Код: 315114Назва:
Менеджмент створення PR-подій
Анотація: Основною метою курсу формування системи знань про планування, організацію та проведенні PR -подій та інформаційних приводів для державних, недержавних (НДО) та підприємницьких організацій, що дозволяють одержати бажане пабліситі. Курс дозволить сформувати практичні навички планування PR-події, її комунікаційної підтримки, підготовки інформаційних матеріалів для організації пабліситі.
Тип дисципліни: нормативнийРік навчання: 4Семестр: веснянийКількість кредитів: загальна кількість годин - 120; аудиторні/дистанційні години - 40; самостійна робота - 80; кредитів ЄКТС - 4,0Форма контролю: екзаменВикладач(і): О. В. Некрасова, кандидат історичних наук, доцентРезультати навчання: В результаті вивчення дисципліни студент повинен:- Описувати досвід проведення успішних ПР-подій та визначати їх цілі;- Виявляти основні критерії новинарності ПР-події;- Готувати документи та матеріали для інформаційної підтримки ПР-події;- Формулювати та класифікувати цілі ПР-події;- Розробляти концепцію, програму та сценарій ПР-події та план її комунікаційної підтримки.- Визначати найефективніші канали комунікації, складати бюджет та календар-графік підготовки ПР-події;- Розробляти план ПР-події та вміти його презентувати і оцінювати.Спосіб навчання: аудиторний/дистанційнийНеобхідні обовязкові попередні й супутні модулі: "Організація та планування ПР-кампаній : теорія, стратегія, практика", "Основи соціальних комунікацій", "Менеджмент", "Вступ до спеціальності", "Інтегровані комунікації"Зміст дисципліни: ознайомити майбутнього фахівця з теорією та практикою планування, організацію та проведенні ПР-подій та інформаційних приводів для державних, недержавних (НДО) та підприємницьких організацій, що дозволяють одержати бажане пабліситі, допомогти оволодіти основними підходами до планування та організації ПР-подій, засвоїти знання прикладного характеру щодо комунікаційної підтримки івенту, написання інформаційних матеріалів, практики організації пабліситі, підготовки плану ПР-події, його практичної реалізації та презентації.Рекомендована література: Основна: 1. Катлип Скотт М., Сентер Аллен X., Брум Глен, М. Паблик рилейшенз. Теория и практика, 8-е изд.: Пер. с англ.: Уч. пос. - М.: Издательский дом "Вильямс", 2016. - 624 с. 2. Коник Д.Л. Стратегічні комунікації. - К.: 2016 - 256 с. 3. Королько В.Г, Некрасова О.В. Зв'язки з громадськістю. Наукові основи, методика, практика. Підр. для студентів вищих навчальних закладів/ 3-тє вид. доп. - К.: Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2009. - 831 с. 4. Стратегія і тактика комунікацій із громадськістю для організацій третього сектора. Методичний посібник / За ред. В.Г.Королька. - К.: - 2003. 5. Уотсон Том, Нобл Пол. Методы оценки деятельности ПР-подразделения компании: Лучшее практическое руководство по планированию, исследованиям и оценке связей с общественностью/Пер. с англ. - Днепропетровск: Баланс Бизнес Букс, 2006. - 272 с. Додаткова: 1. Grunig James E. with Dawid M. Dozier (Ed.) Excellence in Public Relations and Communication Management. - N.J., 1992. 2. Hendrix J.A. Public Relations Cases.- Belmont, California, 1988. 3. Lesly's Handbook of Public Relations and Communications / Ed. by Lesly Philip: 5 th ed. - Continental Books, 1997. 4. Wilcox D.L. and Nolte L.W. Public Relations Writing and Media Techniques.-N.Y., 1990. 5. Wilcox Dennis L., Ault Philip H., Agee Warren K. Public Relations: Strategy and Tactics. 5 th ed. - N.Y., 1998. Форми та методи навчання: лекції, семінарські заняття, самостійна робота, підготовка письмової роботи за тематикою курсу, індивідуальна робота, консультації.Методи й критерії оцінювання: рейтингове оцінювання за 100-бальною системою: поточний контроль - 60 балів (усне опитування, реферати, конспекти, індивідуальне письмове завдання); підсумковий контроль - 40 балів (усний екзамен)Мова навчання: українська