НаУКМА

Інформаційний пакет ЄКТС

<< повернутись

Код: 315149

Назва:

Основи публічних комунікацій



Анотація: Дисципліна є частиною сертифікатної бакалаврської програми "Діджитал комунікації". Впродовж курс студенти ознайомлюються з теоретичні основи PR та процесом управління PR (дослідницька робота, планування та програмування, організація акцій і комунікацій, оцінка ефективності PR-програм) та здобувають навички у розробці PR програм.

Тип дисципліни: вибіркова

Рік навчання: 2

Семестр: осінній

Кількість кредитів: загальна кількість годин - 105; аудиторні/дистанційні години - 36; самостійна робота - 69; кредитів ЄКТС - 3.5

Форма контролю: залік

Викладач(і): к.і.н., доцент Зінченко А.Г.

Результати навчання: " надати визначення PR, пояснити його сутність
" визначити цільові аудиторі
" назвати основні канали комунікації
" назвати типи комунікацій і пояснити їх особливості
" перелічити основні складові процесу управління паблик рілейшнз
" назвати особливості публічних комунікацій для НУО, бізнесу, урядових структур
" пояснити необхідність дотримання етичних принципів у ході здійснення РR-діяльності


Спосіб навчання: аудиторний/дистанційний

Необхідні обовязкові попередні й супутні модулі: Відсутні

Зміст дисципліни: Визначення PR, його функцій і принципів. Громадськість та її типологізація. Дослідження громадської думки. Комунікація і вплив на громадськість. Управління процесом паблик рілейшнз. Етика PR. Особливості публічних комунікацій для НУО, бізнесу, урядових структур


Рекомендована література: 1. Кодекс поведінки Міжнародної асоціації зв'язків з громадськістю https://www.ipra.org/member-services/code-of-conduct/
2. Global Principles of Ethical Practice in Public Relations and Communication Management Глобального альянсу зі зв'язків із громадськістю та управління комунікаціями. https://www.globalalliancepr.org/code-of-ethics
3. Дмитро Коник. Стратегічні комунікації. Посібник для державних службовців. К, 2016
4. Королько В.Г., Некрасова О.В. Зв'язки з громадськістю. Наукові основи, методика, практика. Підручник, 3-е вид., доп.і перер. - К.: Видавчничий дім "Києво-Могилянська академія", 2009
5. Social and behaviour change: https://www.unicef.org/esa/communication-for-development



Форми та методи навчання: лекції, семінарські заняття, самостійна робота, індивідуальна робота, письмова робота, консультації; підготовка есе, доповідей, групові обговорення, дискусії, проведення панельної дискусії, розгляд кейсів, пітчинг розроблених PR проектів.

Методи й критерії оцінювання: рейтингове оцінювання за 100-бальною системою: поточний контроль - 80 балів (виконання практичних робіт (розгляд кейсів), презентації доповідей, відповіді на теоретичні питання, підготовка есе, груповий проект стратегії); підсумковий контроль - 20 балів (залік).

Мова навчання: українська