НаУКМА

Інформаційний пакет ЄКТС

<< повернутись

Код: 315104

Назва:

Діджитал комунікації



Анотація: На курсі вивчаються загальні засади управління PR-кампаніями у цифровому середовищі та стратегія і тактика у digital-комунікаціях. Студенти здобувають навички володіння основними інструментами digital-комунікацій, роботи з соціальними мережами та месенджерами, відеохостингами та стрімінговими сервісами. Під час навчання розглядаються питання моніторингу, аналітики, оцінки ефективності та звітності у digital-комунікаціях.

Тип дисципліни: нормативна

Рік навчання: 3

Семестр: осінній

Кількість кредитів: 4 кредити (загальна кількість годин - 120; аудиторні/дистанційні години - 40; самостійна робота -80)

Форма контролю: екзамен

Викладач(і): А.В. Мельник, старший викладач

Результати навчання: У результаті вивчення дисципліни студент повинен вміти:
- створювати веб-сайти на онлайн-конструкторах;
- створювати чат-боти;
- організовувати та проводити зйомку відео, у тому числі блогів;
- планувати та реалізовувати digital-кампанії, оцінювати їхню ефективність, провадити звітність;

Спосіб навчання: аудиторний/дистанційний

Необхідні обовязкові попередні й супутні модулі: Вступ до спеціальності, Організація та планування ПР-кампаній: теорія, стратегія, тактика.

Зміст дисципліни: ознайомити майбутнього фахівця з основними інструментами діджитал комунікацій. Дати можливість шляхом створення власного digital-проекту опанувати технології роботи з ключовими платформами та інструментами, що зустрічаються в роботі digital-агенцій.


Рекомендована література: 1. Довідковий центр по рекламі // Електронний ресурс: https://www.facebook.com/business/help
2. Guide to Facebook Ads Manager / Facebook Marketing Courses // Електронний ресурс: https://www.facebook.com/business/m/ads-manager-guide/overview
3. Facebook Blueprint // Електронний ресурс: https://www.facebookblueprint.com/student/catalog
4. Google Academy for Ads / Google // Електронний ресурс: https://academy.exceedlms.com/student/catalog/browse
5. Google Digital Academy / Google // Електронний ресурс: https://www.thinkwithgoogle.com/intl/en-gb/marketing-resources/programmatic/google-digital-academy/
6. Ryan D. Understanding Digital Marketing: Marketing Strategies for Engaging the Digital Generation. - New York: Kogan Page, 2016.
7. Chaffey D., Ellis-Chadwick F. Digital marketing. - Pearson UK, 2019.
8. Andrews J. C., Shimp T. A. Advertising, promotion, and other aspects of integrated marketing communications. - Nelson Education, 2017.
Lloyd J., Toogood L. Journalism and PR: News media and public relations in the digital age. - IB Tauris, 2014


Форми та методи навчання: лекції, семінарські заняття, самостійна робота, підготовка проекту, індивідуальна робота, консультації.

Методи й критерії оцінювання: рейтингове оцінювання за 100-бальною системою: поточний контроль - 70 балів (виконання лабораторних робіт, презентації, індивідуальний або груповий проект); підсумковий контроль - 30 балів (екзамен).

Мова навчання: українська