НаУКМА

Інформаційний пакет ЄКТС

<< повернутись

Код: 315127

Назва:

Теорія та практика рекламної діяльності



Анотація: Архітектонікою програми дисципліни "Теорія та практика рекламної діяльності" передбачено два рівні. Перший розкриває теоретичні основи рекламної діяльності як комплексного підходу до управління медійною агенцією чи рекламною компанією. Другий рівень дозволяє закріпити отримані вміння і навики на практиці.

Тип дисципліни: вибіркова

Рік навчання: 3

Семестр: осінній

Кількість кредитів: загальна кількість годин - 105; аудиторні/дистанційні години - 36; самостійна робота - 69; кредитів ЄКТС - 3.5

Форма контролю: залік

Викладач(і): І.О. Ковшова, доктор економічних наук, професор

Результати навчання: У результаті вивчення курсу здобувач повинен уміти:
- оцінювати ефективність свого чи чужого інформаційного продукту, рекламної кампанії, що організована й проведена самостійно або разом з колегами;
- створювати рекламну кампанію та медіаплан продукту на задану тему, визначного жанру, з урахуванням специфіки каналів поширення чи платформ оприлюднення;
- використовувати необхідні знання й технології для виходу з кризових комунікаційних ситуацій на засадах толерантності, діалогу й співробітництва;
- використовувати пошук, обробку і аналіз маркетингової інформації з різних джерел;
- вільно спілкуватись з професійних питань, включаючи усну, письмову та електронну комунікацію.

Спосіб навчання: аудиторний/дистанційний

Необхідні обовязкові попередні й супутні модулі: "Маркетинг", "Інтегровані комунікації"

Зміст дисципліни: Курс спрямований на формування системи знань, необхідних під час організації рекламної діяльності та реалізації її на практиці. Основні завдання: дослідження особливостей розвитку складових marketing mix (реклами, персонального продажу, стимулювання збуту, P&R, інтернет-маркетингу); обґрунтування теоретико-методичних основ формування рекламної діяльності компаній із визначенням сучасних трендів і пріоритетних напрямів розвитку; набуття вмінь і навичок для здійснення управлінських функцій для забезпечення ефективної рекламної діяльності компанії з використанням інноваційного маркетингового інструментарію; формування компетенцій для розробки рекламної стратегії конкретного товару, послуги, ідеї чи підприємства.


Рекомендована література: 1. Ковшова І. О. Путівник із маркетингу: могилянський підручник. Київ : КиєвоМогилянська академія, 2017. 176 с.
2. Король І. В. Маркетингові комунікації. - Умань: Візаві, 2018. - 191 с.
3. Котлер Ф. Келлер К. Л., Маркетинговий менеджмент: перше українське адаптоване видання. - К:
видавництво "Хімджест", 2008. - 720 с.
4. Рекламний менеджмент / Ковшова І.О., Луцій О.П., Ларіна Я. С., Забуранна Л. В. Навчальний
посібник. -К.: Вид-во Європейського університету, - 2015. - 328 с.
Додаткова:
5. Енді Серновіц. Сарафанний маркетинг: Як розумні компанії змушують про себе говорити. - К.:
Сварог, 2020. - 216 с.
6. Кіндра Холл.Сторітелінг. -К.: Yakaboo Publishing, 2020. - 240 с.
7. Курбан О. В. PR у маркетингових комунікаціях: Навчальний посібник. - К.: Кондор-Видавництво,
2014. - 246 с.
8. Манн І. Маркетинг без бюджету. 50 дієвих інструментів. - Дніпро: Моноліт, 2019. - 320 с.
9. Kotler, Philip and Kotler, Milton Market Your Way to Growth: 8 Ways to Win, 2017. 240 p.
10. Lambin. Jean-Jacques and Schuiling, Isabelle Market-Driven Management (3rd Edition), 2017. 624 p.
11. Godin, Seth Purple Cow: Transform Your Business by Being Remarkable Paperback - July 1, 2007. -
145 p


Форми та методи навчання: лекції, семінарські заняття, самостійна робота.

Методи й критерії оцінювання: рейтингове оцінювання за 100-бальною системою: поточний контроль - 70 балів (опитування, участь на семінарських заняттях, виконання завдань самостійної роботи); підсумковий контроль - 30 балів (залік) - у відповідності до "Положення про критерії оцінювання знань здобувачів вищої освіти в НаУКМА"

Мова навчання: українська