НаУКМА

Інформаційний пакет ЄКТС

<< повернутись

Код: 315040

Назва:

Креативне мислення



Анотація: Креативне мислення – це курс, який розвиває у студентів креативне мислення і формує їх як проактивних інноваторів в бізнесовій діяльності і особистому житті. Креативне мислення – це курс, в якому вивчаються інструменти розвитку креативного мислення, які необхідні для генерації неординарних (креативних) ідей.

Тип дисципліни: професійно-орієнтована

Рік навчання: 4

Семестр: 7

Кількість кредитів: 4

Форма контролю: залік

Викладач(і): Іванова Н.Ю., доцент, к.е.н.

Результати навчання: Програмні компетентності
Інтегральна компетентність (ІК)
ІК: Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми в економічній сфері, які характеризуються комплексністю та невизначеністю умов, що передбачає
застосування теорій та методів економічної науки
Загальні компетентності
ЗК4. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях
ЗК5. Здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово
ЗК6. Здатність спілкуватися іноземною мовою
ЗК7. Навички використання інформаційних і комунікаційних
технологій
ЗК8. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел
ЗК11. Здатність приймати обґрунтовані рішення
Спеціальні (фахові. предметні)компетентності
СК8. Здатність аналізувати та розв’язувати завдання у сфері
економічних та соціально-трудових відносин
СК11. Здатність обґрунтовувати економічні рішення на основі розуміння закономірностей економічних систем і процесів та із застосуванням сучасного методичного інструментарію
СК12. Здатність самостійно виявляти проблеми економічного характеру при аналізі конкретних ситуації, пропонувати
способи їх вирішення
Результати навчання (ПР)
ПР6. Використовувати професійну аргументацію для донесення інформації, ідей, проблем та способів їх вирішення до фахівців і
нефахівців у сфері економічної діяльності
ПР12. Застосовувати набуті теоретичні знання для розв’язання практичних завдань та змістовно інтерпретувати отримані
результати
ПР15. Демонструвати базові навички креативного і критичного мислення у дослідженнях та професійному спілкуванні
ПР16. Вміти використовувати дані, надавати аргументацію,
критично оцінювати логіку та формувати висновки з наукових та аналітичних текстів з економіки
ПР22. Демонструвати гнучкість та адаптивність у нових ситуаціях, у роботі із новими об’єктами та у невизначених
умовах
ПР23. Показувати навички самостійної роботи, демонструвати критичне, креативне, самокритичне мислення

Спосіб навчання: аудиторний, дистанційний

Необхідні обовязкові попередні й супутні модулі: економічний розвиток, інноваційна модель економічного розвитку, національна інноваційна система, інноваційне підприємництво, правове забезпечення інноваційної діяльності

Зміст дисципліни: Перелік тем: Креативність як основне джерело економічної цінності. Креативність як універсальна пізнавальна творча здібність. Креативні особистості. Діагностика креативності. Техніки розвитку креативності.


Рекомендована література: РЕКОМЕНДОВАНІ ДЖЕРЕЛА
1. Інноваційне підприємництво: креативність, комерціалізація, екосистема:навч. посіб. для вищих навч. закладів/Авт. кол.: Ю.М. Бажал, І.В.Бакушевич, У. Венесаар та ін. / за ред. д-ра екон. наук, проф. Бажала Ю.М. – К.: Унів. Вид-во ПУЛЬСАРИ, 2015. – 280 с.
2. Перевірте свою креативність: 5 класичних вправ для оцінки креативності 10/05/12 http://blog.management.com.ua/item/1368
3. Роде М. Скетчноутинг. Посібник з візуалізації ідей/ Майк Роде; пер с англ. Ганни Литвиненко. – 2-е вид. – Харків: Книжковий клуб «Клуб Сімейного Дозвілля», 2018. – 224 с.
4. Сілінг Тіна. Що варто знати у свої 20.Дозволь собі бути не таким, як усі / пер. з англ. Олена Ломакіна. – К: Наш формат, 2019. – 192 с.
5. Ivanova N.,Kucherenko D., Kuznetsova T., Rasulova A., Salimon O. Creative staff as a factor of the enterprise’s success/ Financial and credit activity: problems of theory and practice. Collection of scientific papers. Volume 3 №44, 2022, p.p.243 – 250 (WebofScience) URL:https://fkd.net.ua/index.php/fkd/article/view/3712
6. Ivanova N.,Kucherenko D., Kuznetsova T.,Hurzhyi N.,Lutay L. Startup as a strategic component of the development of the creative economy of Ukraine/ Financial and credit activity: problems of theory and practice. Collection of scientific papers. Volume 5№40, 2021, p.p.389 – 398 (WebofScience) URL: https://fkd.ubs.edu.ua/index.php/fkd/article/view/3438/3376 7. Florida, Richard 2002. The Rise of the Creative Class: And How It’s Transforming Work, Leisure, Community and Everyday Life . New York: Basic Books, 404p.
8. Torrance, E.P. Torrance tests of creative thinking, Personal Press, 1983
9. Steve Rawling.BeCreative-Now!: The 2-in-1 Manager: SpeedRead - instanttips; Big Picture - lastingresults. FT Press, 2016 - 288 pages
ІНФОРМАЦІЙНІ РЕСУРСИ
1. Верховна Рада України [Електроннийресурс].–Режим доступу: www.rada/kiev.ua.
2. Господарський кодекс України [Електронний ресурс].–Режим доступу: www.zakon.rada.gov.ua.
3. Державний комітет статистики [Електронний ресурс].–Режим доступу:www.ukrstat.gov.ua.
4. Динаміка промислового виробництва в Україні[Електроннийресурс].–Режим доступу: www.ukrstat.gov.ua.


Форми та методи навчання: Класичні: лекції, семінари,дискусії Інтерактивні: командна робота, інтерактивна презентація

Методи й критерії оцінювання: Мінімальний рівень оцінки за роботу в семестрі (допуск до заліку) складає 30 балів. У разі отримання оцінки «неприйнятно» (нижче 29 балів)студент забов’язаний повторно вивчити курс. У разі отримання оцінки «незадовільно» студент має право на два перескладання: викладачеві та комісії. При цьому максимальна підсумкова оцінка після перескладання може бути лише на рівні «достатньо». Замість перескладання комісії студент може обрати повторне вивчення курсу. Робота у семестрі – 70 балів Залік – 30 балів Разом – 100 балів Перерахунок рейтингових показників нормованої 100-бальної університетської шкали оцінювання в національну 4-бальну шкалу та шкалу ECTS

Мова навчання: українська