НаУКМА

Інформаційний пакет ЄКТС

<< повернутись

Код: 315577

Назва:

Художній ринок: теорія, історія і практика



Анотація: Програма з курсу "Художній ринок: теорія, історія і практика" відповідає навчальному плану підготовки бакалавра, спеціальність "Культурологія". Курс є вибірковою дисципліною і доповнює цикл фундаментальних і професійно орієнтованих дисциплін, блок "Мистецтвознавство". Курс дає можливість набути базових знань про систему художнього ринку, його ключових складових та можливості його регулювання; орієнтуватися в широкому теоретичному і фактологічному матеріалі, сприймати його комплексно та критично оцінювати процеси, що відбуваються в просторі художнього ринку; ознайомитися з широкою культурологічною та мистецтвознавчою джерельною базою.

Тип дисципліни: вибіркова

Рік навчання: 3

Семестр: 6

Кількість кредитів: 4

Форма контролю: залік

Викладач(і): кандидат культурології, старший викладач Павліченко Н. В.

Результати навчання: набуття фундаментальних знань про художній ринок як складний феномен та процеси, що його регулюють;
вміння орієнтуватися в широкому фактологічному і теоретичному матеріалі, що стосується історії, теорії та функціонуванні художнього ринку, навчитися сприймати його комплексно та критично оцінювати;
як результат, набуття знань про можливість управління окремими процесами художнього ринку;


Спосіб навчання: аудиторний

Необхідні обовязкові попередні й супутні модулі: Загальна історія мистецтва, Загальна теорія культури, Історія української культури, Естетика, Менеджмент.

Зміст дисципліни: Розгляд художнього ринку як комплексного феномену культури, виявлення окремих його значущих механізмів, вивчення особливостей їхнього функціонування, а відтак - способів його регулювання (арт-менеджмент). Курс включає вивчення). базових теорій про художній ринок, його загальної історії (європейський контекст) та окремих практичних проявів (на доступному матеріалі


Рекомендована література: Гук Ф. Галерея пройдисвітів: Історія мистецтва й арт-дилерів / пер. з англ. Любов Базь, Павло Білак. К.: ArtHuss, 2019. 464 с.
Томпсон Д. Помаранчевий надувний пес. Буми, потрясіння та жадоба на сучасному арт-ринку. Пер. Р. Свято. К. : ArtHuss, 2018. 256 с.
Findlay M. The Value of Art: Money, Power, Beauty / Michael Findlay. - Prestel USA, Revised edition, 2014. - 208 p.
Heilbrun J. The Economics of Art and Culture / James Heilbrun. - UK : Cambridge Universit?y Press, 2nd edition. - 2001. - 428 p.
Velthuis O. Talking Prices: Symbolic Meanings of Prices on the Market for Contempor?ary Art / Olav Velthuis. - USA : Princeton Universit?y Press. - 2007. - 288 p.


Форми та методи навчання: лекції, семінарські заняття, самостійна робота

Методи й критерії оцінювання: Поточний контроль (70) - опитування, письмова (аудиторна) робота, есе, проміжні тести, конспекти. Підсумковий контроль (30) - контрольне (аудиторне) завдання, залік (тест).

Мова навчання: українська