НаУКМА

Інформаційний пакет ЄКТС

<< повернутись

Код: 315199

Назва:

Основи матаналізу



Анотація: Метою курсу є вивчення основ диференціального та інтегрального числення, а також поняття про нескінченні числові і функціональні ряди та їх застосування. Курс є базовим для таких наступних курсів як диференціальні рівняння, теорія ймовірностей, математичні методи дослідження операцій.

Тип дисципліни: нормативна

Рік навчання: 1

Семестр: 1

Кількість кредитів: 4

Форма контролю: екзамен

Викладач(і): доц.. к.н. Митник Ю.В.

Результати навчання: у результаті вивчення дисципліни студент повинен:
- формулювати основні означення та наводити приклади;
- формулювати і доводити основні теореми диференціального та інтегрального числення, властивості збіжних послідовностей і збіжних рядів;
- обчислювати границі послідовностей, границі функції у точці, похідні та визначені інтеграли функцій, досліджувати на збіжність ряди та невласні інтеграли;
- застосовувати вивчені формули і властивості до розв'язування прикладних задач.


Спосіб навчання: дистанційний (аудиторний)

Необхідні обовязкові попередні й супутні модулі: шкільний курс математики, лінійна алгебра та аналітична геометрія

Зміст дисципліни: Елементи теорії множин. Границя послідовності. Границя функції у точці. Неперервні функції. Похідна та її застосування. Невизначений інтеграл. Інтеграл Рімана. Невласні інтеграли. Числові ряди. Функціональні ряди.


Рекомендована література: 1. Городній М.Ф., Митник Ю.В., Кашпіровський О. І. Основи математичного
аналізу. Частина I: Диференціальне числення функцій однієї змінної. - Київ.: Вид. дім "КМ Академія", 2004. - 101с.
2. Городній М.Ф., Митник Ю.В. І. Основи математичного аналізу. Частина IІ: Інтеграли. Ряди. - К.: Видавничо - поліграфічний центр "Київський університет", 2007, 85с.
3. Дороговцев А. Я. Математичний аналіз: Підручник: У двох частинах. Чвстина 1. -К.: Либідь, 1993. - 320 с.
4. Дубовик В.П., Юрик І.І. Вища математика: Збірник задач: Навч. посібник.- К.: А.С.К., 2001.- 480с.
5. Дубовик В.П., Юрик І.І. Вища математика: Навч. посібник.- К.: А.С.К., 2001.- 648с.


Форми та методи навчання: лекції, семінари, самостійна робота

Методи й критерії оцінювання: оцінювання здійснюється за 100-бальною рейтинговою системою: - поточний контроль на семінарах (10 %); - проміжний контроль (60 %); - підсумковий контроль (30 % )

Мова навчання: українська