Код: 315125Назва:
Політичні комунікації
Анотація: Мета курсу полягає у формуванні системи знань про сутність політичних комунікацій в цілому і у виборчих кампаніях зокрема. В результаті вивчення курсу студенти зможуть пояснити сутність політичних комунікацій, охарактеризувати специфіку політичних комунікацій у виборчому процесі, перелічити основні технології розбудови та реалізації політичного іміджу, обгрунтувати вибір методик застосування антикризового PR у виборчих кампаніях.
Тип дисципліни: вибірковаРік навчання: 3Семестр: осіннійКількість кредитів: загальна кількість годин - 90 год.; аудиторні години - 28 год.; самостійна робота - 62 год, кредитів ЄКТС - 3,0Форма контролю: залікВикладач(і): О.В. Чекмишев, доктор наук із соціальних комунікацій, професорРезультати навчання: У результаті вивчення курсу студенти зможуть:" Пояснити сутність політичного ПР." Назвати основні технологічні та технічні засоби ПР у виборчих кампаніях. " Усвідомити етичні принципи ПР діяльності у політиці і виборчому процесі." Знати основні принципи, етапи, технології і інструментарій виборчого ПР." Назвати основні види політичного маркетингу." Назвати загальні принципи стратегії ПР у виборчий кампанії." Визначити роль політичної реклами у виборчій кампанії" Сформувати образ ідеального кандидата. Спосіб навчання: аудиторний/дистанційнийНеобхідні обовязкові попередні й супутні модулі: Політологія, РЗГЗміст дисципліни: ПР у політичній сфері: сутність і функції
Стратегія і тактика ПР у виборчій кампанії
Комунікаційні ПР-технології в політиці
Основні технології розбудови та реалізації Антикризовий ПР у виборчих кампаніях
Рекомендована література: Основні джерела 1. Бугрим В.В. Іміджологія / Іміджмейкінг: навч. посіб.; Київ. нац. унт ім. Тараса Шевченка. Київ : Київський університет, 2013. 255 с. 2. Гапоненко В.А., Рихлік В.А. Зв'язки з громадськістю: навч. Посібник. Київ: КНЕУ, 2015. 238 с. 3. Основи реклами та зв'язків з громадськістю: підручник / за заг.ред. В. Ф. Іванова, В.В. Різуна. Київ: Видавничо-поліграфічний центр "Київський університет", 2011. 431 с. 4. Онлайн-платформа тренінгу з навчання медіаграмотності представників прес-служб місцевих органів влади на основі результатів медіа-моніторингу. http://media.prostir-monitor.org/2021 р. 5. Онлайн-платформа квест-тренінгу з навчання медіаграмотності на основі результатів медіа-моніторингу. http://quest.prostir-monitor.org/ 2022 р. 6. Почепцов Г.Г. Імидж та вибори. - К., 1997 7. Почепцов Г.Г. імидж: від фараонів до президентів. - К., 1997 8. Почепцов Г.Г. Імиджологія: Теорія і практика. - К., 1998. 9. Почепцов Г.Г. Як стають президентами: виборчі технологии ХХ ст. - К., 1999. 10. Чекмишев О.В. Основи журналістики. Теорія і практики журналістського фаху. Навч. посібник. Київ : ВПЦ "Київський ун-т", 2018. 3-199. 11. Чекмишев О.В. Основи журналістики. Навчальний посібник. Київ: ВЦ "Академія", 1921. - 168 с. - (Серія "Альма-матер". Додаткові джерела 1. Зубарєва М.А. Прикладні антикризові PR-технології: навч. посіб. Острог: Видавництво Національного університету "Острозька академія", 2014. 162 с. 2. Історія зв'язків із громадськістю: конспект лекцій / укладач Н.С. Подоляка. Суми: Сумський державний університет, 2016. 158 с. 3. Кочубей Л.О. PR у політичній сфері: підручник. Київ: НАН України, Ін-т політичних і етнонаціональних досліджень ім. І.Ф. Кураса, 2013. 472 с. 4. Романовський О.Г., Середа Н.В., Воробйова Є.В. Основи паблік рилейшнз: навч.-методичний посібник. Харків: НТУ "ХПІ", 2015. 176 с. 5. Ромат Є.В., Бучацька І.О., Дубовик Т.В. Зв'язки з громадськістю (базовий курс): навчальний посібник. Київ: КНТЕУ, 2016. 284 с. 6. Сучасний виборчий PR: навчальний посібник / За ред. В. В. Лісничого. Київ: ВД "Професіонал", 2004. 384 с. 7. Сучасні PR-технології: навчально-методичний посібник / Уклад. А.М. Зленко. Бориспіль: Ризографіка, 2018. 260 с. 8. Холод О.М. Комунікаційні технології: Підручник. Київ: Центр учбової літератури, 2013. 211 с. 9. Яцько Н.Б. PR та маніпуляції: практичний словник. Київ: Видавець Карпенко В.М., 2013. 472 с. Форми та методи навчання: лекції, практичні заняття, самостійна індивідуальна та командна робота.Методи й критерії оцінювання: рейтингове оцінювання за 100-бальною системою:
поточний контроль - 70 балів (усне опитування, реферати, конспекти, індивідуальне письмове завдання); підсумковий контроль - 30 балів (тестові завдання, письмовий залік).
Мова навчання: українська