Код: 315167Назва:
Діджитал комунікації
Анотація: На курсі вивчаються загальні засади управління PR-кампаніями у цифровому середовищі та стратегія і тактика у digital-комунікаціях. Студенти здобувають навички володіння основними інструментами digital-комунікацій, роботи з соціальними мережами та месенджерами, відеохостингами та стрімінговими сервісами. Під час навчання розглядаються питання моніторингу, аналітики, оцінки ефективності та звітності у digital-комунікаціях. Тип дисципліни: нормативнаРік навчання: 3Семестр: осіннійКількість кредитів: 5 кредитів (загальна кількість годин - 150; аудиторні/дистанційні години - 50; самостійна робота -100)Форма контролю: екзаменВикладач(і): А.В. Мельник, старший викладачРезультати навчання: У результаті вивчення дисципліни студент повинен вміти:- створювати веб-сайти на онлайн-конструкторах;- створювати чат-боти;- організовувати та проводити зйомку відео, у тому числі блогів;- планувати та реалізовувати digital-кампанії, оцінювати їхню ефективність, провадити звітність;Спосіб навчання: аудиторний/дистанційнийНеобхідні обовязкові попередні й супутні модулі: Вступ до спеціальності, Організація та планування ПР-кампаній: теорія, стратегія, тактика.Зміст дисципліни: ознайомити майбутнього фахівця з основними інструментами діджитал комунікацій. Дати можливість шляхом створення власного digital-проекту опанувати технології роботи з ключовими платформами та інструментами, що зустрічаються в роботі digital-агенцій.Рекомендована література: 1. Довідковий центр по рекламі // Електронний ресурс:https://www.facebook.com/business/help2. Guide to Facebook Ads Manager / Facebook Marketing Courses // Електронний ресурс:https://www.facebook.com/business/m/ads-manager-guide/overview3. Facebook Blueprint // Електронний ресурс:https://www.facebookblueprint.com/student/catalog4. Google Academy for Ads / Google // Електронний ресурс:https://academy.exceedlms.com/student/catalog/browse5. Google Digital Academy / Google // Електронний ресурс:https://www.thinkwithgoogle.com/intl/en-gb/marketing-resources/programmatic/google-digital-academy/6. Creator Academy YouTube // Електронний ресурс:https://creatoracademy.youtube.com/page/home?hl=ru7. Ryan D. Understanding Digital Marketing: Marketing Strategies for Engaging the DigitalGeneration. - New York: Kogan Page, 2016.8. Chaffey D., Ellis-Chadwick F. Digital marketing. - Pearson UK, 2019.9. Andrews J. C., Shimp T. A. Advertising, promotion, and other aspects of integratedmarketing communications. - Nelson Education, 2017.10. Lloyd J., Toogood L. Journalism and PR: News media and public relations in the digital age.- IB Tauris, 2014Форми та методи навчання: лекції, семінарські заняття, самостійна робота, підготовка проекту, індивідуальна робота, консультації.Методи й критерії оцінювання: рейтингове оцінювання за 100-бальною системою: поточний контроль - 70 балів (виконання лабораторних робіт, презентації, індивідуальний або груповий проект); підсумковий контроль - 30 балів (екзамен).Мова навчання: українська