Код: 315435Назва:
Об`єктно-орієнтоване програмування
Анотація: Концепції сучасного програмування в рамках парадигм процедурно-орієнтованого програмування, абстрактних типів даних (об’єктне програмування) і об’єктно-орієнтованого (ієрархічного) у їх розвитку і взаємозв’язку. Основу вивчення складають поняття типу, функції, в тому числі узагальненої , об’єкта і класу, в тому числі параметризованого. Проблеми розширення областей визначення функцій, специфікації класів, побудови ієрархії об’єктів і класів, зокрема поліморфізму, успадкування інтерфейсу і реалізації.Тип дисципліни: НормативнаРік навчання: 2Семестр: веснянийКількість кредитів: 5 кредитів (загальна кількість годин - 150 год.; аудиторні години - 54 год.; лекції - 26 год.; практичні заняття - 28 год.; самостійна робота - 96 год.) Форма контролю: екзаменВикладач(і): Бублик В.В., Бучко О.А., Горборуков В.В., Вовк Н.Є.Результати навчання: робота студентів оцінюється за модульно-рейтинговою системою. Матеріал дисципліни розділяється на 10 навчальних проектів по 5 балів кожний і один тест (10 балів). Підсумковий контроль проводиться у формі письмового іспиту програмного проекту – 40 балів.За результатами семестру студент отримує підсумкову оцінку за 100-бальною системою, яка розраховується як накопичення оцінок за кожен з видів робіт у семестрі та оцінки за іспит. Студент допускається до складання іспиту, якщо кількість набраних ним балів за семестр становить не менше 40 балів.Спосіб навчання: аудиторний, дистанційнийНеобхідні обовязкові попередні й супутні модулі: Процедурне програмуванняЗміст дисципліни: Концепції сучасного програмування в рамках парадигм процедурно-орієнтованого програмування, абстрактних типів даних (об’єктне програмування) і об’єктно-орієнтованого (ієрархічного) у їх розвитку і взаємозв’язку. Основу вивчення складають поняття типу, функції, в тому числі узагальненої , об’єкта і класу, в тому числі параметризованого. Проблеми розширення областей визначення функцій, специфікації класів, побудови ієрархії об’єктів і класів, зокрема поліморфізму, успадкування інтерфейсу і реалізації.Рекомендована література: 1 В.В.Бублик, Об’єктно-орієнтоване програмування. Київ, ІТКнига, 2015. 2. Bjarne Stroustrup, The C++ Programming Language, 4th Edition, 20123. Bjarne Stroustrup, A Tour of C++, Third edition, 20164. Bjarne Stroustrup, Programming principles and practice using C++, Second edition5. Scott Meyers, Effective C++Б 20136. Scott Meyers, More Effective C++, 20147. Scott Meyers, Effective Modern C++: 42 Specific Ways to Improve Your Use of C++11 and C++14, 20158. Peter Gottschling, Discovering Modern C++, Second edition, 2021Форми та методи навчання: лекції, практичні заняття, самостійна робота Методи й критерії оцінювання: Методи й критерії оцінювання: робота студентів оцінюється за модульно-рейтинговою системою. Матеріал дисципліни розділяється на 10 навчальних проектів по 5 балів кожний і один контрольний тест (10 балів). Підсумковий контроль проводиться у формі письмового іспиту – 40 балів. За результатами семестру студент отримує підсумкову оцінку за 100-бальною системою, яка розраховується як накопичення оцінок за кожен з видів робіт у семестрі та оцінки за іспит.
Студент допускається до складання іспиту, якщо кількість набраних ним балів за семестр
становить не менше 40 балів. Іспит вважається не зданим, якщо сумарна кількість балів з дисципліни складає менше 60 балів. Підсумкова оцінка «x» з дисципліни у балах (100 – бальна шкала) переводиться у чотирибальну (національну шкалу) з розрахунку: 60 ? х < 71 – задовільно, 71 ? х < 91 – добре, 91 ? х ? 100 – відмінно.Мова навчання: Українська