НаУКМА

Інформаційний пакет ЄКТС

<< повернутись

Код: 315105

Назва:

Маркетинг



Анотація: Курс спрямований на вивчення маркетингових досліджень, сегментації і позиціонування, цінової політики, просування і стимулювання збуту, продажів. Курс орієнтований на оволодіння студентами навиків як стратегічного, так і оперативного характеру для здійснення успішної маркетингової діяльності.

Тип дисципліни: нормативна

Рік навчання: 1

Семестр: весняний

Кількість кредитів: загальна кількість годин - 120; аудиторні/дистанційні години - 40; самостійна робота - 80; кредитів ЄКТС - 4,0

Форма контролю: залік

Викладач(і): ст. викладач Бурбело Наталія Олексіївна

Результати навчання: - Знати і вміти застосовувати у практичній діяльності сучасні принципи, теорії, методи і практичні прийоми маркетингу
- Планувати і здійснювати власні дослідження у сфері маркетингу, аналізувати його результати і обґрунтовувати ухвалення ефективних маркетингових рішень в умовах невизначеності
- Вміти розробляти стратегію і тактику маркетингової діяльності з урахуванням крос-функціонального характеру її реалізації
- Розуміти сутність та особливості застосування маркетингових інструментів у процесі прийняття маркетингових рішень
- Обґрунтовувати маркетингові рішення на рівні ринкового суб'єкта із застосуванням сучасних управлінських принципів, підходів, методів, прийомів
- Використовувати методи маркетингового стратегічного аналізу та інтерпретувати його результати з метою вдосконалення маркетингової діяльності ринкового суб'єкта.
- Здійснювати діагностування та стратегічне й оперативне управління маркетингом задля розробки та реалізації маркетингових стратегій, проектів і програм
- Збирати необхідні дані з різних джерел, обробляти і аналізувати їх результати із застосуванням сучасних методів та спеціалізованого програмного забезпечення
РН19. Визначати заходи, що можуть забезпечити досягнення накреслених цілей або поліпшити результати діяльності

Спосіб навчання: аудиторний/дистанційний

Необхідні обовязкові попередні й супутні модулі: Курс "Маркетинг" базується на положеннях економічної теорії, основах соціальних та суспільних комунікацій. Вузлові питання пов'язані з такими дисциплінами як: "Стратегія і тактика в PR", "Організація і планування PR компаній", " Репутаційний і бренд менеджмент

Зміст дисципліни: 1.Сутність маркетингу та розвиток його концепцій 2. Маркетинг як відкрита мобільна система 3. Формування маркетингової інформаційної системи на основі проведення маркетингових досліджень 4. Вивчення потреб і поведінки споживачів та вибір цільових сегментів 5. Товар у комплексі маркетингу 6. Ціна у комплексі маркетингу 7. Розповсюдження у комплексі маркетингу. 8. Комунікації у комплексі маркетингу 9. Управління маркетинговою діяльністю.


Рекомендована література: 1. Балабанова, Л. В. Маркетинг підприємства : навчальний посібник для студентів вищ. навч. закл./Л. В. Балабанова, В. В. Холод, І. В. Балабанова ; - К. : ЦУЛ,2012. - 612 c.
2. Котлер Ф. Маркетинг 4.0. Від традиційного до цифрового / Ф. Котлер, Г. Катарджая, І. Сетьяван - К. : КМ-БУКС, 2018. - 208 с.
3. Маркетинговий менеджмент : навч. посібник / В. В. Россоха, О. В. Гуменна, К. В. Пічик, Н. В. Романченко. - К. : Національний науковий центр "Інститут аграрної економіки", 2014. - 424 с.
4. Маркетинговий менеджмент : навч. посібник / Є. В. Крикавський,
І. О. Дейнега, О. В. Дейнега, І. Ф. Лорві ; М-во освіти і науки України, НУ "Львів. політехніка". - Львів : Вид-во Львів. політехніки, 2014. - 380 с.
5. Голубков, Є. П. Маркетинг для професіоналів: практичний курс: підручник і практикум для бакалаврату та магістратури / Є. П. Голубков. -, 2017. - С. 358-390. - (Серія: Бакалавр і магістр. Академічний курс).

Додаткові джерела:
6. Вершигора Є. Ю. Маркетингова товарна політика : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл. / Є. Ю. Вершигора ; М-во освіти і науки України, Хмельниц. екон. ун-т. - Тернопіль : Астон, 2015. - 408 с.
7. Рекламний менеджмент : посібник / О. П. Луцій, Я. С. Ларіна, Л. В. Забуранна, І. О. Ковшова. - К. : Вид-во Європейського університету, 2014. - 328 с.
8. Череп А. В. Стратегічне планування і управління : навчальний посібник/А. В. Череп, А. В. Сучков - Київ : Кондор,2011. - 336 с.
9. Kotler, Philip and Kotler, Milton Market Your Way to Growth: 8 Ways to Win - December 26, 2012. - 240 p.
10. Lambin. Jean-Jacques and Schuiling, Isabelle Market-Driven Management (3rd Edition), 2017. - 624 p.
11. Godin, Seth Purple Cow: Transform Your Business by Being Remarkable Paperback - July 1, 2014. - 145p


Форми та методи навчання: лекції, практичні заняття, самостійна індивідуальна та командна робота.

Методи й критерії оцінювання: Оцінювання знань студентів здійснюється за 100-бальною рейтинговою системою у відповідності до "Положення про критерії оцінювання знань здобувачів вищої освіти в НаУКМА"

Мова навчання: українська