Код: 315116Назва:
Бізнес комунікації
Анотація: Метою курсу є вивчення напрямків у рамках бізнес (корпоративних та бренд) комунікацій, набуття студентами знань з побудови системи стратегічних комунікацій та методів управління репутацією.Тип дисципліни: вибірковаРік навчання: 3Семестр: весняний Кількість кредитів: загальна кількість годин - 120; аудиторні/дистанційні години - 40; самостійна робота - 80; кредитів ЄКТС - 4,0Форма контролю: залікВикладач(і): Д.О. Добрунова, ст. викладачРезультати навчання: У результаті вивчення дисципліни студент повинен вміти: - застосовувати знання з історії та сучасної практики зв'язків з громадськістю та її принципів, у т.ч. з різноманітних видів і форм соціальної комунікації, її технології в професійній діяльності- розробляти комунікаційні стратегії, які б були інтегровані із загально-корпоративними стратегіями організації, стратегічні та оперативні PR-плани організації (комунікаційні плани), в т.ч антикризові комунікаційні стратегії та програми.- застосовувати на практиці кращий світовий та вітчизняний досвід підготовки і реалізації PR -стратегій та комунікаційних планів організацій.- планувати свою діяльність та діяльність колективу з урахуванням цілей, обмежень та передбачуваних ризиків.- координувати виконання особистого завдання із завданнями колег- інтегрувати всі види комунікації (рекламні, маркетингові, PR тощо) організації з усіма групами громадськості для покращення бренду, репутації і прибутковості компанії.- передбачати реакцію аудиторії на PR продукт, інформаційний продукт чи на інформаційні або PR акції, зважаючи на положення й методи соціально комунікаційних наук. - генерувати інформаційний та РR контент за заданою темою з використанням доступних, а також обов'язкових джерел інформації.Спосіб навчання: аудиторний/дистанційнийНеобхідні обовязкові попередні й супутні модулі: "Вступ до зв`язків з громадськістю"Зміст дисципліни: теми, що будуть розглянуті в рамках курсу: роль комунікацій у бізнесі, тренди бізнес комунікацій, корпоративні та бренд комунікації, бренд CEO, комунікації бренду роботодавця, кризові комунікації, управління репутацією, менеджмент комунікаційних командРекомендована література: Королько В.Г., Некрасова О.В. Зв'язки з громадськістю. Наукові основи, методика, практика. Підручник, 3-е вид., доп.і перер. - К.: Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2009.Ненсі Лі, Філіп Котлер. Корпоративна соціальна відповідальність. - Видавництво "Стандарт", 2005.Donald E. Sexton. Branding 101: How to Build the Most Valuable Asset of Any Business. - Wiley; 1st edition, 2008.Ідріс Муті. Брендинг за шістдесят хвилин. - Харків: Видавництво "Фабула", 2019.Harry Beckwith. Unthinking: The Surprising Forces Behind What We Buy. - Business Plus; 1st, 2011.Дослідження The State of PR 2022 by Muck Rack. Доступно на https://muckrack.com/blog/2022/06/02/state-of-pr-2022 Дослідження Cicion 2022 State of the Media report. Доступно на https://www.cision.com/resources/research-reports/2022-state-of-the-media/ 10 Leadership Styles and How to Identify Your Own. Доступно на https://www.projectmanagement.ie/blog/leadership-styles/ Дослідження "Тренди брендингу роботодавця". Доступно на https://drive.google.com/drive/folders/1MNLxyoZAtrYgKZUzdYhvjOPWGAiaF6j- Дослідження 2022 Trend Report by Trend Hunter. Доступно на https://www.scribd.com/document/515690805/2022-Trend-Report-by-Trend-Hunter?language_settings_changed=English Дослідження 5 pillars for a successful corporate responsibility strategy. Доступно на https://haymarket.wavecast.io/corporate-responsibility-strategy/5-pillars-for-a-successful-corporate-responsibility-strategyДослідження ICCO World PR 2022-2023 Report. Доступно на https://iccopr.com Дослідження Dentsu Change and Opportunity, 2023 Media Trends. Доступно на https://www.dentsu.com/news-releases/dentsu-reveals-its-2023-media-trends Дослідження Worldcom The Future of Communications 2023. Доступно на https://worldcomgroup.com/insights/ebook-the-future-of-communications-2023-pr-and-communications-trends/ Форми та методи навчання: практичні заняття, самостійна роботаМетоди й критерії оцінювання: Оцінювання знань студентів здійснюється за 100-бальною рейтинговою системою у відповідності до "Положення про критерії оцінювання знань здобувачів вищої освіти в НаУКМА"Мова навчання: українська