НаУКМА

Інформаційний пакет ЄКТС

<< повернутись

Код: 315099

Назва:

Стратегія в комунікаціях



Анотація: Мета курсу - формування знань та навичок розробки PR-стратегії та впровадження ефективних тактик налагодження довгострокових зв'язків з громадськістю. У результаті навчання студенти зможуть: обґрунтувати необхідність розробки та імплементації системної комунікаційної стратегії задля ефективної діяльності організації; практикувати ефективні інструменти портретизування та сегментування цільових аудиторій; аргументувати вибір тактик розв'язування комунікаційних задач, критично оцінювати отримані результати та захищати прийняті рішення.

Тип дисципліни: нормативний

Рік навчання: 1

Семестр: весняний

Кількість кредитів: загальна кількість годин - 120; лекції - 16; семінарські заняття - 24; самостійна робота - 78; кредитів ЄКТС - 4

Форма контролю: екзамен

Викладач(і): .І. Тітаренко, кандидат педагогічних наук, доцент

Результати навчання: У результаті вивчення дисципліни студенти розвивають власні навички та знання для
роботи в креативній рекламі, стратегічних зв'язках з громадськістю та суміжних галузях, що швидко розвиваються. Студенти досліджують, розробляють та
проводять кампанії для проблем та організацій, а також розвивають свої навички копірайтингу, зв'язків зі ЗМІ та написання текстів для цифрових, традиційних та
соціальних медіа. Вони отримують розуміння практичних і теоретичних основ своєї роботи та її застосування в різних галузях - від екології до музики та банківських організацій - у соціальному, економічному та політичному
контекстах, в яких вони працюють.


Спосіб навчання: аудиторний/дистанційний

Необхідні обовязкові попередні й супутні модулі: "Вступ до спеціальності", "Основи соціології", "Психологія"

Зміст дисципліни: ознайомити майбутнього фахівця із сутністю стратегічних комунікацій, які спрямовані на зміну та формування довгострокових дискурсів у суспільстві. Змінюючи ставлення та поведінку цільових аудиторій, вони переслідують стратегічні цілі в політиці та геополітиці. Стратегічні комунікації завжди присутні, коли держави прагнуть отримати перевагу над іншими державами, або коли революційні та повстанські групи намагаються повалити статус-кво, звертаючись до населення. У 21-му столітті стратегічні комунікації дедалі частіше використовуються тими, хто кидає виклик державі, оскільки вони виявляються більш гнучкими і переконливими, ніж ті держави, які вони вирішили підірвати. Уряди намагаються реагувати на глобальні виклики - від насильницьких конфліктів до зміни клімату - які шокують суспільний лад. Формувати і контролювати повідомлення - слова, зображення, дії і бездіяльність - стає дедалі складніше в складному середовищі, що постійно змінюється.

Форми та методи навчання: лекції, семінарські заняття, самостійна робота, підготовка письмових робіт, індивідуальна робота, консультації.

Методи й критерії оцінювання: Оцінювання знань студентів здійснюється за 100-бальною рейтинговою системою у відповідності до "Положення про критерії оцінювання знань здобувачів вищої освіти в НаУКМА"

Мова навчання: українська