Код: 315510Назва:
Франкфуртська школа
Анотація: Ідеї Франкфуртської школи як впливової течії європейської гуманітарної думки XX ст. Основні етапи становлення і розвитку школи. Соціологічні і культурологічні концепції Т.Адорно, М.Хоркхаймера, Г.Маркузе, В.Беньяміна, С.Фромма, Ю.Габермаса. Сучасні рецепції ідей франкфуртців.Тип дисципліни: вибірковаРік навчання: 4Семестр: 8Кількість кредитів: 4 (загальна кількість годин – 120 год.; аудиторні години – 40
год.; лекції – 28 год.; семінарські заняття – 12 год.; самостійна робота - 80 год.)Форма контролю: залікВикладач(і): старший викладач Івашина О.О.Результати навчання: вивчення основних засад критики культури в концептуальних рамках Критичної теорії та альтернативних та дотичних до неїпідходів.Спосіб навчання: аудиторнийНеобхідні обовязкові попередні й супутні модулі: Загальна теорія культури, Соціальна культурологія, Культура і влада, Сучасна культура Заходу.Зміст дисципліни: огляд історії та теорії Франкфуртської школи на тлі дотичних
та альтернативних до неї підходів критики культури.Рекомендована література: Хоркхаймер М., Адорно Т. Диалектика просвещения. - М., СПб., 1997.Martin Jay, The Dialectical Imagination. A history of the Frankfurt School and theInstitute of Social Research 1923-1950. - Boston, 1973.Дмитриев А.Н. Марксизм без пролетариата: Георг Лукач и ранняя Франкфуртскаяшкола 1920-1930 гг. - М., СПб., 2004.Форми та методи навчання: лекції, семінарські заняття, письмові роботи, самостійна робота.Методи й критерії оцінювання: Поточний контроль (70 % усне опитування).
Підсумковий контроль (30 % іспит).Мова навчання: українська