Код: 315189Назва:
Управління цифровим продуктом
Анотація: Цей курс дає базове розуміння якими компетенціями повинен володіти спеціаліст, що займається розвитком і управлінням цифрового продукту. Все починається з ідеї, визначення цінності, дослідження користувачів і перевірки початкових гіпотез. На основі зібраної інформації формується ціннісна пропозиція, розробляються інтерактивні прототипи, описуються вимоги за допомогою карт користувацьких історій та формалізуються процеси за допомогою діаграми BPMN.
Практична робота проходить в командах, які працюють над ідеями цифрових продуктів обираними студентамии самостійно.
Цей курс є частиною сертифікатної програми «Дизайн цифрових продуктів».
Тип дисципліни: вибірковаРік навчання: 2Семестр: веснаКількість кредитів: 3 (загальна кількість годин - 90 год.; аудиторні години - 30 год.; лекції - 14 год.; практичні заняття – 16 год.; самостійна робота - 60 год.Форма контролю: залікВикладач(і): Корнійчук М.А.Спосіб навчання: аудитьрнийНеобхідні обовязкові попередні й супутні модулі: немаєЗміст дисципліни: Цей курс дає базове розуміння якими компетенціями повинен володіти спеціаліст, що займається розвитком і управлінням цифрового продукту. Все починається з ідеї, визначення цінності, дослідження користувачів і перевірки початкових гіпотез. На основі зібраної інформації формується ціннісна пропозиція, розробляються інтерактивні прототипи, описуються вимоги за допомогою карт користувацьких історій та формалізуються процеси за допомогою діаграми BPMN.
Практична робота проходить в командах, які працюють над ідеями цифрових продуктів обираними студентамии самостійно.
Цей курс є частиною сертифікатної програми «Дизайн цифрових продуктів».
Форми та методи навчання: лекційні заняття, практичні заняття, самостійна роботаМетоди й критерії оцінювання: Студент допускається до складання заліку якщо кількість набраних ним балів за семестр становить не менше 30 балів. Залік вважається не зданим, якщо сумарна кількість балів з дисципліни складає менше 60 балів.Мова навчання: українська