НаУКМА

Інформаційний пакет ЄКТС

<< повернутись

Код: 315094

Назва:

Іміджелогія



Анотація: У результаті навчання студент повинен засвоїти теоретичні засади іміджелогії, соціально-психологічну природу іміджу; знати функції іміджбилдінгу в соціальному контексті, інструментарій для формування й коригування іміджу організації та особистості, навчитись застосовувати набуті знання на практиці.

Тип дисципліни: нормативний

Рік навчання: 2

Семестр: осінній

Кількість кредитів: загальна кількість годин - 120; аудиторні/дистанційні години - 40; самостійна робота - 80; кредитів ЄКТС - 4,0

Форма контролю: екзамен

Викладач(і): В.М. Щербина, доктор соціологоічних наук, професор

Результати навчання: Пояснювати свої виробничі дії та операції на основі отриманих знань.
Планувати свою діяльність та діяльність колективу з урахуванням цілей,
Передбачати реакцію аудиторії на PR продукт, інформаційний продукт чи на інформаційні або PR акції, зважаючи на положення й методи соціальнокомунікаційних наук.
Генерувати інформаційний та РR контент за заданою темою з використанням доступних, а також обов?язкових джерел інформації.
Планувати свою роботу та роботу колег, спрямовану як на генерування інформаційного контенту, так і створення PR або медіапродукту, а також його промоцію.
Розміщувати оперативну інформацію про свій PR продукт та медіапродукт на доступних інтернет-платформах.


Спосіб навчання: аудиторний/дистанційний

Необхідні обовязкові попередні й супутні модулі: Психологія, Стратегія і тактика PR, Професійні стандарти PR-діяльності, Маркетинг

Зміст дисципліни: Соціально-психологічна природа іміджу. Формування іміджу. Принципи побудови іміджу. Основні принципи імідж-маркетингу. Інструментарій будівництва або корекції іміджу


Рекомендована література: 1.Зв'язки з громадськістю : наукові основи, методика, практика : підручник / В.Г. Королько, О.В. Некрасова. Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2009. - 831 с.
2. Стратегічні комунікації : посібник для державних службовців / Дмитро Коник. - Київ : [Міжнародний банк реконструкції та розвитку / Світовий банк], 2016. - 256 с.
3. Г.Г. Почепцов. Паблік рилейшнз : навчальний посібник / К. : Знання, 2006. - 327 с.
4. Effective Public Relations (8th Edition).BY SCOTT M. CUTLIP; ALLEN H. CENTER; GLEN M. BROOM. - Prentice Hall, 2000.

Форми та методи навчання: онлайн лекції, онлайн семінарські заняття, самостійна робота, групова робота, консультації

Методи й критерії оцінювання: Оцінювання знань студентів здійснюється за 100-бальною рейтинговою системою у відповідності до "Положення про критерії оцінювання знань здобувачів вищої освіти в НаУКМА"

Мова навчання: українська