Код: 315103Назва:
Професійні стандарти PR-діяльності
Анотація: Курс спрямований на вивчення професійних стандартів PR в сфері ділової комунікації, етики та професійної поведінки у сфері РR. Студенти ознайомляться також з правовими основами діяльності PR-фахівця та розвитком ринку РR в світі та Україні.
Тип дисципліни: нормативнаРік навчання: 2Семестр: весняний додатковий Кількість кредитів: загальна кількість годин - 120; аудиторні/дистанційні години - 40; самостійна робота - 80; кредитів ЄКТС - 4,0Форма контролю: залікВикладач(і): А. Г. Зінченко, кандидат історичних наук, доцентРезультати навчання: студенти зможуть:- обґрунтувати необхідність дотримання етичних принципів в діяльності РR-фахівця;- перерахувати основні положення кодексів професійної та етичної поведінки міжнародних та національних товариств і асоціацій зв'язків із громадськістю;- демонструвати вміння обирати різні шляхи підвищення стандартів РR;- дотримуватися етичних принципів як з погляду професійної чесності, так і з погляду розуміння можливого впливу професійної діяльності на суспільство;- перераховувати правові норми, які регулюють сферу дотримання прав людини, інформації, реклами, авторського права, торгової марки, конкуренції при розробці, поширенні та зберіганні інформаційних матеріалів під час здійснення PR - діяльності;- застосовувати норми законодавства у професійній діяльності.Спосіб навчання: аудиторний/дистанційнийНеобхідні обовязкові попередні й супутні модулі: Вступ до спеціальності, Теорія та історія соціальних комунікаційЗміст дисципліни: Ділова комунікація. Необхідність дотримання етичних принципів у ході здійснення РR-діяльності. Етичні принципи РR - консультанта. Підвищення стандартів РR-діяльності. Міжнародні та національні кодекси етики та професійної поведінки у сфері РR. Компанії міжнародних асоціацій РR з поширення ідей і принципів етики професійної діяльності. Стан інституціоналізації РR у світі та в Україні. Тренди розвитку ринку РR у світі та в Україні. Правові основи діяльності PR фахівця в Україні.Рекомендована література: 1. Закон України "Про медіа"2. Закон України "Про рекламу"3. Закон України "Про авторське право і суміжні права"4. USC Annenberg Center for Public Relations. Global communications report. 2018-2023 - URL: https://annenberg.usc.edu/research/center-public-relations/global-communication-report5. MODERN COMMUNICATION CHALLENGES FOR SOCIETY. The First Annual Global PR Industry Policy Position Paper by ICCO- URL: https://www.globalalliancepr.org/thoughts/2021/2/23/ethicsmatter-ethics-as-the-cornerstone-of-the-global-pr-amp-communication-model6. Королько В.Г., Некрасова О.В. Зв'язки з громадськістю. Наукові основи, методика, практика. Підручник, 3-е вид., доп.і перер. - К.: Видавчничий дім "Києво-Могилянська академія", 2009Форми та методи навчання: лекції, семінарські заняття, самостійна робота, індивідуальна робота, письмова робота, консультації; підготовка есе, доповідей, групові обговорення, панельні дискусії, розгляд кейсів.Методи й критерії оцінювання: рейтингове оцінювання за 100-бальною системою: поточний контроль - 80 балів (виконання практичних робіт (розгляд кейсів), презентації доповідей, відповіді на теоретичні питання, індивідуальний проект); підсумковий контроль - 20 балів (залік).Мова навчання: українська