Код: 296586Назва:
Лабораторія громадських медіа: практикум
Анотація: Мета курсу – формування розуміння ролі журналіста в формуванні громадянського суспільства та взаємодії з різними соціальними групами, висвітленні суспільно важливих тем.
Лабораторія громадських медіа: практикум – це експериментальний курс, що приділяє увагу вивченню роботи журналіста як інструмента вирішення суспільно важливих тем. Програма охоплює такі тематики, як журналістика рішень, роль медіа у формуванні гендерної ідентичності, проблематика гендерної рівності в медійному просторі, протидія дискримінації та розвиток навичок роботи з важливими, емоційно зарядженими темами в умовах
Тип дисципліни: вибіркова Рік навчання: 2Семестр: 3Кількість кредитів: залікФорма контролю: залікВикладач(і): Сторожук Юрій АнатолійовичРезультати навчання: У результаті вивчення дисципліни студент повинен: Знати:-в чому особливості системи громадських медіа;-розуміти специфіку роботи журналіста в громадських медіа;- як створити низку аудіо та теле-матеріалів (сюжети , інтерв"ю), які б відповідали вимогам та стандартам громадського мовлення. Вміти:-аналізувати та редагувати спеціально відібрані аудіо- та відеоматеріали;-вміти створювати та працювати над власними сюжетами та інтер"ю;-Спосіб навчання: аудиторнийНеобхідні обовязкові попередні й супутні модулі: журналістські тексти в епоху мультимедіа, теле і радіовиробництвоЗміст дисципліни: Мета курсу – формування розуміння ролі журналіста в формуванні громадянського суспільства та взаємодії з різними соціальними групами, висвітленні суспільно важливих тем.
Лабораторія громадських медіа: практикум – це експериментальний курс, що приділяє увагу вивченню роботи журналіста як інструмента вирішення суспільно важливих тем. Програма охоплює такі тематики, як журналістика рішень, роль медіа у формуванні гендерної ідентичності, проблематика гендерної рівності в медійному просторі, протидія дискримінації та розвиток навичок роботи з важливими, емоційно зарядженими темами в умовах
Рекомендована література: Література:Acker, Joan (2006) ‘Inequality regimes: gender, class, and race in organizations’, Gender & Society, vol. 20, no. 4Akhter, Tawhida (2020) “Language as A Means to Break the Gender Inequality in Doris Lessing’s African Works.” Purakala 31.57Byerly, Carolyn & Ross, Karen (eds) (2004) Women and Media. International Perspectives, Blackwell Publishing, OxfordDjerf-Pierre, Monika (2007) ‘The gender of journalism. The structure and logic of the ?eld in the twentieth century’, Nordicom Review, Jubilee Issue.Wilkinson, Richard &Pickett, Kate (2009) The Spirit Level. Why Equality is Better for Everyone, Penguin Books, LondonДокументування воєнних злочинів в умовах війни. Кроки до встановлення правосуддя https://www.euam-ukraine.eu/ua/news/documenting-war-crimes-while-under-attack-steps-forward-towards-deserved-justice/Війна у цифровому вимірі та права людини (2023) https://ppl.org.ua/wp-content/uploads/2023/11/vijna-u-czifrovomu-vimiri-ta-prava-lyudini_pidsumkovij-zvit.pdfВоєнні злочини та їх документування (2022) https://legalaid.gov.ua/publikatsiyi/voyenni-zlochyny-ta-yih-dokumentuvannya/Гендерний дисбаланс у пропагандистських медіа. Моніторингове дослідження https://imi.org.ua/monitorings/-i57661Інститут масової інформації https://imi.org.ua/ZMINA https://zmina.info/ Гендер і медіа https://genderindetail.org.ua/Платформа прав людини https://ppl.org.ua/Форми та методи навчання: практичні, самостійна роботаМетоди й критерії оцінювання: рейтингове оцінювання за 100-бальною системою: поточний контроль - 70 балів (опитування, виступи на практичних заняттях, проміжні контрольні роботи); підсумковий контроль - 30 балів (форма контролю - залік).Мова навчання: українська