Код: 297234Назва:
Науково-дослідний семінар (case studies)
Анотація: Науково-дослідний семінар (case studies) покликаний стати платформою для обговорення актуальних наукових тем, де здобувачі зможуть презентувати та апробувати перші результати своїх наукових досліджень. Студенти можуть брати активну участь в наукових дискусіях, обмінюватися дослідницьким досвідом з іншими здобувачами, отримувати рецензії та консультації від досвідчених вчених НаУКМА щодо методів та результатів своєї власної наукової роботи.
Мета семінару – створення сприятливого середовища для здобувачів, де вони можуть активно обговорювати та обмінюватися результатами своїх дослідженнь, апробувати та презентувати свої наукові знахідки. Забезпечення можливості отримання рецензій та консультацій від досвідчених вчених щодо методів та результатів проведених досліджень.
Тип дисципліни: вибірковаРік навчання: 2Семестр: 3Кількість кредитів: 3Форма контролю: залікРезультати навчання: Випускники можуть продемонструвати:-активне обговорення та обмін результатами своїх досліджень;-апробувати та презентувати свої наукові знахідки;-активно приймати участь в наукових дискусіях;-обмінюватися дослідницьким досвідом з іншими здобувачами;-отримувати рецензії та консультації від досвідчених вчених НаУКМА щодо методів та результатів своєї власної наукової роботи.Спосіб навчання: аудиторнийНеобхідні обовязкові попередні й супутні модулі:
Зміст дисципліни: Мета семінару – створення сприятливого середовища для здобувачів, де вони можуть активно обговорювати та обмінюватися результатами своїх дослідженнь, апробувати та презентувати свої наукові знахідки. Забезпечення можливості отримання рецензій та консультацій від досвідчених вчених щодо методів та результатів проведених досліджень.
Науково-дослідний семінар (case studies) покликаний стати платформою для обговорення актуальних наукових тем, де здобувачі зможуть презентувати та апробувати перші результати своїх наукових досліджень. Студенти можуть брати активну участь в наукових дискусіях, обмінюватися дослідницьким досвідом з іншими здобувачами, отримувати рецензії та консультації від досвідчених вчених НаУКМА щодо методів та результатів своєї власної наукової роботи.Рекомендована література: Джерела/література для навчальної дисципліни.Serhiy Kvit (2019). A Hermeneutical Perspective on “Fake News” (2019): https://kvit.ukma.edu.ua/2019/10/a-hermeneutical-perspective-on-%e2%80%9cfake-news%e2%80%9d/ Сергій Квіт. (2018). Масові комунікації: https://kvit.ukma.edu.ua/wp-content/uploads/2019/02/Mass-Communications-2018.pdf Serhiy Kvit. (2010). Mass Communications of an Independent Ukraine, in the Context of Normative Theories and as an Evidence of Modernization Theory: https://kvit.ukma.edu.ua/wp-content/uploads/2017/10/2.-Mass-Communications-of-an-Independent-Ukraine.pdf Baran S., Davis D. Mass Communication Theory. Foundations, Ferment and Future. – Wadsworth / Thomson Learning. 2000.Berger A. Media Research Techniques. – Thousand Oaks, 1998.Bertrand I., Hughes P. Media Research Methods. Audiences, Institutions, Texts. – Basinstoke, New York. – 2005.Bryant J., Thompson S. Fundamentals of Media Effects. – Boston, 2002.Curran J. Media and Power. – London, New York. – 2002.DeFleur D., Dennis E. Understanding Mass Communication. – Boston, 1988.Emmert P., Brooks W. Methods of Research in Communication. – New York. – 1991.Herman E., Chomsky N. Manufacturing Consent. The Political Economy of the Mass Media. – New York, 1988. Hsia H. Mass Communications Research Methods: A Step-by-Step Approach. – Lawrence Erlbaum Associates, Publishers. – Hillsdale, New Jersey, Hove and London. – 1988.Форми та методи навчання: семінарські заняття, самостійна роботаМетоди й критерії оцінювання: Рейтингове оцінювання за 100-бальною системою: поточний контроль - 60 балів (активна участь у обговореннях на наукових семінарах,дитскусіях, індивідуальне завдання); підсумковий онтроль (підготовка презентації на наукових семінарах та виступ) - 40 балів (форма контролю - залік).Мова навчання: українська