НаУКМА

Інформаційний пакет ЄКТС

<< повернутись

Код: 315401

Назва:

Практика переддипломна



Тип дисципліни: нормативна

Рік навчання: I

Семестр: 1

Кількість кредитів: 4 (загальна кількість годин 120); аудиторні години - 48 (лекції - 18, практичні заняття - 30); самостійна робота - 72.

Форма контролю: залік

Викладач(і): професор, д.ф.м.н. САВКІНА Р.К.

Результати навчання: знати вимоги охорони праці при роботі в фізичній лабораторії; знати основні засоби, підходи та експериментальні методи, за допомогою яких можна проводити різноманітні дослідження в галузі фізики; вміти оцінювати та правильно обробляти експерементальні виміри фізичних величин.

Спосіб навчання: аудиторний, дистанційний

Необхідні обовязкові попередні й супутні модулі: Супутні - Математичний аналіз.

Зміст дисципліни: Основні напрямами розвитку фізики, найбільш пріоритетні прикладні та фундаментальні завдання сучасної фізики; становленняі сучасної наукової думки в області фізики, емпіричний цикл наукового пізнання, визначеність об’єкту та предмету наукового дослідження; перспективи майбутньої професійної діяльності; аналітичні, числові, експериментальні засоби та підходами у навчально-науковій діяльності фізика; принцип и пошуку та користування науковою інформацією; одержання, аналіз та обробка наукових даних, визначення похибок експерименту; порядок забезпечення охорони праці в фізичній лабораторії; організацієя навчального процесу, методика навчання.


Рекомендована література: 1. С.М. Соловйов, Основи наукових досліджень, Навчальний посібник. – К.:Центр учбової літератури, 2007. – 176 с.
2. Крушельницька О.В. Методологія та організація наукових досліджень:Навчальний посібник. – К.: Кондор, 2006. – 206 с
3. Кустовська О. В. Методологія системного підходу та наукових досліджень: Курс лекцій. – Тернопіль: Економічна думка, 2005. – 124 с.
4. Романчиков В.І. Основи наукових досліджень. Навчальний посібник. – К.: Центр учбової літератури, 2007. – 254 с.
5. Дудик М.В., Діхтяренко Ю.В. Історія фізики (курс лекцій): навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів фізико-математичних спеціальностей. – Умань: ПП «Жовтий», 2015. – 192 с.
6. Садовий М.І., Трифонова О.М. Історія фізики з перших етапів становлення до початку ХХІ століття: навчальний посібник [для студ. ф.-м. фак. вищ. пед. навч.закл.] – Кіровоград: ПП «Центр оперативної поліграфії «Авангард», 2013. – [2-ге вид. переробл. та доп.] – 436 с.
7. Посудін Ю.І. Біофізика: Підручник. – Київ, 2016
8. Біофізика і біомеханіка: підручник. / В.С. Антонюк, М.О. Бондаренко, В.А. Ващенко та ін. – К.: НТУУ «КПІ», 2012.- 344 с.
9. Мягченко О.П. Основи екології. Підручник / Мягченко О.П. – К.: Центр учбової літератури. -2010. – 312 с.
10. Кучерук І. М., Горбачук І. Т., Луцик П. П. Загальний курс фізики. Навчальний посібник для студентів вищих технічних і педагогічних закладів освіти у 3 т. (за ред. Кучерука І. М.) - К.: Техніка, 1999.
11. Шиманська О.Т. Молекулярная фізика. Фізичний практикум. Розділ 1. Математична обробка результатів фізичних вимірювань. – Львів: Євросвіт, 2009. – 344 с.


Форми та методи навчання: лекції, практичні заняття, самостійна робота.

Методи й критерії оцінювання: рейтингове оцінювання за 100-бальною системою: поточний контроль у семестрі - 60 балів (опитування, участь у практичних заняттях, виконання завдань самостійної роботи); підсумковий контроль у семестрі - 40 балів (залік).

Мова навчання: українська