НаУКМА

Інформаційний пакет ЄКТС

<< повернутись

Код: 315615

Назва:

PR-технології в організаціях



Анотація: Дисципліна «PR-технології в організаціях» є вибірковою у навчальному плані підготовки бакалаврів. Курс орієнтований на розуміння ролі PR у маркетингу, оволодіння практичними навичками у сфері масових комунікацій, інструментарієм, який формує зовнішній облік компанії; методами оцінки ефективності PR-компанії. Головною метою курсу PR-технології в організаціях – вивчення сучасного інструментарію налагодження комунікацій із зовнішнім та внутрішнім середовищем організації.

Тип дисципліни: вибіркова

Рік навчання: ІІ

Семестр: ІІІ

Кількість кредитів: 3

Форма контролю: залік

Викладач(і): К.н. з держ.управ., доц. Гриджук І.А.

Результати навчання: - ознайомитися з дієвими інструментами PR та зрозуміти їхній принцип дії, освоїти підходи до стратегії та тактичного застосування цих інструментів, а також навчитися оперувати ними в процесі комунікацій;
- навчитися з точністю визначити свою аудиторію та аналізувати її потреби;
- засвоїти навички легкої й ефективної комунікації та чітко розуміти про що, коли, де та з якою швидкістю говорити зі свою аудиторію;
- уміти планувати та вибудовувати стратегію ефективної комунікації з ЦА;
- навчитися запускати і проводити PR-кампанії за допомогою онлайн- і офлайн-інструментів;
- навчитися правильно писати PR-тексти.

Спосіб навчання: аудиторне, дистанційне

Необхідні обовязкові попередні й супутні модулі: Актуальні проблеми менеджменту і маркетингу

Зміст дисципліни: 1. Суть PR. Інструменти PR та принцип їх дії. 2. Технологія визначення своєї (бренду, продукту тощо) цільової аудиторїї та аналіз її комунікативних потреб/вподобань. 3. Легка та ефективна комунікація: базові принципи онлайн- та офлайн взаємодії. 4. Внутрішній і зовнішній PR: інструменти побудови та ефективної взаємодії. 5. Особистий PR та PR бренду: принципи та правила поєднання та розмежування. 6. Кризовий PR. Креатив у PR, соціальна відповідальність та робота з емоціями як базис для грамотної побудови позиціонування. 7. Партнерство та колаборація.


Рекомендована література: 1. Катаєв А. В. Маркетинг [Електронний ресурс] : навч. посіб. для студентів спец. "Фінанси і кредит", "Облік і аудит" / А. В. Катаєв ; Харків. торг.-екон. ін-т Київ. нац. торг.-екон. ун-ту. - Електрон. текст. дані. - Харків : Видавничий центр "Діалог", 2016. - 1 електрон. опт. диск (CD-R). - Системні вимоги: AdobeAcrobatReader.
2. Полторак В.А. Маркетингові дослідження: навчальний посібник/ В.А. Полторак, І.В. Тараненко, О.Ю. Красовська. - 3-те вид., перероб. та доп. - К.: Центр учбової літератури. 2014. - 342 с.
3. Райс Ел., Траут Дж. Маркетингові війни / Пер. З англ.. І. Коберник. - К.: Companion Group, 2006. - 256 с. 26.
4. Волтер Айзексон "Стів Джобс". В-во АСТ, 2017 - 688 с.
5. Джек Велч, Сьюзі Велч. Переможець. - К.: Наш Формат. - 2017. - 320 стр.

Форми та методи навчання: лекції, семінарські заняття, самостійна робота

Методи й критерії оцінювання: Рейтингове оцінювання за 100-бальною системою: поточний контроль - 70 балів; підсумковий контроль залік - 30 балів

Мова навчання: українська