Код: 301215Назва:
Нові медіа та онлайнова журналістика
Анотація: Курс “Нові медіа та онлайнова журналістика” присвячений висвітленню сучасних тенденцій у медіасередовищі та використанню інтернет-ресурсів для проведення журналістського аналізу та створення контенту. Студенти отримають знання щодо цифрових технологій, які використовуються в журналістиці, включаючи соціальні мережі, відео-платформи. Під час навчання також буде проаналізовано етичні аспекти онлайнової журналістики та управління інформацією в цифровому середовищі, способи монетизації медіа.
Мета курсу: Ознайомити студентів із змінами, що відбуваються в індустрії медіа, навчити орієнтуватись у форматах та підходах, що використовуються в онлайн журналістиці.
Тип дисципліни: вибірковаРік навчання: 2Семестр: 3Кількість кредитів: 3.5Форма контролю: залікВикладач(і): Жданова Марія ОлександрівнаРезультати навчання: У результаті вивчення дисципліни студент повинен: знати:В чому особливість та специфіка нових медіа Основні виклики та можливості для журналістів в сучасній медіасистемі Як монетизуються нові медіа Випускники зможуть:Застосовувати методи та принципи критичного мисленняОбирати та створювати контентні стратегії для медіа Аналізувати ефективність роботи нових медіа Спосіб навчання: аудиторнийНеобхідні обовязкові попередні й супутні модулі: Теорія медіакультури
Менеджмент
Мультимедійні журналістські проектиЗміст дисципліни: Курс “Нові медіа та онлайнова журналістика” присвячений висвітленню сучасних тенденцій у медіасередовищі та використанню інтернет-ресурсів для проведення журналістського аналізу та створення контенту. Студенти отримають знання щодо цифрових технологій, які використовуються в журналістиці, включаючи соціальні мережі, відео-платформи. Під час навчання також буде проаналізовано етичні аспекти онлайнової журналістики та управління інформацією в цифровому середовищі, способи монетизації медіа.
Мета вивчення дисципліни.
Ознайомити студентів із змінами, що відбуваються в індустрії медіа, навчити орієнтуватись у форматах та підходах, що використовуються в онлайн журналістиці.
За результатами курсу студент буде
знати:
основні поняття та терміни;
сучасні технології та тренди у медіасередовищі, включаючи розвиток соціальних мереж;
використання мультимедійних засобів та інші цифрові інновації.
вміти:
аналізувати ефективність контенту, оптимізувати його для залучення аудиторії та поліпшення його видимості в пошукових системах;
обирати та створювати контентні стратегії для медіа;
Застосовувати методи та принципи критичного мислення.
Рекомендована література: Література:Антонишин, Н., Марушкіна, І. (2014). Карта соціальних медіа України. Медіакритика. Доступ: https://www.mediakrytyka.info/ohlyady-analityka/karta-sotsialnykh-media-ukrayiny.html Гоюк, І. (2019). Дистрибуція контенту для медіаменеджерів: що треба знати, щоб не було соромно. The Lede. Доступ: https://www.thelede.media/vsi-materialy/2019/12/01/358/ Парусінські, Я. та ін. (2020). Незалежні регіональні медіа в Україні: як рухатися вперед і планувати. Доступ: http://mdfresearch2020.tilda.ws/uaConstine, J. (2016). How Facebook News Feed Works. Tech Crunch. Доступ: https://techcrunch.com/2016/09/06/ultimate-guide-to-the-news-feed/?guccounter=1 Chun, W. H. K., Fisher, A. W., & Keenan, T. (2016). New media, old media: A history and theory reader. pp. 1-4. Доступ: http://atc.berkeley.edu/201/readings/Chun_NMOM.pdfPhillips, W. (2018). The Oxygen of Amplification: Better Practices for Reporting on Extremists, Antagonists, and Manipulators Online. Data & Society. Доступ: https://datasociety.net/wp-content/uploads/2018/05/FULLREPORT_Oxygen_of_Amplification_DS.pdf?fbclid=IwAR33B6ezR7EtdwS34SFo1PDErEZnQBFK_d7zviknXeIYCMfhAITNubwMl84Sabadan, A. (2020). Is Solutions Journalism A Solution? The Fix. Доступ: https://thefix.media/2020/02/14/solutions-journalism/Shah, S. (2016). The history of social networking. Digital Trends. Доступ: https://www.digitaltrends.com/features/the-history-of-social-networking/Shirky, C. (2014). Last Call. The end of the printed newspaper. Medium. Доступ: https://medium.com/@cshirky/last-call-c682f6471c70 Madrigal, A.C. (2013). 2013: The Year 'the Stream' Crested. The Atlantic. Доступ: https://www.theatlantic.com/technology/archive/2013/12/2013-the-year-the-stream-crested/282202/ Murray J.H., (2016). Hamlet on the Holodeck. The Future of Narrative in Cyberspace. Chapter 3. pp.68-96Доступ: https://lm03-17.digitalscenography.org/wp-content/uploads/2017/09/Hamlet-on-the-Holodeck.pdfWei, E. (2020). TikTok and the Sorting Hat. Remains of the Day. Доступ: https://www.eugenewei.com/blog/2020/8/3/tiktok-and-the-sorting-hat Wilson, S. (2020). The Era of Antisocial Social Media. Harvard Business Review. Доступ: https://hbr.org/2020/02/the-era-of-antisocial-social-mediaThe YouTube Creator Playbook for Brands. (Тут про Hero, Hub, Hygiene). pp. 6- 14. Доступ: https://drive.google.com/file/d/11cP6qEMu88LsNv9DbwGvTC3NmFfIL8PD/view?usp=sharing Форми та методи навчання: лекційні, семінарські заняття,самостійна роботаМетоди й критерії оцінювання: рейтингове оцінювання за 100-бальною системою: поточний контроль - 70 балів (обговорення, виступи на практичних заняттях, фінальний проект); підсумковий контроль - 30 балів (форма контролю - залік). Мова навчання: українська