Код: 315620Назва:
Маркетинг туризму
Анотація: Метою курсу є формування у студентів теоретичних та практичних питань дослідження туристичного ринку, розробки та реалізації маркетингової стратегії підприємства туристичної сфери в ринкових умовах.А також, ознайомити студентів з теоретичними основами маркетингу у сфері туризму, сприяти формуванню маркетингового мислення та придбання практичних навичок щодо прийняття управлінських рішень, спрямованих на вирішення маркетингових проблем туристичної фірми та адаптації її діяльності завдяки маркетинговим інструментам до змін у зовнішньому середовищі. Під час вивчення дисципліни студенти зможуть оволодіти базовими знаннями з маркетингу туризму та використовувати їх і ефективно застосовувати на практиціТип дисципліни: вибірковаРік навчання: ІVСеместр: VІІІКількість кредитів: 3Форма контролю: залікВикладач(і): к.е.н., ст. викладач Демчук З.О.Результати навчання: У результаті вивчення дисципліни студент повинен: - знати роль маркетингу у сфері туризму та його особливості; особливості маркетингової діяльності туристичних компаній; - вміти досліджувати ринок туристичних послуг;Спосіб навчання: аудиторне, дистанційнеНеобхідні обовязкові попередні й супутні модулі: - маркетинг;
- маркетинг послуг;
- маркетингові дослідження.
Зміст дисципліни: 1. Теоретичні основи маркетингу туризму.
2. Планування маркетингової діяльності туристичних фірм
3. Маркетингові стратегії в туризмі та порядок їх формування.
4. Маркетингові дослідження в туризмі
5. Ринок туристичних послуг
6. Організація маркетингової діяльності туристичних фірм
7. Контроль маркетингової діяльності туристичних фірм
Рекомендована література: 1. Бритс С. Маркетинг в туризме. - К: Знання-Прес, 20052. Дурович А.П. Маркетинг в туризме..Учебное пособие. - Минск: Новое знание, 20033. Дурович А.П. Реклама в туризме..Учебное пособие. - Минск: Новое знание, 20084. Кияк В.Ф. Організація туристичної діяльності в Україні. - Чернівці: Книги -ХХІ, 20035. Морозова Н.С., Морозов М.А. Реклама в социально-культурном сервисе и туризме. - М: Академія, 2008Форми та методи навчання: лекції, семінарські заняття, самостійна роботаМетоди й критерії оцінювання: рейтингове оцінювання за 100-бальною системою: поточний контроль - 60 балів (опитування, виступи на семінарах, індивідуальне письмове завдання); підсумковий контроль - 40 балів (залік)Мова навчання: українська