Код: 315613Назва:
Курсова робота
Анотація: Написання курсової роботи на 3 році має сприяти більш глибокому засвоєнню студентами теоретичних та практичних аспектів професійних дисциплін. Це вимагає від них самостійного поглибленого вивчення не лише навчальної, але й спеціальної літератури: монографій, статей, що друкуються у періодичних виданнях, наукових збірниках тощо. Студенти виконують курсову роботу на основі ретельного вивчення та узагальнення теоретичних положень, що містяться у відповідних літературних джерелах, а також використання фактичних даних, наведених у статистичних щорічниках, науковій літературі, періодичних виданнях. При виконанні курсової роботи слід використовувати також інструктивні, нормативні, звітні матеріали підприємств або організацій. Заохочується використання під час проведення дослідження сучасних інструментів, програмного забезпечення для обробки та візуалізації даних та обґрунтування висновків та пропозиційТип дисципліни: Вибіркова Рік навчання: ІІІСеместр: VIКількість кредитів: 3Форма контролю: Захист тезиВикладач(і): Викладачі кафедриРезультати навчання: РН1. Демонструвати знання і розуміння теоретичних основ та принципів провадження маркетингової діяльності.РН2. Аналізувати і прогнозувати ринкові явища та процеси на основі застосування фундаментальних принципів, теоретичних знань і прикладних навичок здійснення маркетингової діяльності.РНЗ. Застосовувати набуті теоретичні знання для розв'язання практичних завдань у сфері маркетингу.РН4. Збирати та аналізувати необхідну інформацію, розраховувати економічні та маркетингові показники, обґрунтовувати управлінські рішення на основі використання необхідного аналітичного й методичного інструментарію.РН5. Виявляти й аналізувати ключові характеристики маркетингових систем різного рівня, а також особливості поведінки їх суб'єктів.РН6. Визначати функціональні області маркетингової діяльності ринкового суб'єкта та їх взаємозв'язки в системі управління, розраховувати відповідні показники, які характеризують результативність такої діяльності.РН7. Використовувати цифрові інформаційні та комунікаційні технології, а також програмні продукти, необхідні для належного провадження маркетингової діяльності та практичного застосування маркетингового інструментарію.РН8. Застосовувати інноваційні підходи щодо провадження маркетингової діяльності ринкового суб'єкта, гнучко адаптуватися до змін маркетингового середовища.РН9. Оцінювати ризики провадження маркетингової діяльності, встановлювати рівень невизначеності маркетингового середовища при прийнятті управлінських рішень.Р Н 10.Пояснювати інформацію, ідеї, проблеми та альтернативні варіанти прийняття управлінських рішень фахівцям і нефахівцям у сфері маркетингу, представникам різних структурних підрозділів ринкового суб'єкта.PH 11.Демонструвати вміння застосовувати міждисциплінарний підхід та здійснювати маркетингові функції ринкового суб'єкта.РН12. Виявляти навички самостійної роботи, гнучкого мислення, відкритості до нових знань, бути критичним і самокритичним.РН 13. Відповідати за результати своєї діяльності, виявляти навички підприємницької та управлінської ініціативи.РН14. Виконувати функціональні обов'язки в групі, пропонувати обгрунтовані маркетингові рішення. PH 15. Діяти соціально відповідально та громадсько свідомо на основі етичних принципів маркетингу, поваги до культурного різноманіття та цінностей громадянського суспільства з дотриманням прав і свобод особистості.РН16. Відповідати вимогам, які висуваються до сучасного маркетолога. РН17.Демонструвати навички письмової та усної професійної комунікації державною й іноземною мовами, а також належного використанняпрофесійної термінології.РН18. Демонструвати відповідальність у ставленні до моральних, культурних,наукових цінностей і досягнень суспільства у професійніймаркетинговій діяльності.РН19.Показати вміння щодо розробки маркетингової політики підприємства РН20.Здатність працювати в команді та налагоджувати міжособистіснувзаємодію при вирішенні професійних завданьРН 21. Підвищувати рівень особистої професійної підготовкиСпосіб навчання: Дистанційний/проведення особистих консультацій з керівникомНеобхідні обовязкові попередні й супутні модулі: Базові курси підготовки зі спеціальності Зміст дисципліни: "Вибір теми курсової роботи та її затвердження
"Огляд літератури за темою роботи (складання попереднього варіанта бібліографічного списку до курсової роботи (не менше 20 найменувань)), складання та затвердження плану
"Визначення мети та завдань курсової роботи, вибір об'єкта і предмета дослідження, пошук необхідного матеріалу у відповідності до обраної теми дослідження, підготовка попереднього варіанта вступу
"Аналіз і обробка теоретичного матеріалу, написання і оформлення 1 розділу курсової роботи
"Аналіз і обробка даних, необхідних для виконання аналітичної частини курсової роботи.
"Детальний аналіз отриманих результатів, написання та оформлення висновків, додатків. Підготовка завершеного варіанта курсової роботи, подання роботи на рецензування
"Захист курсової роботиРекомендована література: 1. ДСТУ 3008:2015 "Інформація та документація. Звіти у сфері науки і техніки. Структура та правила оформлення" [Національнии? стандарт Украі?ни] / Украі?нськии? інститут науково-технічноі? і економічноі? інформаціі?". Киі?в: ДП "УкрНДНЦ". 2016. 31 с. 2. ДСТУ ГОСТ 7.1:2006 "Система стандартів з інформаціі?, бібліотечноі? та видавничоі? справи. Бібліографічнии? запис. Бібліографічнии? опис. Загальні вимоги та правила складання" [Національнии? стандарт Украі?ни]. Киі?в: Держспоживстандарт Украі?ни, 2007. 47 с. 3. ДСТУ 8302:2015 "Інформація та документація. Бібліографічне посилання. Загальні положення та правила складання" [Національнии? стандарт Украі?ни] / Державна наукова установа "Книжкова палата Украі?ни імені Івана Федорова". - Киі?в: ДП "УкрНДНЦ". 2017. 16 с. 4. Положення про реи?тингову систему оцінювання знань в НаУКМА, затвердженого Наказом №280 від 13.06.2017. URL: https://www.ukma.edu.ua/index.php/about-us/sogodennya/dokumenty-naukma/doc_download/193-polozhennia-pro-reitynhovu-systemu-otsiniuvannia-znan* література, рекомендована керівником. Форми та методи навчання: Консультування керівникаМетоди й критерії оцінювання: рейтингове оцінювання за 100-бальною системою Мова навчання: українська