indiana Libraries, 30(1), 77-80. Retrieved March 7, 2012MacGregor, P. (2003). "Mind the Gap: Problems of Multimedia Journalism." Convergence: The International Journal of Research into New Media Technologies 9(3): 8-17. Digital Storytelling Guide . Share Your Story: A How-to Guide to Digital Storytelling (2016) https://www.samhsa.gov/sites/default/files/programs_campaigns/brss_tacs/samhsa-storytelling-guide.pdfВасилик Л. Підручник з крос-медіа / Л. Василик, М. Гузун, І. Нарчіс Крец. – Bonn: Schiller Publishing House, 2015. – 138 с.Матс В. Матс Вікман: Сторітелінг — це як складання конструктора / Вікман Матс. – 2015. – Режим доступу до ресурсу: https://ms.detector.media/mediaprosvita/how_to/mats_vikman_storiteling_tse_yak_skla dannya_konstruktora/.Приймаченко А. Що таке "мультимедійна історія"? / Андрій Приймаченко // Передова – Режим доступу до ресурсу: http://www.peredova.com/base/multimedia/.Тулуп, М. (2015). Повільна журналістика по-українськи. Media Sapiens. Доступ: http://osvita.mediasapiens.ua/web/online_media/povilna_zhurnalistika_poukrainski/Форми та методи навчання: практичні заняття, самостійна роботаМетоди й критерії оцінювання: рейтингове оцінювання за 100-бальною системою: поточний контроль - 70 балів (обговорення, виступи на практичних заняттях,домашні завдання)
підсумковий контроль - 30 балів - фінальний проект- прототип власного медіа
(форма контролю - залік).
Мова навчання: українська