Код: 315599Назва:
Сучасні принципи споживчої культури
Анотація: Чи можливо досягнути щастя споживачів через маркетинг?
Чи усвідомлюють виробники та покупці, як сприяти сталому розвитку?
Питання, чому в математиці 2+2 майже завжди дорівнює 4, але при цьому мій наступний телефон обов'язково буде iPhone, залишається відкритим.
Чи в змозі ми дійсно розуміти наших клієнтів, їх потреби і бажання?
Яке на смак українське вино – вишуканість чи «краще не треба»?
Таких питань безліч. Пошуки відповідей відбуватимуться на курсі «Сучасні принципи споживчої культури». Ми також розглянемо, як формується поведінка споживачів, що сприяє або перешкоджає їм у прийнятті рішень, як нам зрозуміти справжні бажання та потреби людей. Щороку курс відвідує приблизно 90 студентів з різних спеціальностей. Робота в групових проектах із представниками різних дисциплін, включаючи менеджмент, маркетинг, право, екологію, культурологію та фінанси, дозволяє розширити власний кругозір. Якщо ви відчуваєте зацікавленість, приєднуйтесь до нас!Тип дисципліни: вибірковаРік навчання: ІСеместр: ІІдКількість кредитів: 3Форма контролю: залікВикладач(і): к.е.н., доц. Воропай О.К.Результати навчання: 1. Формування знань з основ споживчої поведінки та культури споживання2. Обґрунтування теоретико-методологічних основ споживчої культури та споживчої поведінки3. Розвиток у студентів практичних навичок дослідження процесів споживчої поведінки з використанням відповідних методів і прийомів отримання, зберігання та здійснення первинної обробки емпіричних даних та їх правильного представлення за допомогою сучасних технічних засобів у вигляді презентації.4. Набуття вмінь та навичок аналізу споживчих тенденцій та споживчої поведінки з метою формування рекомендацій щодо вдосконалення комплексу маркетингу та впровадження маркетингових інновацій.5. Набуття умінь і навичок ефектинвої командної роботи Дотримання принципів академічної доброчесності та академічної культуриСпосіб навчання: аудиторне, дистанційнеНеобхідні обовязкові попередні й супутні модулі: - Актуальні проблеми менеджменту та маркетингуЗміст дисципліни: 1. Споживча культура і шлях до щастя
2. Споживач і раціональність
3. Командна робота
4. Академічне письмо
5. Фактори, що впливають на поведінку споживачів
6. Подорож клієнта
7. Глобальні споживчі тенденції та спостереження за трендамиРекомендована література: 1. Lambin J.-J., Schuiling I. Market-Driven Management, 2012 2. Dan Ariely (2012) Predictibly Irrational 3. Kotler, Armstrong Principles of Marketing, Pearson, 2018, pp. 156-180 4. Court D., Elzinga D., Mulder S., and Vetvik O.J. (2019) The consumer decision journey: http://www.mckinsey.com/business-functions/marketing-and-sales/our-insights/the-consumer-decision-journey 5. Maechler N., Neher K., and Park R. (2016) From touchpoints to journeys: seeing the world as customers do: http://www.mckinsey.com/business-functions/marketing-and-sales/our- insights/from-touchpoints-to-journeys-seeing-the-world-as-customers-do 6. Kahneman D. (2011). Thinking fast and slow 7. Thaler, Richard H. (2015). Misbehaving: The Making of Behavioral Economics. Форми та методи навчання: лекції, семінарські заняття, самостійна роботаМетоди й критерії оцінювання: рейтингове оцінювання за 100-бальною системою: поточний контроль - 70 балів (опитування, виступи на семінарах, індивідуальне письмове завдання); підсумковий контроль - 30 балів (залік)Мова навчання: англійська