НаУКМА

Інформаційний пакет ЄКТС

<< повернутись

Код: 315143

Назва:

Інноваційні технології формування та комунікацій стартапів



Анотація: Мета вивчення дисципліни - формування базових знань та навичок необхідних для запуску власного проекту (стартапу) таких як розробка гіпотези, визначення цільової аудиторії та конкурентів, комунікація з інвесторами тощо. В результаті навчання студенти зможуть: пояснити сутність поняття стартап; пояснити чим стартап відрізняється від бізнесу; формулювати власні ідеї та гіпотези для проектів; визначати цільову аудиторію свого продукту; визначати конкурентів свого продукту; визначати УТП свого продукту; розробляти бізнес-моделі за методологією Business Model Canvas; розробляти кошторис та P&L майбутнього проекту; розробляти пітч-деки та пітчити власні ідеї; розробляти MVP продукту. .

Тип дисципліни: вибіркова

Рік навчання: 4

Семестр: осінній

Кількість кредитів: загальна кількість годин - 120 год.; аудиторні години - 40 год.; самостійна робота - 80год, кредитів ЄКТС - 4,0

Форма контролю: залік

Викладач(і): В. А. Цимбалюк, старший викладач

Результати навчання: В результаті навчання студенти зможуть:
пояснити сутність поняття стартап;
пояснити чим стартап відрізняється від бізнесу;
формулювати власні ідеї та гіпотези для проектів;
визначати ЦА свого продукту;
визначати конкурентів свого продукту;
визначати УТП свого продукту;
розробляти бізнес-моделі за методологією Business Model Canvas;
розробляти кошторис та P&L майбутнього проекту;
розробляти пітч-деки та пітчити власні ідеї;
розробляти MVP продукту

Спосіб навчання: аудиторний /дистанційний

Необхідні обовязкові попередні й супутні модулі: Сучасні концепції соціальних комунікацій, Стратегічні комунікації, Цифрові комунікації.

Зміст дисципліни: Start Up. Суть поняття. Історія винекнення. Типи стартапів. Типи інвесторів в стартапах. Що не є стартапом. Команди (Хто потрібен?) Ідея (Гіпотеза). Методології генерування (пошуку) гіпотез. Design thinking. Перевірка гіпотез. Як і навіщо? А/В тестування. Визначення ЦА. Побудова портрету користувача. Аналіз конкурентів. Визначення УТП (Унікальна торговельна пропозиція) Побудова БМ (бізнес моделі). Lean Canvas. Маркетингове дослідження. Розробка БП (Бізнес плану). P&L, Cash Flow. White Papper. Пітчинг. Що, як, коли, кому, навіщо? Підготовка до пітчингу. Пітчдек. MVP. Раунди інвестицій. Комунікації в стартапах. Все що потрібно знати та вміти.


Рекомендована література: 1. Людмила Саричева, Максим Ільяхов "Пиши, скорочуй. Як створити дієвий текст." - К.: BookChef, 2019, 440 с.
2. Річард Кох "Принцип 80/20". -К.: КМ-Букс, 2022, 400 с.
3. Ерік Райз "Lean Startup: How Today's Entrepreneurs Use Continuous Innovation to Create Radically Successful Businesses". - Portfolio Penguin, 2011, 336 с.
4. Олександр Остервальдер, Ів Піньє "Business Model Generation: A Handbook for Visionaries, Game Changers, and Challengers", 2010, 288 с.
5. Остін Клеон "Кради як митець". - Книжковий клуб "Клуб Сімейного дозвілля", 2017, 224 с.
Онлайн курси:
1. Дизайн-мислення для інновацій/ https://courses.prometheus.org.ua/courses/course-v1:Prometheus+DTI101+2017_T3/about
2. Як створити стартап/ https://courses.prometheus.org.ua/courses/Prometheus/Startup101/2015_T2/about
3. Візуалізація даних/ https://courses.prometheus.org.ua/courses/IRF/DV101/2016_T3/about
4. Цифрові комунікації в глобальному просторі/https://courses.prometheus.org.ua/courses/course-v1:Prometheus+ITArts101+2017_T1/about
5. Business Model Canvas / https://www.coursera.org/projects/business-model-canva
6. How to Use the Business Model Canvas for Strategic Analysis / https://www.coursera.org/projects/how-to-use-the-business-model-canvas-for-strategic-analysis


Форми та методи навчання: лекції, семінарські заняття, самостійна робота, підготовка письмової роботи за тематикою курсу, виконання практичних завдань (індивідуальна робота, консультації)

Методи й критерії оцінювання: рейтингове оцінювання за 100-бальною системою: поточний контроль - 70 балів (усне опитування, реферати, конспекти, індивідуальне письмове завдання); підсумковий контроль - 30 балів (тестові завдання, письмовий залік).

Мова навчання: українська