Код: 315112Назва:
Оцінка ефективності комунікаційної діяльності
Анотація: Метою курсу є вивчення принципів, стандартів і основних методів оцінки ефективності PR-діяльності та їх переваг. Студенти оволодіють навичками обирання критеріїв діагностики змін на різних етапах і рівнях виконання комунікаційної діяльності та проведення оцінки загальних результатів реалізації не тільки конкретних PR-програм, але й тривалих PR-стосунків організації з громадськістю. Увага звертається на головні компоненти оцінки зв'язків з громадськістю, стандарти та методи вимірювання досягнення інформаційних, мотиваційних і поведінкових цілей PR-кампаній, а також на ціннісні оцінки загальної PR-активності.Тип дисципліни: нормативнаРік навчання: 3Семестр: веснянийКількість кредитів: загальна кількість годин - 120; аудиторні/дистанційні години - 40; самостійна робота - 80; кредитів ЄКТС - 4,0Форма контролю: екзаменВикладач(і): В. Г. Королько, доктор філософських наук, професор Результати навчання: - Оцінювати ефективність комунікаційних зусиль організації, визначати ефективність проведеної РR-кампанії.- Створювати/удосконалювати професійну систему взаємодії із цільовими групами громадськості за допомогою РR-технології, використовуючи різноманітні канали комунікації, в т.ч. і інтернет-середовище.- Створювати інформаційні приводи, взаємодіяти із ЗМІ, в т. ч. і проводити моніторінги.- Дотримуватись професійної етики PR - працівника, моральних принципів та норм у виробничих стосунках і стосунках з клієнтами, колегами, представниками ЗМІ та громадськістю в цілому.- Використовувати сучасні інформаційні й комунікаційні технології та спеціалізоване програмне забезпечення для вирішення професійних завдань. - Виокремлювати у виробничих ситуаціях факти, події, відомості, процеси, про які бракує знань, і розкривати способи та джерела здобування цих знань.- Вільно спілкуватися з професійних питань, включаючи усну, письмову та електронну комунікацію, українською мовою. - Вільно спілкуватися з професійних питань, включаючи усну, письмову та електронну комунікацію, іноземною мовоюСпосіб навчання: аудиторний/дистанційнийНеобхідні обовязкові попередні й супутні модулі: "Методи ситуаційного аналізу в сфері PR", "Вступ до спеціальності", "Стратегія ів комунікаціях"Зміст дисципліни: Еволюція пошуку оцінювання ефективності комунікаційної PR-діяльності
Визначення ключових моделей комунікаційної? діяльності та їх Складові процесу оцінювального дослідження? PR-комунікації
Кількісні та якісні методи оцінювання вихідної комунікаційної продукції? (повідомлення)
Методи вимірювання експонування комунікаційних? повідомлень
Методи вимірювання рівня розуміння, усвідомлення та ставлення до комунікаційних? повідомлень
Вимірювання зміни ставлення і поведінки цільової громадськості в процесі комунікації (Impact Objectives або ефективність PR-кампанії)
Тема 8. Ціннісні інтерпретації результатів сталих комунікаційих стосунків з цільовою громадськістю?.
Оцінювання ефективності ініціатив з КСВ як PR-стратегії
Оцінка державних комунікаційних зусиль по піднесенню міжнародного образу України в умовах війни
Рекомендована література: ОсновнаБогдан О. Що варто знати про соціологію та соціальні дослідження? Посібник-довідник для громадських активістів та всіх зацікавлених. - К: Дух і Літера, 2015. - 380 с. Катлип С.М., Сентер А.Х., Брум Г.М. Паблик рилейшнз. Теория и практика. 8-е изд. Пер. с англ - М.: Издательский дом "Вильямс", 2000. - С. 478.Королько В.Г. Некрасова О.В. Связи с общественностью. Научные основы, методика, практика. Учебник, 4-е изд.: Пер. с укр., перераб, и доп. - К.: Вид. дім "Києво-Могилянська академія", 2013. Королько В.Г. Некрасова О.В. Зв'язки з громадськістю. Наукові основи, методика, практика. Підручник, 3-тє вид. доп. і перероб. - К.: Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2009. (С. 227-256, 336-360Ньюсом Д., Терк Д., Крукеберг Д. Все о PR. Теория и практика паблик рилейшнз. 7-е изд. Пер. с англ. - М.: Консалтинговая группа "ИМИДЖ-контакт", 2001. (С. 110- 232).Связи с общественностью как социальная инженерия. / Под ред. В.А.Ачкасовой, Л.В.Володиной. - СПб.: Речь, 2005.Тульчинский Г.Л. PR фирмы: технология и эффективность. СПб.: Алетейя, 2000.Уотсон Т., Нобл П. Методы оценки деятельности PR-подразделения компании. Лучшее практическое руководство по планированию, исследованиям и оценке связей с общественностью. Пер. с англ. Днепропетровск: Баланс Бизнес Букс., 2006. - 272 с.ДодатковаGrunig James E. with Dawid M. Dozier (Ed.) Excellence in Public Relations and Communication Management. - N.J., 1992. Guidelines for Measuring the Effectiveness of PR Programs and Activities. By Dr. Walter Lindenmann. Copyright 1997, 2003. Institute for Public Relations. www.instituteforpr.orgMeasuring Social Media Credibility: A Study on a Measure of Blog Credibility. By Minjeong Kang. 2010. Institute for Public Relations. www.instituteforpr.orgIPR White Papers for Teaching Research, Measurement, and Evaluation. Julie O'Neil, Ph.D. Texas Christian University. January 2012. © Institute for Public Relations, 2012.Guidelines For Setting Measurable Public Relations Objectives: An Update. By Forrest W. Anderson, Linda Hadley, David Rockland and Mark Weiner. Copyright © 2009, Institute for Public Relations. www.instituteforpr.orgФорми та методи навчання: лекції, семінарські заняття, самостійна робота, підготовка письмової роботи за тематикою курсу, індивідуальна робота, консультації.Методи й критерії оцінювання: Оцінювання знань студентів здійснюється за 100-бальною рейтинговою системою у відповідності до "Положення про критерії оцінювання знань здобувачів вищої освіти в НаУКМА"Мова навчання: українська