Код: 315168Назва:
Основи виробництва медіапродукту
Анотація: Мета курсу - ознайомлення студентів з особливостями організації виробництва медіа продукту і відеопродукту як одного з основних медіапродуктів в сучасних умовах, співвідношення слова та зображення; з технологією зйомки аудіовізуального продукту в різних жанрах і просування його на медіа ринкуТип дисципліни: нормативнаРік навчання: 4Семестр: осіннійКількість кредитів: 5 кредитіві (загальна кількість годин - 150 ; аудиторні години - 50; самостійна робота - 100)Форма контролю: екзаменВикладач(і): старший викладач Чайкун Еллен СергіївнаРезультати навчання: Прослуховування курсу забезпечить студентам: - розуміння преси, радіо, телебачення й електронних медіа як взаємопов'язаних елементів системи масмедіа; - уявлення про журналістські жанри; -ознайомлення з особливостями організації виробництва медіапродукту на всіх етапах; - ознайомлення з особливостями функціонування телерадіокомпаній різних форматів; - поглиблення теоретичних і практичних знань студентів щодо виробництва аудіо- і відеоконтенту; - вміння використовувати теоретичні знання на практиці; - розвиток толерантного ставлення до інших, здатності чути чужу думку, розуміти плюралізм ідей. Спосіб навчання: аудиторний/дистанційнийЗміст дисципліни: Вступ до медіапродукції. Жанрова структура у пресі, на телебаченні, радіо. Поняття "формат". Контент мовлення
Трансформація сучасних медіа. Мультимедійність. Конвергентність.
Види інтернет-контенту. Журналістські стандарти
Системні характеристики унікального інтернет-контенту. Креативність у медіа
Технології у медіапродукті. Принципи, вимоги, технічні засоби монтажу
Підготовка до створення тематичного спецпроєкту. Побудова, структура сценарію в медійних проєктах
Процес виробництва. Етапи виробництва медіапродукту
Продюсування медіапродукту. Роль продюсера у виробництві. Планування та керування проєктами
Маркетинг у медіа
Презентація проєктів. Перегляд підсумкових відеоробіт
Професійний саморозвиток
Рекомендована література: Основні 1. Глушко?О. Художня публіцистика: європейські традиції і сучасність. Київ?: Арістей, 2010. 192?с. 2. Єлісовенко?Ю., Нагорняк?М. Радіовиробництво. Київ?: БІЗНЕСПОЛІГРАФ, 2017. 304?с. 3. Єлісовенко?Ю.?П. Ораторське мистецтво: постановка голосу й мовлення. Київ?: Агіка, 2008. 204?с. https://samorozvytok.info/content/yuriy-yelisovenko-oratorske-mystectvo 4. Здоровега?В. Теорія і методика журналістської творчості. 3-тє вид. Львів?: ПАІС, 2008. 276?с. 5. Кормич?Б. Інформаційне право. Харків?: БУРУН і К, 2011. 334?с. 6. Лазебний?В., Бакіко?В., Омельянець?О. Організація телевізійного виробництва. Конспект лекцій: навч. посіб. Київ?: КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2018. 162?с. https://ela.kpi.ua/bitstream/123456789/23649/1/OTV.PDF 7. Лісневська?А., Коженовська?Т. Мистецтво телевізійного репортажу: навч.-метод. посіб. Луганськ?: ЛНУ ім. Тараса Шевченка, 2013. 190?с. http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/4057/1/O_Lisnevska_MTR_GI.pdf 8. Олтаржевський?Д. Основи та методи діяльності сучасних корпоративних медіа. Київ?: Центр вільн. преси, 2013. 312?с. 9. Підручник з крос-медіа. Bonn ; Sibiu?: Schiller Publ. House, 2015. 140?с. https://www.academia.edu/19631816/%D0%9F%D1%96%D0%B4%D1%80%D1%83%D1%87 10. Пономарів?О. Українське слово для всіх і для кожного. 2-ге вид. Київ?: Либідь, 2017. 360?с. 11. Потятиник?Б.?В. Інтернет-журналістика: навч. посіб. Львів?: ПАІС, 2010. 246?с. http://institutes.lnu.edu.ua/mediaeco/wp-content/uploads/sites/2/2015/04/internet_journalism.pdf Додаткові 1. Клименко?Н., Мельник-Крисаченко?П. Українська легко. Харків?: Харків. книжк. ф-ка "Глобус", 2017. 288?с. 2. Михайленко?В. Теорія твору й тексту. Паливода А. В., 2013. 256?с. 3. Пономарів?О., Різун?В., Шевченко?Л. Сучасна українська мова. 4-те вид. Київ?: Либідь, 2008. 488?с. 4. Розпізнаваймо методи маніпуляції в рекламі. Детектор медіа. URL: http://ms.detector.media/mediaprosvita/research/rozpiznavaymo_metodi_manipulyatsiy_u_reklami/. 5. Русанівський?В., Чумак?В., Ярун?Г. Орфоепічний словник української мови. Київ?: Перун, 2006. 208?с. 6. Томпсон?Д. Хітмейкери. Наука популярності та змагання за увагу. Yakaboo Publishing, 2018. 432?с. Методи й критерії оцінювання: Оцінювання знань студентів здійснюється за 100-бальною рейтинговою системою у відповідності до "Положення про критерії оцінювання знань здобувачів вищої освіти в НаУКМА"Мова навчання: українська