НаУКМА

Інформаційний пакет ЄКТС

<< повернутись

Код: 315157

Назва:

Розбудова кар`єри в галузі комунікацій



Анотація: На курсі розглядається роль PR у системі сучасного менеджменту організації, завдання та організаційна структура внутрішнього PR-підрозділу, кваліфікаційні вимоги до PR-фахівців, організація зовнішнього PR-консультування, комунікацію із замовниками PR-агенцій. Студенти здобувають навички підготовки пропозицій на тендер по закупівлі PR-послуг та дискутують про кар'єру та професійний розвиток у сфері комунікацій з представниками PR-агенцій.

Тип дисципліни: вибіркова

Рік навчання: 3

Семестр: весняний додатковий

Кількість кредитів: загальна кількість годин - 90 год.; аудиторні години - 28 год.; лекції - 10 год.; семінарські заняття - 18 год.;самостійна робота - 62 год, кредитів ЄКТС - 3,0

Форма контролю: залік

Викладач(і): Д. Л. Коник, кандидат соціологічних наук, старший викладач

Спосіб навчання: аудиторний /дистанційний

Необхідні обовязкові попередні й супутні модулі: "Вступ до спеціальності", "Менеджмент", "Стратегія і тактика PR"

Зміст дисципліни: Вступ: побудова кар'єри в сфері PR та комунікацій Кваліфікаційні вимоги до сучасного комунікаційника Обов'язки працівника внутрішнього PR-підрозділу Робота в PR-агентстві Digital Nomads Мережі та спільноти PR Відкритість організацій та політика розкриття інформації Як оцінюється робота піарника?


Рекомендована література:
Основна:

Гельсінська Хартія. Мінімальні стандарти якості. 1997
Коник Д.Л. Стратегічні комунікації. - К. 2016, с. 9-25, 203-237
Коник Д.Л. Комунікаційні кампанії для зміни поведінки. - К. 2021, с. 144-152
Hoffman Reid, Casnocha Ben. The Start-up of You. NY. 2012



Додаткова:

Коник Д.Л. Довіра громади.- К. : Федерація канадських муніципалітетів, 2020, с. 17-23
Котлер Ф., Лі Н. Корпоративна соціальна відповідальність. К.: 2005
Королько В.Г., Некрасова О.В. Зв'язки з громадськістю. Наукові основи, методика, практика. Підручник, 3-тє вид. доп. і перероб. - К.: Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2009.



Форми та методи навчання: лекції, семінарські заняття, самостійна робота, підготовка письмової роботи за тематикою курсу, виконання практичних завдань (індивідуальна робота, консультації)

Методи й критерії оцінювання: Поточний контроль (до 80 %) участь в обговоренні запропонованих викладачем питань на семінарах, практикуми, наукова робота студента тощо. Підсумково - модульний контроль ( 40% - виконання практичних завдань), а також - залік (20 %).

Мова навчання: українська