НаУКМА

Інформаційний пакет ЄКТС

<< повернутись

Код: 315197

Назва:

Розробка користувальницького інтерфейсу (UI/UX)



Анотація: Курс відноситься до блоку вибіркових дисциплін бакалаврської програми “ Інженерія програмного забезпечення”, успішне прослуховування якого закладає основу базових знань професії дизайнера користувацьких інтерфейсів (UI/UX Design). Мета курсу: Практичний курс, який надає базові навчки професії UX/UI дизайнера. Головною метою курсу є не тільки надати студенту базові знання та практику, а й розуміння того, куди рухатись далі для здобуття прогресу та успіху у дизайні.

Тип дисципліни: вибіркова

Рік навчання: 3

Семестр: осінній

Кількість кредитів: 4,5(загальна кількість годин - 135 год.; аудиторні години - 46 год.; лекції - 22 год.; практичні заняття - 24 год.; самостійна робота - 89 год.)

Форма контролю: залік

Викладач(і): БітаєваО.В. ,

Результати навчання: У результаті вивчення дисципліни студент повинен:
- знати базові принципи роботи комп'ютерних мереж;
- уміти застосовувати набуті знання для роботи з віддаленим сервером у термінальному режимі.


Спосіб навчання: аудиторний, дистанційний

Необхідні обовязкові попередні й супутні модулі: Немає

Зміст дисципліни: 1.Вступ. Правила крсу. Знайомство з інструментарієм 2 Основи типографіки. Робота з сіткою.Пошук референсів 3 Спілкування з клієнтом. Створення якісного Брифу. Знайомство з користувачами. Проведення інтерв’ю. 4 UX Дизайн. Створення односторінкового сайту. Користувацькі сценарії, прототипування 5 Design Тhinking . Проведення брейншторму, генерування та валідація дизайн рішень 6 Аналітика та базові метрики 7 Анімація UI елементів 8 Доступний дизайн 9 Створення адаптивних сторінок. Проектування для мобільних пристроїв. Робота з формами та навігацією 10 Usability тестування 11 Оформлення дизайн кейсів 12 Створення фірмовогостилю та брендінгу


Рекомендована література: 1. Дональд А. Норман “Дизайн звичних речей”
2. Алан Купер, Роберт Рейман, Дэвид Кронин, Кристофер Носсел “Інтерфейс.
Основи прооектування взаємодії”
3. Smashing magazine “Етичний дизайн”
4. https://ux.pub/
5. https://uxdesign.cc/
6. https://uxplanet.org/user-research-and-user-testing/home
7. Вільям Лідвелл, Крітіна Холден, Джилл Батлер “Універсальні принципи
дизайну”
8. Саймон Сайек “Почніть з “чому?”

Форми та методи навчання: лекції, практичні заняття, самостійна робота

Методи й критерії оцінювання: рейтингове оцінювання за 100-бальною системою: поточний контроль - 70 балів (опитування, тести на комп'ютерах, індивідуальне завдання на комп'ютері); підсумковий контроль - 30 балів (залік на комп'ютері).

Мова навчання: українська