Код: 315105Назва:
Маркетинг
Анотація: Курс спрямований на вивчення маркетингових досліджень, сегментації і позиціонування, цінової політики, просування і стимулювання збуту, продажів. Курс орієнтований на оволодіння студентами навиків як стратегічного, так і оперативного характеру для здійснення успішної маркетингової діяльності. Тип дисципліни: нормативнаРік навчання: 1Семестр: веснянийКількість кредитів: загальна кількість годин - 120; аудиторні/дистанційні години - 40; самостійна робота - 80; кредитів ЄКТС - 4,0Форма контролю: залікВикладач(і): ст. викладач Бурбело Наталія ОлексіївнаРезультати навчання: - Знати і вміти застосовувати у практичній діяльності сучасні принципи, теорії, методи і практичні прийоми маркетингу- Планувати і здійснювати власні дослідження у сфері маркетингу, аналізувати його результати і обґрунтовувати ухвалення ефективних маркетингових рішень в умовах невизначеності- Вміти розробляти стратегію і тактику маркетингової діяльності з урахуванням крос-функціонального характеру її реалізації- Розуміти сутність та особливості застосування маркетингових інструментів у процесі прийняття маркетингових рішень- Обґрунтовувати маркетингові рішення на рівні ринкового суб'єкта із застосуванням сучасних управлінських принципів, підходів, методів, прийомів- Використовувати методи маркетингового стратегічного аналізу та інтерпретувати його результати з метою вдосконалення маркетингової діяльності ринкового суб'єкта.- Здійснювати діагностування та стратегічне й оперативне управління маркетингом задля розробки та реалізації маркетингових стратегій, проектів і програм- Збирати необхідні дані з різних джерел, обробляти і аналізувати їх результати із застосуванням сучасних методів та спеціалізованого програмного забезпеченняРН19. Визначати заходи, що можуть забезпечити досягнення накреслених цілей або поліпшити результати діяльностіСпосіб навчання: аудиторний/дистанційнийНеобхідні обовязкові попередні й супутні модулі: Курс "Маркетинг" базується на положеннях економічної теорії, основах соціальних та суспільних комунікацій. Вузлові питання пов'язані з такими дисциплінами як: "Стратегія і тактика в PR", "Організація і планування PR компаній", " Репутаційний і бренд менеджментЗміст дисципліни: 1.Сутність маркетингу та розвиток його концепцій
2. Маркетинг як відкрита мобільна система
3. Формування маркетингової інформаційної системи на основі проведення маркетингових досліджень
4. Вивчення потреб і поведінки споживачів та вибір цільових сегментів
5. Товар у комплексі маркетингу
6. Ціна у комплексі маркетингу
7. Розповсюдження у комплексі маркетингу.
8. Комунікації у комплексі маркетингу
9. Управління маркетинговою діяльністю.
Рекомендована література: 1. Балабанова, Л. В. Маркетинг підприємства : навчальний посібник для студентів вищ. навч. закл./Л. В. Балабанова, В. В. Холод, І. В. Балабанова ; - К. : ЦУЛ,2012. - 612 c.2. Котлер Ф. Маркетинг 4.0. Від традиційного до цифрового / Ф. Котлер, Г. Катарджая, І. Сетьяван - К. : КМ-БУКС, 2018. - 208 с.3. Маркетинговий менеджмент : навч. посібник / В. В. Россоха, О. В. Гуменна, К. В. Пічик, Н. В. Романченко. - К. : Національний науковий центр "Інститут аграрної економіки", 2014. - 424 с.4. Маркетинговий менеджмент : навч. посібник / Є. В. Крикавський, І. О. Дейнега, О. В. Дейнега, І. Ф. Лорві ; М-во освіти і науки України, НУ "Львів. політехніка". - Львів : Вид-во Львів. політехніки, 2014. - 380 с.5. Голубков, Є. П. Маркетинг для професіоналів: практичний курс: підручник і практикум для бакалаврату та магістратури / Є. П. Голубков. -, 2017. - С. 358-390. - (Серія: Бакалавр і магістр. Академічний курс).Додаткові джерела:6. Вершигора Є. Ю. Маркетингова товарна політика : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл. / Є. Ю. Вершигора ; М-во освіти і науки України, Хмельниц. екон. ун-т. - Тернопіль : Астон, 2015. - 408 с.7. Рекламний менеджмент : посібник / О. П. Луцій, Я. С. Ларіна, Л. В. Забуранна, І. О. Ковшова. - К. : Вид-во Європейського університету, 2014. - 328 с.8. Череп А. В. Стратегічне планування і управління : навчальний посібник/А. В. Череп, А. В. Сучков - Київ : Кондор,2011. - 336 с.9. Kotler, Philip and Kotler, Milton Market Your Way to Growth: 8 Ways to Win - December 26, 2012. - 240 p.10. Lambin. Jean-Jacques and Schuiling, Isabelle Market-Driven Management (3rd Edition), 2017. - 624 p.11. Godin, Seth Purple Cow: Transform Your Business by Being Remarkable Paperback - July 1, 2014. - 145pФорми та методи навчання: лекції, практичні заняття, самостійна індивідуальна та командна робота.Методи й критерії оцінювання: Оцінювання знань студентів здійснюється за 100-бальною рейтинговою системою у відповідності до "Положення про критерії оцінювання знань здобувачів вищої освіти в НаУКМА"Мова навчання: українська