Код: 315156Назва:
Внутрішньокорпоративні комунікації
Анотація: Мета курсу - надати знання щодо суті внутрішньокорпоративних комунікацій, їх ролі у формуванні корпоративної культури. Детально розглядаються питання ролі внутрішньокорпоративних комунікацій під час трансформацій та у мультикультурному середовищі. Студенти ознайомляться з інструментами та каналами внутрішньокорпоративних комунікацій: інтранет, події, корпоративне відео, корпоративне видання; методами оцінювання їх ефективності.Тип дисципліни: нормативнаРік навчання: 3Семестр: веснянийКількість кредитів: загальна кількість годин - 120; аудиторні/дистанційні години - 40; самостійна робота - 80; кредитів ЄКТС - 4,0Форма контролю: тезаВикладач(і): Л.Зябрєв, старший викладачРезультати навчання: У результаті вивчення дисципліни студент повинен уміти:- назвати особливості корпоративних комунікацій, які обумовлюють необхідність застосування комунікаційних інструментів й технологій;- пояснити роль комунікацій для внутрішньої аудиторії;- класифікувати канали комунікації для внутрішніх комунікацій;- оцінити роль комунікації у формуванні репутації роботодавця;- оцінити існуючі механізми співпраці компанії зі співробітниками; - планувати бюджет внутрішньокорпоративних кампаній комунікацій відповідно до поставлених цілей;- розробити комунікаційну стратегію для внутрішньокорпоративних комунікацій.Спосіб навчання: аудиторний/дистанційнийНеобхідні обовязкові попередні й супутні модулі: "Стратегія ів комунікаціях", "Діджитал комунікації", " Організація та планування ПР-капманій: теорія, стратегія, практика", "Репутаційний та бренд менеджмент".Зміст дисципліни: Курс спрямований на опанування теоретичними знаннями та практичними навичками за темами:
- Відмінність внутрішньокорпоративних зв'язків з громадськістю від інших видів комунікаційної діяльності. Поєднання PR та HR технологій у здійсненні внутрішньокорпоративних зв'язків з громадськістю.
- Формування корпоративної культури компанії як основна мета здійснення внутрішньокорпоративних зв'язків з громадськістю.
- Стратегічні засади діяльності компанії як основа діяльності внутрішньокорпоративних зв'язків з громадськістю.
- Специфіка ключових повідомлень для внутрішньокорпоративних зв'язків з громадськістю.
- Канали внутрішньокорпоративних зв'язків з громадськістю.
- Комунікаційні кампанії для внутрішніх комунікацій.
- Внутрішньокорпоративні комунікації у мультикультурному середовищі.
- Компанії для внутрішніх комунікацій при трансформації компанії.
- Методики оцінювання внутрішньокорпоративних зв'язків з громадськістю.
- Бренд роботодавця і як він будується у тому числі за допомогою внутрішньокорпоративних комунікацій.Рекомендована література: Зябрев Л.І., Самовчитель гри в офісний покер або Як вигравати у грі під назвою "робота". - Рівне. Діти підземелля, 2021.Д.Кеннеді, Безжальний менеджмент. Управління людьми та прибутком. - Київ: Фабула, 2019.Я.Грицак, Життя, смерть та інші неприємності. - Київ: Грані-Т, 2008.Smith L., Mounter P., Effective Internal Communication (PR in Practice). - Kogan Page; 2nd edition, 2008.Garrison P., Exponential Marketing, Capturing Sustainable Growth in an Environment of Constant Change. - Manager Publishing, 2009.Форми та методи навчання: лекції, практичні заняття, самостійна робота.Методи й критерії оцінювання: Оцінювання знань студентів здійснюється за 100-бальною рейтинговою системою у відповідності до "Положення про критерії оцінювання знань здобувачів вищої освіти в НаУКМА"Мова навчання: українська