НаУКМА

Інформаційний пакет ЄКТС

<< повернутись

Код: 315620

Назва:

Маркетинг туризму



Анотація: Метою курсу є формування у студентів теоретичних та практичних питань дослідження туристичного ринку, розробки та реалізації маркетингової стратегії підприємства туристичної сфери в ринкових умовах.А також, ознайомити студентів з теоретичними основами маркетингу у сфері туризму, сприяти формуванню маркетингового мислення та придбання практичних навичок щодо прийняття управлінських рішень, спрямованих на вирішення маркетингових проблем туристичної фірми та адаптації її діяльності завдяки маркетинговим інструментам до змін у зовнішньому середовищі. Під час вивчення дисципліни студенти зможуть оволодіти базовими знаннями з маркетингу туризму та використовувати їх і ефективно застосовувати на практиці

Тип дисципліни: вибіркова

Рік навчання: ІV

Семестр: VІІІ

Кількість кредитів: 3

Форма контролю: залік

Викладач(і): к.е.н., ст. викладач Демчук З.О.

Результати навчання: У результаті вивчення дисципліни студент повинен:
- знати роль маркетингу у сфері туризму та його особливості; особливості маркетингової діяльності туристичних компаній;
- вміти досліджувати ринок туристичних послуг;


Спосіб навчання: аудиторне, дистанційне

Необхідні обовязкові попередні й супутні модулі: - маркетинг; - маркетинг послуг; - маркетингові дослідження.

Зміст дисципліни: 1. Теоретичні основи маркетингу туризму. 2. Планування маркетингової діяльності туристичних фірм 3. Маркетингові стратегії в туризмі та порядок їх формування. 4. Маркетингові дослідження в туризмі 5. Ринок туристичних послуг 6. Організація маркетингової діяльності туристичних фірм 7. Контроль маркетингової діяльності туристичних фірм


Рекомендована література: 1. Бритс С. Маркетинг в туризме. - К: Знання-Прес, 2005
2. Дурович А.П. Маркетинг в туризме..Учебное пособие. - Минск: Новое знание, 2003
3. Дурович А.П. Реклама в туризме..Учебное пособие. - Минск: Новое знание, 2008
4. Кияк В.Ф. Організація туристичної діяльності в Україні. - Чернівці: Книги -ХХІ, 2003
5. Морозова Н.С., Морозов М.А. Реклама в социально-культурном сервисе и туризме. - М: Академія, 2008


Форми та методи навчання: лекції, семінарські заняття, самостійна робота

Методи й критерії оцінювання: рейтингове оцінювання за 100-бальною системою: поточний контроль - 60 балів (опитування, виступи на семінарах, індивідуальне письмове завдання); підсумковий контроль - 40 балів (залік)

Мова навчання: українська