Код: 315149Назва:
Основи публічних комунікацій
Анотація: Дисципліна є частиною сертифікатної бакалаврської програми "Діджитал комунікації". Впродовж курс студенти ознайомлюються з теоретичні основи PR та процесом управління PR (дослідницька робота, планування та програмування, організація акцій і комунікацій, оцінка ефективності PR-програм) та здобувають навички у розробці PR програм. Тип дисципліни: вибірковаРік навчання: 2Семестр: осінній Кількість кредитів: загальна кількість годин - 105; аудиторні/дистанційні години - 36; самостійна робота - 69; кредитів ЄКТС - 3.5Форма контролю: залікВикладач(і): к.і.н., доцент Зінченко А.Г.Результати навчання: " надати визначення PR, пояснити його сутність" визначити цільові аудиторі" назвати основні канали комунікації" назвати типи комунікацій і пояснити їх особливості" перелічити основні складові процесу управління паблик рілейшнз" назвати особливості публічних комунікацій для НУО, бізнесу, урядових структур" пояснити необхідність дотримання етичних принципів у ході здійснення РR-діяльностіСпосіб навчання: аудиторний/дистанційнийНеобхідні обовязкові попередні й супутні модулі: ВідсутніЗміст дисципліни: Визначення PR, його функцій і принципів. Громадськість та її типологізація. Дослідження громадської думки. Комунікація і вплив на громадськість. Управління процесом паблик рілейшнз. Етика PR. Особливості публічних комунікацій для НУО, бізнесу, урядових структурРекомендована література: 1. Кодекс поведінки Міжнародної асоціації зв'язків з громадськістю https://www.ipra.org/member-services/code-of-conduct/2. Global Principles of Ethical Practice in Public Relations and Communication Management Глобального альянсу зі зв'язків із громадськістю та управління комунікаціями. https://www.globalalliancepr.org/code-of-ethics3. Дмитро Коник. Стратегічні комунікації. Посібник для державних службовців. К, 20164. Королько В.Г., Некрасова О.В. Зв'язки з громадськістю. Наукові основи, методика, практика. Підручник, 3-е вид., доп.і перер. - К.: Видавчничий дім "Києво-Могилянська академія", 20095. Social and behaviour change: https://www.unicef.org/esa/communication-for-developmentФорми та методи навчання: лекції, семінарські заняття, самостійна робота, індивідуальна робота, письмова робота, консультації; підготовка есе, доповідей, групові обговорення, дискусії, проведення панельної дискусії, розгляд кейсів, пітчинг розроблених PR проектів.Методи й критерії оцінювання: рейтингове оцінювання за 100-бальною системою: поточний контроль - 80 балів (виконання практичних робіт (розгляд кейсів), презентації доповідей, відповіді на теоретичні питання, підготовка есе, груповий проект стратегії); підсумковий контроль - 20 балів (залік).Мова навчання: українська