Код: 315608Назва:
Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу
Анотація: Курс “ Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу ” передбачає опанування студентами необхідних теоретичних основ маркетингу та менеджменту, сприяє формуванню маркетингового мислення та придбанню практичних навичок щодо прийняття управлінських рішень, спрямованих на вирішення маркетингових проблем фірми та адаптацію її діяльності завдяки маркетинговим інструментам до змін у зовнішньому середовищі. Курс присвячено з’ясуванню суті маркетингу та розгляду його основних груп функцій – маркетинговим дослідженням, розробці основних політик – товарної, цінової, політики розподілу та комунікації, функціям організації, планування та контролю маркетингової діяльності.Тип дисципліни: нормативнаРік навчання: ІСеместр: ІКількість кредитів: 4,5 Форма контролю: екзаменВикладач(і): к.е.н., доц. Гриджук І.А.Результати навчання: Отримання наступних знань, умінь та навичок:- уміти здійснювати зв'язки з громадськістю, здобути популярність та успішно взаємодіяти з клієнтами/споживачам;- оперувати найголовнішими компонентами впливу на думку споживача;- передбачити поведінку споживача в залежності від соціально-економічної та політичної ситуацій в суспільстві;- проводити опитування та використовувати отриману інформацію у діяльності щодо просування;- "правильно" справлятися з чутками та обмовами/наклепами;- уміти створювати та доносити повідомлення до споживача;- володіти навичками формування концепції та розроблення дизайну рекламного повідомлення (заголовок, "кнопка", "картинка-зачіпка" тощо);- знати компетенції маркетолога та уміти ефективно їх використовувати;- уміти застосовувати на практиці фундаментальні дані щодо побудови маркетингової стратегії; - уміти будувати маркетинговий план (побудова плану просування);- оперувати інструментами контролю роботи маркетолога;- уміти здійснювати аналіз ситуації та стану, в якій знаходиться організація. Знати основні управлінські рішення та кроки, що здійснюються керівництвом в кожному з аналізованих ситуацій та станів.Спосіб навчання: аудиторне, дистанційнеНеобхідні обовязкові попередні й супутні модулі: відсутніЗміст дисципліни: 1. Основні поняття курсу: що таке менеджмент і маркетинг та їх цінність сьогодні на ринку. Основні закони та інструменти менеджменту та маркетингу, принципи ефективного оперування ними в сучасних умовах господарювання
2. Створення стартапу: основні кроки, сучасні проблеми, методи попередження та шляхи вирішення.
3. Основні комунікаційні лінії та інструменти маркетолога.
4. Зв'язки з громадськістю - найголовніший компонент та підґрунтя для маркетингу
5. Опитування та практика застосування його у діяльності щодо просування.
6. Вводна послуга як простий та потужний маркетинговий інструмент для бізнесу.
7. Прес - релізи: види, підготовка, реквізити, інформаційні підстави, вимоги до оформлення.
8. Адміністративна шкала - сучасний бізнес інструмент менеджменту та маркетингу.
9. Методологія та бізнес-система маркетингу.
10. Управління рекламою та заходами з просування.Рекомендована література: 1. Божкова В.В. Реклама та стимулювання збуту. Навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів. / В.В. Божкова, Ю.М.Мельник: - К.: Центр учбової літератури, 2017. - 200 с. 2. Волтер Айзексон "Стів Джобс". В-во АСТ, 2017 - 688 с.3. Ігорь Манн. Маркетинг без бюджету. В-во "Манн, Иванов и Фербер", 2013 - 290 с.4. Катаєв А. В. Маркетинг [Електронний ресурс] : навч. посіб. для студентів спец. "Фінанси і кредит", "Облік і аудит" / А. В. Катаєв ; Харків. торг.-екон. ін-т Київ. нац. торг.-екон. ун-ту. - Електрон. текст. дані. - Харків : Видавничий центр "Діалог", 2016. - 1 електрон. опт. диск (CD-R). - Системні вимоги: AdobeAcrobatReader. - Назва з етикетки диска5. Полторак В.А. Маркетингові дослідження: навчальний посібник/ В.А. Полторак, І.В. Тараненко, О.Ю. Красовська. - 3-те вид., перероб. та доп. - К.: Центр учбової літератури. 2014. - 342 с.6. Джек Велч, Сьюзі Велч. Переможець. - К.: Наш Формат. - 2017. - 320 стр.7. Ласло Бок. Робота рулить! Уроки Google: правила гри у команді мрії!. - Наш Формат: Київ, 2016. - 440 с.Форми та методи навчання: лекції, семінарські заняття, самостійна роботаМетоди й критерії оцінювання: рейтингове оцінювання за 100-бальною системою: поточний контроль - 60 балів (опитування, виступи на семінарах, індивідуальне письмове завдання); підсумковий контроль - 40 балів (письмовий екзамен)Мова навчання: українська