НаУКМА

Інформаційний пакет ЄКТС

<< повернутись

Код: 315136

Назва:

Кризові комунікації



Анотація: Crisis Communications (for Bachelors) This course covers the basic elements of crisis communication and the procedures for creating crisis communications plans and for reacting to crises when they occur. "Crisis Communications" provides strategic approaches to manage how organizations respond to crisis such as accidents, product recalls, executive malfeasance and natural disasters. You will learn to identify and explain the dynamics of a crisis, evaluate the effects of a crisis on organizational reputation, determine the role of public relations in crisis response, counsel executives and clients, and develop and implement a crisis communications plan. The course is case-based and allows you to explore actual crisis situations that have taken place. In examining how companies, organizations and individuals perform in the face of reputation-damaging incidents, you will learn how to lessen the negative impact of a crisis and rebuild an organization’s reputation after a crisis.

Тип дисципліни: вибіркова

Рік навчання: 1

Семестр: осінній

Кількість кредитів: загальна кількість годин - 90 год.; аудиторні години - 28 год.; самостійна робота - 62 год, кредитів ЄКТС - 3,0

Форма контролю: залік

Викладач(і): Stankevych Ilona Petrivna, Senior Lecturer

Результати навчання: У результаті вивчення курсу студент зможе:
- Аналізувати ризики, які можуть перерости у повноцінні кризові ситуації для різних типів організацій
- Розробляти план підготовки організації до кризової ситуації та проводити всі необхідні заходи для її підготовки до кризи (включаючи проведення тренінгів та симуляцій для персоналу та підготовку необхідних матеріалів);
- Планувати та реалізовувати кризові комунікаційні кампанії;
- Налагоджувати ефективну комунікаційну взаємодію з різними типами стейкхолдерів в умовах кризової ситуації;
- Організовувати плідну співпрацю з мас медіа в ході кризової ситуації;
- Проводити ефективні кризові комунікації в Інтернет-середовищі;
- Оцінювати ефективність кризових комунікацій організації та надавати рекомендації щодо покращення підготовки до кризи.


Спосіб навчання: аудиторний/дистанційний

Необхідні обовязкові попередні й супутні модулі: Вступ до спеціальності, Основи соціальних комунікацій

Зміст дисципліни: Introduction to crisis communications What is a PR crisis PR crisis levels Crisis Communication Strategies Working with the media: rules for content & crisis response team Communication with different target audiences: influencers and brand ambassadors PR crisis messages After the crisis


Рекомендована література: Basic:
Booth, M. & Associates. Handling Crises in Communication. Promoting Issues and Ideas: A Guide to Public Relations for Nonprofit Organizations. The Foundation Center. https://ctb.ku.edu/en/table-of-contents/participation/promoting-interest/communication-crisis/main
Crisis and Emergency Risk Communications. US Department of Health and Human Service, 2014: с. 49-83, 85-128, 178-210
Коник Д.Л. Стратегічні комунікації. - К. 2016 с. 182-201

Additional:
Конык Д.Л., Рендер С. Расставьте сети. Как использовать Интернет в интересах Вашего бизнеса. - К. "Лик", 2011
Королько В.Г., Некрасова О.В. Звязки з громадськістю. Наукові основи, методика, практика. Підручник, 3-тє вид. доп. і перероб. - К.: Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2009.
The Handbook of Crisis Communication. Edited by W. Timothy Coombs and Sherry J. Holladay. - West Sussex. Wiley-Blackwell, 2010: с. 17-66, 181-204, 381-395, 635-656
Institute for Public Relations https://instituteforpr.org/crisis-management-and-communications/


Форми та методи навчання: Practical seminars, lectures

Методи й критерії оцінювання: рейтингове оцінювання за 100-бальною системою: поточний контроль - 70 балів (усне опитування, реферати, участь у ділових іграх, індивідуальне письмове завдання); підсумковий контроль - 30 балів (залік, який буде проводитися у вигляді он-лайн тесту на освітній платформі НАУКМА).

Мова навчання: english