Код: 315147Назва:
Кваліфікаційна робота
Анотація: Метою виконання кваліфікаційної роботи є набуття навичок вирішення актуальних комунікаційних проблем, застосування комунікаційних інструментів та технологій шляхом підготовки PR стратегії/програми з підготовленими PR або комунікаційними продуктами. Тип дисципліни: атестаціяРік навчання: 4Семестр: весняний додатковийКількість кредитів: загальна кількість годин - 360; самостійна робота - 360; кредитів ЄКТС - 12.0Форма контролю: тезаВикладач(і): к.і.н., доцент Зінченко А.Г.; д.ф.н., професор Королько В.Г.; д.с.н., професор Сусська О.О.; к.п.н., доцент Тітаренко І.І., к.с.н. Коник Д.Л., к.е.н. Титарчук І.М., Мельник А.В., Цимбалюк В.А.Результати навчання: Пояснювати свої виробничі дії та операції на основі отриманих знань Застосовувати знання зі сфери зв'язків з громадськістю для створення інформаційного та PR продуктів чи для проведення інформаційної та PR акцій. Оцінювати ефективність свого чи чужого інформаційного та PR продукту, проведеної інформаційної та РR-кампанії, що організована й проведена самостійно або разом з колегами.Виконувати пошук, оброблення та аналіз інформації з різних джерел. Виокремлювати у виробничих ситуаціях факти, події, відомості, процеси, про які бракує знань, і розкривати способи та джерела здобування тих знань.Вільно спілкуватися з професійних питань, включаючи усну, Вільно спілкуватися з професійних питань, включаючи усну, письмову та електронну комунікацію, іноземною мовою.Генерувати інформаційний та РR контент за заданою темою з використанням доступних, а також обов?язкових джерел інформації.Створювати PR продукт та медіапродукт на задану тему, визначеного жанру, з урахуванням каналу поширення чи платформи оприлюднення. Розміщувати оперативну інформацію про свій PR продукт та медіапродукт на доступних інтернет-платформах. Дотримуватись професійної етики PR - працівника, моральних принципів та норм у виробничих стосунках і стосунках з клієнтами, колегами, представниками ЗМІ та громадськістю в цілому.Спосіб навчання: аудиторний /дистанційнийНеобхідні обовязкові попередні й супутні модулі: Методи ситуаційного аналізу в сфері PR, Організація та планування РR-кампаній: теорія, стратегія, тактика, Інтегровані комунікації, Кризові комунікації, Діджитал комунікації, Репутаційний та бренд менеджмент, Основи наукових досліджень тощо.Зміст дисципліни: Кваліфікаційна робота готується у форматі проекту РR кампанії або комунікаційної стратегії з обов'язковою дослідницькою частиною, в якій обґрунтовується актуальність комунікаційної компанії або стратегії, її мета; цільові групи громадськості, комунікаційні канали, комунікаційне повідомлення; заходи або активності з досягнення мети комунікаційної кампанії або стратегії; оцінка ефективності. Рекомендована література: 1. Методичні рекомендації щодо підготовки кваліфікаційних робіт для студентів галузі знань "061 журналістика" освітньо -професійної програми - "Зв'язки з громадськістю". НаУКМА. - К.2023. - с.4. 2. Онлайн-майстерня "Могилянська лабораторія академічного письма" за покликанням: https://distedu.ukma.edu.ua/course/view.php?id=2406Форми та методи навчання: підготовка і захист кваліфікаційної роботи.Методи й критерії оцінювання: рейтингове оцінювання за 100-бальною системою.Мова навчання: українська