Код: 315170Назва:
Міжнародні комунікації
Анотація: Курс познайомить із особливостями комунікаційних ринків США, Європи та посткомуністичних країн. Впрововж курсу розглядаються основні глобальні комунікаційні мережі та етика зв'язків з громадськістю у міжнародному контексті. Традиційно в рамках курсу відбувається гостьова лекція, яку читає директор по комунікаціям однієї з міжнародних організацій.Тип дисципліни: вибірковаРік навчання: 2Семестр: осіннійКількість кредитів: загальна кількість годин - 90 год.; аудиторні години - 28 год.; самостійна робота - 62 год, кредитів ЄКТС - 3,0Форма контролю: залікВикладач(і): Д. Л. Коник, кандидат соціологічних наук, доцентРезультати навчання: У результаті вивчення курсу студент зможе:- Описувати міжнародну систему зв'язків з громадськістю;- Класифікувати основні підходи до ліцензування PR -фахівців на провідних PR -ринках світ;- Аналізувати загальні тенденції розвитку зв'язків з громадськістю у світі;- Описати особливості різних моделей PR на основних PR -ринках світу;- Застосовувати міжнародні професійні ресурси;- Планувати комунікаційні кампанії в зарубіжних країнах;- Аналізувати взаємозв'язки між системами зв'язків з громадськістю різних країн.Спосіб навчання: аудиторний/дистанційнийНеобхідні обовязкові попередні й супутні модулі: "Вступ до спеціальності", "Основи соціальних комунікацій", "Стратегія і тактика PR"Зміст дисципліни: Курс передбачає формування у студентів системи знань про розвиток системи public relations в різних країнах світу, роботу міжнародних комунікаційних мереж та організацій PR. В ході курсу студенти навчаються планувати ефективні комунікаційні кампанії на різних комунікаційних ринках. Традиційно в рамках курсу відбувається гостьова лекція, яку читає директор по комунікаціям однієї з міжнародних організацій.Рекомендована література: " Коник Д.Л. Стратегічні комунікації. - К.: 2016 - 256 с. " Королько В.Г., Некрасова О.В. Зв'язки з громадськістю. Наукові основи, методика, практика. Підручник, 3-е вид., доп.і перер. - К.: Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2009 " Посібник з комунікації. Комунікаційні рішення для проектів Європейського Союзу в Україні. К., 2013 - 40 с. " How the EU Institutions Work and How to Work with the EU Insitutions. Edited by Alan Hardacre. London John Harper Publishing, 2011 " Social Media in Emergencies: UNICEF Guidelines for Communication and Public Advocacy. - К.: 2016 - 42 с. Форми та методи навчання: Лекції, семінарські заняття, самостійна та групова робота, ділові ігри, індивідуальна робота, консультації.Методи й критерії оцінювання: Оцінювання знань студентів здійснюється за 100-бальною рейтинговою системою у відповідності до "Положення про критерії оцінювання знань здобувачів вищої освіти в НаУКМА"Мова навчання: українська