НаУКМА

Інформаційний пакет ЄКТС

<< повернутись

Код: 315599

Назва:

Сучасні принципи споживчої культури



Анотація: Чи можливо досягнути щастя споживачів через маркетинг? Чи усвідомлюють виробники та покупці, як сприяти сталому розвитку? Питання, чому в математиці 2+2 майже завжди дорівнює 4, але при цьому мій наступний телефон обов'язково буде iPhone, залишається відкритим. Чи в змозі ми дійсно розуміти наших клієнтів, їх потреби і бажання? Яке на смак українське вино – вишуканість чи «краще не треба»? Таких питань безліч. Пошуки відповідей відбуватимуться на курсі «Сучасні принципи споживчої культури». Ми також розглянемо, як формується поведінка споживачів, що сприяє або перешкоджає їм у прийнятті рішень, як нам зрозуміти справжні бажання та потреби людей. Щороку курс відвідує приблизно 90 студентів з різних спеціальностей. Робота в групових проектах із представниками різних дисциплін, включаючи менеджмент, маркетинг, право, екологію, культурологію та фінанси, дозволяє розширити власний кругозір. Якщо ви відчуваєте зацікавленість, приєднуйтесь до нас!

Тип дисципліни: вибіркова

Рік навчання: І

Семестр: ІІд

Кількість кредитів: 3

Форма контролю: залік

Викладач(і): к.е.н., доц. Воропай О.К.

Результати навчання: 1. Формування знань з основ споживчої поведінки та культури споживання
2. Обґрунтування теоретико-методологічних основ споживчої культури та споживчої поведінки
3. Розвиток у студентів практичних навичок дослідження процесів споживчої поведінки з використанням відповідних методів і прийомів отримання, зберігання та здійснення первинної обробки емпіричних даних та їх правильного представлення за допомогою сучасних технічних засобів у вигляді презентації.
4. Набуття вмінь та навичок аналізу споживчих тенденцій та споживчої поведінки з метою формування рекомендацій щодо вдосконалення комплексу маркетингу та впровадження маркетингових інновацій.
5. Набуття умінь і навичок ефектинвої командної роботи Дотримання принципів академічної доброчесності та академічної культури

Спосіб навчання: аудиторне, дистанційне

Необхідні обовязкові попередні й супутні модулі: - Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу

Зміст дисципліни: 1. Споживча культура і шлях до щастя 2. Споживач і раціональність 3. Командна робота 4. Академічне письмо 5. Фактори, що впливають на поведінку споживачів 6. Подорож клієнта 7. Глобальні споживчі тенденції та спостереження за трендами


Рекомендована література: 1. Lambin J.-J., Schuiling I. Market-Driven Management, 2012
2. Dan Ariely (2012) Predictibly Irrational
3. Kotler, Armstrong Principles of Marketing, Pearson, 2018, pp. 156-180
4. Court D., Elzinga D., Mulder S., and Vetvik O.J. (2019) The consumer decision journey: http://www.mckinsey.com/business-functions/marketing-and-sales/our-insights/the-consumer-decision-journey
5. Maechler N., Neher K., and Park R. (2016) From touchpoints to journeys: seeing the world as customers do: http://www.mckinsey.com/business-functions/marketing-and-sales/our- insights/from-touchpoints-to-journeys-seeing-the-world-as-customers-do
6. Kahneman D. (2011). Thinking fast and slow
7. Thaler, Richard H. (2015). Misbehaving: The Making of Behavioral Economics.


Форми та методи навчання: лекції, семінарські заняття, самостійна робота

Методи й критерії оцінювання: рейтингове оцінювання за 100-бальною системою: поточний контроль - 70 балів (опитування, виступи на семінарах, індивідуальне письмове завдання); підсумковий контроль - 30 балів (залік)

Мова навчання: англійська