НаУКМА

Інформаційний пакет ЄКТС

<< повернутись

Код: 315126

Назва:

Технології підготовки та поширення інформаційних ПР-матеріалів



Анотація: Засади ефективних комунікацій. PR-матеріали для медіа. PR-матеріали для розповсюдження онлайн. PR-матеріали для комунікації безпосередньо з громадськістю (direct public information/mass communication). Особливості поширення PR-матеріалів через різні комунікаційні канали.

Тип дисципліни: вибіркова

Рік навчання: 3

Семестр: осінній

Кількість кредитів: загальна кількість годин - 120; аудиторні/дистанційні години - 40; самостійна робота - 80; кредитів ЄКТС - 4

Форма контролю: залік

Викладач(і): І.І. Тітаренко, кандидат педагогічних наук, доцент

Результати навчання: За результатами курсу студент повинен:
1. Назвати основні принципи та технології підготовки інформаційних ПР-матеріалів.
2. Назвати складові прес-пакету.
3. Пояснити правила підготовки ефективного прес-релізу.
4. Обґрунтувати вибір різних видів інформаційної друкованої продукції (буклети, флаєри) для громадськості при здійсненні різних видів комунікації.
5. Назвати загальні закономірності, принципи формування та реалізації ПР-стратегій із широким використанням ПР-матеріалів.
6. Розробити різні види інформаційних матеріалів у сфері зв'язків з громадськістю.


Спосіб навчання: аудиторний/дистанційний

Зміст дисципліни: Засади ефективних комунікацій ПР-матеріали для медіа ПР-матеріали для розповсюдження онлайн ПР-матеріали для комунікації безпосередньо з громадськістю (direct public information/mass communication) Особливості поширення ПР-матеріалів через різні комунікаційні канали


Рекомендована література: 1. Дэвид Огилви. The Unpublished. - Азбука Бизнес, 2014.
2. Игнатьев Д. Настольная энциклопедия Public Relations. - Альпина, 2014.
3. Королько В.Г., Некрасова О.В. Зв'язки з громадськістю. Наукові основи, методика, практика. Підручник, 3-е вид., доп.і перер. - К.: Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2009.
4. Кот Д. Копирайтинг: как не съесть собаку. Создаем тексты, которые продают. - СПб.: Питер, 2013.
5. Рэй Райт. B2B. Пошаговое руководство. - Баланс Бизнес Букс, 2007.
6. Ann Handley & C.C. Chapman Content Rules. - London, 2012.
7. Tips and Tricks for Parent Bloggers, Wordsmiths and Enthusiasts, 2013.
8. Blumer H. The Mass, the Public and Public Opinion. - New York: Barnes and Noble, 2006.
9. David M. Dozier, Larissa A. Grunig Manager's Guide to Excellence in Public Relations and Communication Managementю - Routledge, 2013.
10. Handbook of Journalism and Mass Communication. - Concept Publishing Corporation, 2009.
11. Janet E. Ramsey; Ronald D. Smith. Media Writing: Print, Broadcast, and Public Relations. - Lawrence Erlbaum Associates, 2004.
12. John Foster Effective Writing Skills for Public Relations. - Kogan Page Publishers, 2008.
13. Larry F. Lamb; Kathy Brittain McKee Applied Public Relations: Cases in Stakeholder Management. - Lawrence Erlbaum Associates, 2005.
14. Robert M. Knight Journalistic Writing: Building the Skills, Honing the Craft. - Marion Street Press, 2010.
15. The Social Media Handbook for PR Professionals. - CIPR (Chartered Institute of Public Relations), 2012.
16. Thomas J. Mickey Deconstructing Public Relations: Public Relations Criticism. - Lawrence Erlbaum Associates, 2003.
17. Timothy L. Sellnow, Matthew W. Seeger Theorizing Crisis Communication. - Wiley-Blackwell, 2013.
18. Wynford Hicks, Sally Adams Writing for Journalists. - Routledge, 2008.


Форми та методи навчання: лекції, семінарські заняття, самостійна робота, підготовка есе та письмової роботи за тематикою курсу, індивідуальна робота, консультації.

Методи й критерії оцінювання: рейтингове оцінювання за 100-бальною системою: поточний контроль - 70 балів (усне опитування, реферати, конспекти, індивідуальне письмове завдання); підсумковий контроль - 30 балів (тестові завдання, письмовий залік).

Мова навчання: українська