Код: 315336Назва:
Навчальний практикум з історії
Анотація: Предметом вивчення навчальної дисципліни є академічні практики та робота над дипломами. Програма навчальної дисципліни складається з таких змістових модулів: техніка наукової роботи. Етапи підготовки і проведення історичного дослідження; робота з джерелами: презентація дослідницьких тем, джерел дослідження та методології роботи з ними.; презентація проміжних результатів дослідження. Рецензування розділів. Тип дисципліни: вибірковаРік навчання: четвертийСеместр: 7,8, осінній, веснянийКількість кредитів: 5 (загальна кількість годин – 150 год.; аудиторні години – 50 год.; семінарські заняття – 50 год.; самостійна робота - 100 год.)Форма контролю: 2 залікиВикладач(і): Григор’єва Т.Ю.., к.і.н.Результати навчання: У результаті вивчення дисципліни студент повинен:знати :- основні методи роботи з науковими текстами- засади раціональної організації наукової роботи- методику написання наукової рецензіївміти :- раціонально організовувати дослідницьку роботу- писати грамотні наукові рецензії- послідовно працювати над дипломним дослідженням- публічно захищати свої авторські тезиСпосіб навчання: аудиторнийНеобхідні обовязкові попередні й супутні модулі: Вступ до історії, українська і зарубіжна історіографія, спеціальні історичні дисципліни.Зміст дисципліни: Предметом вивчення навчальної дисципліни є академічні практики та робота над дипломами.
Програма навчальної дисципліни складається з таких змістових модулів:
Техніка наукової роботи. Етапи підготовки і проведення історичного дослідження.
Робота з джерелами: презентація дослідницьких тем, джерел дослідження та методології роботи з ними.
Презентація проміжних результатів дослідження. Рецензування розділів.Рекомендована література: Грінченко Г.Г. Усна історія: методичні рекомендації з організації дослідження. Для студентів і аспірантів. – Харків: Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, 2007.Історична освіта і сучасність. Як викладати історію школярам і студентам / Переклад з польської. Ред. Б. Кубіс. – Київ: К.І.С., 2007. – С. 334–427.Нові перспективи історіописання / За ред. П. Берка. – Київ: Ніка-Центр, 2004.Форми та методи навчання: семінарські заняття, самостійна роботаМетоди й критерії оцінювання: вчасна презентація проміжних результатів роботи над індивідуальним дослідницьким проектом (бакалаврським дипломом). Рейтингове оцінювання за 100-бальною системою: поточний контроль – 70 балів (опитування, виступи на семінарах, індивідуальні письмові завдання); підсумковий контроль – 30 балів (залік).Мова навчання: українська