Код: 315109Назва:
Веб-технології у PR
Анотація: На курсі вивчаються загальні засади застосування веб-технологій у PR-діяльності, основні підходи до просування та оптимізації веб-ресурсів, методи та інтструменти аналізу та оцінки ефективності.Студенти здобувають навичок створення веб-сайтів на онлайн-конструкторах та системах управління контентом (CMS). Тип дисципліни: вибірковаРік навчання: 3Семестр: веснянийКількість кредитів: загальна кількість годин - 120; лекції - 22; семінарські заняття - 18; самостійна робота - 80; кредитів ЄКТС - 4,0Форма контролю: залікВикладач(і): А.В. Мельник, старший викладачРезультати навчання: У результаті вивчення дисципліни студент повинен вміти:- створювати веб-сайти на онлайн-конструкторах;- працювати з системами управління контентом (CMS);- проводити дослідження у веб-середовищі;- планувати та реалізовувати PR-кампанії онлайн.Спосіб навчання: аудиторний/дистанційнийНеобхідні обовязкові попередні й супутні модулі: технології та інструменти діджитал комунікацій, обробка зображень, планування PR-кампаній та іншіЗміст дисципліни: ознайомити з основними в роботі PR-фахівця інструментами та платформами у веб-середовищі. Дати можливість шляхом створення власного онлайн-проекту опанувати технології створення, підтримки та просування веб-сайтів.Рекомендована література: 1. Довідковий центр по рекламі // Електронний ресурс: https://www.facebook.com/business/help2. Guide to Facebook Ads Manager / Facebook Marketing Courses // Електронний ресурс: https://www.facebook.com/business/m/ads-manager-guide/overview3. Facebook Blueprint // Електронний ресурс: https://www.facebookblueprint.com/student/catalog4. Google Academy for Ads / Google // Електронний ресурс: https://academy.exceedlms.com/student/catalog/browse5. Google Digital Academy / Google // Електронний ресурс: https://www.thinkwithgoogle.com/intl/en-gb/marketing-resources/programmatic/google-digital-academy/6. Ryan D. Understanding Digital Marketing: Marketing Strategies for Engaging the Digital Generation. - New York: Kogan Page, 2016.7. Chaffey D., Ellis-Chadwick F. Digital marketing. - Pearson UK, 2019.8. Andrews J. C., Shimp T. A. Advertising, promotion, and other aspects of integrated marketing communications. - Nelson Education, 2017.Lloyd J., Toogood L. Journalism and PR: News media and public relations in the digital age. - IB Tauris, 2014Форми та методи навчання: лекції, семінарські заняття, самостійна робота, підготовка проекту, індивідуальна робота, консультації.Методи й критерії оцінювання: рейтингове оцінювання за 100-бальною системою: поточний контроль - 70 балів (виконання лабораторних робіт, презентації, індивідуальний або груповий проект); підсумковий контроль - 30 балів (екзамен- проект)Мова навчання: українська