Код: 315120Назва:
Комунікації для поведінкових змін
Анотація: Курс присвячений розробці та реалізації комунікаційних кампаній, що ставлять за мету зміну поведінки людини. Студенти познайомляться із сучасними теоріями та практичними інструментами поведінкових змін, які будуть корисні і для бізнес-комунікацій, так і для некомерційних кампаній. Студенти спільно із запрошеним гостем-практиком будуть розробляти кампанії поведінкових змін.Тип дисципліни: вибірковаРік навчання: 3Семестр: веснянийКількість кредитів: загальна кількість годин - 90 год.; аудиторні години - 28 год.; самостійна робота - 62 год, кредитів ЄКТС - 3,0Форма контролю: залікВикладач(і): , Д. Л. Коник, кандидат соціологічних наук, доцентРезультати навчання: В результаті вивчення курсу студент зможе:- Визначати поведінки, яку потрібно змінити, а також пріоритетні цільові аудиторії для такої зміни- Коректно формулювати цілі та завдання комунікаційної кампанії зі зміни поведінки- Планувати та реалізовувати кампанії зі зміни поведінки у державному, комерційному та громадському секторах- Налагоджувати партнерства заради поведінкових змін- Організовувати комунікаційні кампанії на рівні громад- Проводити ефективні комунікації з поведінкових змін в Інтернет-середовищі;- Оцінювати та вимірювати результати комунікацій зі зміни поведінкиСпосіб навчання: аудиторний/дистанційнийНеобхідні обовязкові попередні й супутні модулі: Вступ до спеціальності, Основи соціальних комунікацій, Організація зв'язків зі ЗМІЗміст дисципліни: Курс передбачає формування у студентів навиків та знань щодо планування, реалізації та впровадження ефективних комунікаційних кампаній для досягнення усталених змін у поведінці людини. В ході курсу студенти навчаються вивчати цільові аудиторії та відповідні поведінки та практики, які слід змінити, планувати та впроваджувати ефективні комунікаційні інтервенції та ефективно взаємодіяти з журналістами, лідерами думок та інфлуенсерами в соціальних медіа. Завдяки використанню формату ділових ігор студенти оволодіють практичними інструментами реалізації кампаній з поведінкових змін. В рамках курсу проходять гостьові лекції практиків-комунікаційників.Рекомендована література: Основна: Канеман Деніел. Мислення швидке та повільне. К.: "Наш формат", 2017 Коник Д.Л. Комунікаційні кампанії для зміни поведінки. К.: 2022 Роджерс Еверетт М. Дифузія іновацій. К.: Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2009. Achieving Behaviour Change. A Guide for Local Governments and Partners. Public Health England. London. 2019 Dolan Paul, Hallsworth Michael, Halpern David, King Dominic, Vlaev, Ivo. Mindspace. Influencing Behaviour Through Public Policy. Institute for Government. London 2015 O'Sullivan, G.A., Yonkler, J.A., Morgan, W., and Merritt, A.P. A Field Guide to Designing a Health Communication Strategy, Baltimore, MD: Johns Hopkins Bloomberg School of Public Health/Center for Communication Programs, 2003 Social and Behavior Change Communication (SBCC). Training for Information, Education, and Communication (IEC) Officers. FACILITATOR'S GUIDE. New Dehli. 2013 Додаткова: Гончарук О.С., Зайчикова М.В., Коник Д.Л., Олійник М.В., Трофименко О.В., Ходорівська Н.В. Пташиний грип. Оцінка ефективності протидії. Моніторинг інформаційної кампанії за методою "Знання, ставлення, поведінка". К. 2007 Застосування теорії змін. Практичний посібник. К.: ПРООН, 2020 Коник Д.Л. Стратегічні комунікації. К.: 2016 Котлер Ф., Лі Н. Корпоративна соціальна відповідальність. К.: 2005 Пант Сабіна. Зміна норм як ключовий чинник боротьби з повсякденною корупцією. К. 2012 Парсонс Вейн. Публічна політика. К., 2006 Талер Р., Санстейн К. Поштовх: як допомогти людям зробити правильний вибір. К., 2017 Bicchieri, C. and Penn Social Norms Training and Consulting Group. Why People Do What They Do?: A Social Norms Manual for Zimbabwe and Swaziland. Innocenti Toolkit Guide from the UNICEF Office of Research. Florence, 2015 Hausman, D.M. Welch, B (2010) Debate: To Nudge or Not to Nudge Journal of Political Philosophy, 18 (1)Форми та методи навчання: Лекції, семінарські заняття, самостійна та групова робота, ділові ігри, індивідуальна робота, консультації.Методи й критерії оцінювання: рейтингове оцінювання за 100-бальною системою: поточний контроль - 70 балів (усне опитування, реферати, участь у ділових іграх, індивідуальне письмове завдання); підсумковий контроль - 30 балів (залік, який буде проводитися у вигляді он-лайн тесту на освітній платформі НАУКМА).Мова навчання: українська