Код: 315505Назва:
Культура Європи Нового Часу
Анотація: Проблеми ідентифікації культурно-історичних епох. Симбіоз культурних стилів та критерії їхнього визначення. Пізній Ренесанс і маньєризм. Естетика Бароко. Класицизм. Просвіта. Культурний клімат наполеонівської доби. Романтизм. Ідеологічні системи індустріального суспільства. Декаданс і перехід до модернізму.Тип дисципліни: вибірковаРік навчання: 3Семестр: 5Кількість кредитів: 3 (загальна кількість годин – 90 год.; аудиторні години – 28
год.; лекції – 26 год.; семінарські заняття – 2 год.; самостійна робота – 62 год.)Форма контролю: залікВикладач(і): старший викладач Чумаченко Б.М.Результати навчання: У результаті вивчення дисципліни студент повинен:знати і розуміти феномен «європейського дива» у модерну добу, унікальність європейського культурного типу, головні етапи розвитку європейської культурноїсвідомості, динаміку історичних змін культурних практик з 1500 р. до сьогодення;вміти застосовувати набуті знання дот аналізу сучасної культурної ситуації.Спосіб навчання: аудиторнийНеобхідні обовязкові попередні й супутні модулі: Культурологія, Антична культура, Культура Відродження, Основні поняття історії
культури, Історія української культури.Зміст дисципліни: Характеристика класичних і романтичних епох, феноменів і подій, культурної
історії, головних європейських країн з 1500 р., опис рівнів і форм у культурному
різноманітті європейського життя (принцип ex pluribus unum).
Ознайомлення з панорамою шкіл, течій, напрямків історико-культурних
реконструкцій Європи Нового часу в аспекті наукового дискурсу, з дискусіями,
актуальними темами і проблематикою культурології модерної Європи.Рекомендована література: Will Durant. The age of Reason Begins. – N.Y., 1963.Will Durant. The age of Louis XIV. – N.Y., 1963.Will Durant. The age of Voltaire. – N.Y., 1963.Will Durant. Pousseon and Revolution. – N.Y., 1963.J. Barzun. From Dawn to Decadance. 500 years of Western Cultural Life. 1500 to thePresent.Норман Девіс. Історія Європи.Форми та методи навчання: лекції, семінарські заняття, самостійна робота.Методи й критерії оцінювання: Поточний контроль – усне опитування на колоквіумі, тести, реферати, конспект.
Підсумковий контроль – залік у формі тестування або письмової роботи.Мова навчання: українська