Код: 315615Назва:
PR-технології в організаціях
Анотація: Дисципліна «PR-технології в організаціях» є вибірковою у навчальному плані підготовки бакалаврів. Курс орієнтований на розуміння ролі PR у маркетингу, оволодіння практичними навичками у сфері масових комунікацій, інструментарієм, який формує зовнішній облік компанії; методами оцінки ефективності PR-компанії. Головною метою курсу PR-технології в організаціях – вивчення сучасного інструментарію налагодження комунікацій із зовнішнім та внутрішнім середовищем організації. Тип дисципліни: вибірковаРік навчання: ІІСеместр: ІІІ Кількість кредитів: 3Форма контролю: залікВикладач(і): К.н. з держ.управ., доц. Гриджук І.А.Результати навчання: - ознайомитися з дієвими інструментами PR та зрозуміти їхній принцип дії, освоїти підходи до стратегії та тактичного застосування цих інструментів, а також навчитися оперувати ними в процесі комунікацій;- навчитися з точністю визначити свою аудиторію та аналізувати її потреби;- засвоїти навички легкої й ефективної комунікації та чітко розуміти про що, коли, де та з якою швидкістю говорити зі свою аудиторію;- уміти планувати та вибудовувати стратегію ефективної комунікації з ЦА;- навчитися запускати і проводити PR-кампанії за допомогою онлайн- і офлайн-інструментів;- навчитися правильно писати PR-тексти.Спосіб навчання: аудиторне, дистанційнеНеобхідні обовязкові попередні й супутні модулі: Актуальні проблеми менеджменту і маркетингуЗміст дисципліни: 1. Суть PR. Інструменти PR та принцип їх дії.
2. Технологія визначення своєї (бренду, продукту тощо) цільової аудиторїї та аналіз її комунікативних потреб/вподобань.
3. Легка та ефективна комунікація: базові принципи онлайн- та офлайн взаємодії.
4. Внутрішній і зовнішній PR: інструменти побудови та ефективної взаємодії.
5. Особистий PR та PR бренду: принципи та правила поєднання та розмежування.
6. Кризовий PR. Креатив у PR, соціальна відповідальність та робота з емоціями як базис для грамотної побудови позиціонування.
7. Партнерство та колаборація.Рекомендована література: 1. Катаєв А. В. Маркетинг [Електронний ресурс] : навч. посіб. для студентів спец. "Фінанси і кредит", "Облік і аудит" / А. В. Катаєв ; Харків. торг.-екон. ін-т Київ. нац. торг.-екон. ун-ту. - Електрон. текст. дані. - Харків : Видавничий центр "Діалог", 2016. - 1 електрон. опт. диск (CD-R). - Системні вимоги: AdobeAcrobatReader.2. Полторак В.А. Маркетингові дослідження: навчальний посібник/ В.А. Полторак, І.В. Тараненко, О.Ю. Красовська. - 3-те вид., перероб. та доп. - К.: Центр учбової літератури. 2014. - 342 с.3. Райс Ел., Траут Дж. Маркетингові війни / Пер. З англ.. І. Коберник. - К.: Companion Group, 2006. - 256 с. 26. 4. Волтер Айзексон "Стів Джобс". В-во АСТ, 2017 - 688 с.5. Джек Велч, Сьюзі Велч. Переможець. - К.: Наш Формат. - 2017. - 320 стр.Форми та методи навчання: лекції, семінарські заняття, самостійна роботаМетоди й критерії оцінювання: Рейтингове оцінювання за 100-бальною системою: поточний контроль - 70 балів; підсумковий контроль залік - 30 балів Мова навчання: українська