Код: 315621Назва:
Інформаційні системи та технології в маркетингу
Анотація: Практична дисципліна, орієнтована на засвоєння студентами знань та навичок з організації та функціонування інформаційних систем маркетингу (ІСМ), сучасних технологічних засобів обробки інформації та інформаційних технологій розв’язання основних маркетингових задач. Використовуючи програмне забезпечення формуються практичні навички створення та використання баз даних, управління ними, обґрунтування та прийняття маркетингових рішень. Розглядаються різні інструменти, які мають допомогти маркетологу у вирішенні конкретних рутинних задач.. Завдання виконуються з застосуванням сучасних програмних продуктів в тому числі і ШІ. На заняття запрошуються експерти для проведення воркшопів та демонстрації можливостей сучасного програмного забезпечення в маркетингу.Тип дисципліни: вибірковаРік навчання: ІІІСеместр: VІКількість кредитів: 3 Форма контролю: залікВикладач(і): к.е.н., доц. Пічик К.В.Результати навчання: РН1. Демонструвати знання і розуміння теоретичних основ та принципів провадження маркетингової діяльності. РН2. Аналізувати і прогнозувати ринкові явища та процеси на основі застосування фундаментальних принципів, теоретичних знань і прикладних навичок здійснення маркетингової діяльності. РН3. Застосовувати набуті теоретичні знання для розв'язання практичних завдань у сфері маркетингу. РН4. Збирати та аналізувати необхідну інформацію, розраховувати економічні та маркетингові показники, обґрунтовувати управлінські рішення на основі використання необхідного аналітичного й методичного інструментарію. РН7. Використовувати цифрові інформаційні та комунікаційні технології, а також програмні продукти, необхідні для належного провадження маркетингової діяльності та практичного застосування маркетингового інструментарію. РН8. Застосовувати інноваційні підходи щодо провадження маркетингової діяльності ринкового суб'єкта, гнучко адаптуватися до змін маркетингового середовища. РН9. Оцінювати ризики провадження маркетингової діяльності, встановлювати рівень невизначеності маркетингового середовища при прийнятті управлінських рішень. РН10. Пояснювати інформацію, ідеї, проблеми та альтернативні варіанти прийняття управлінських рішень фахівцям і нефахівцям у сфері маркетингу, представникам різних структурних підрозділів ринкового суб'єкта. РН12. Виявляти навички самостійної роботи, гнучкого мислення, відкритості до нових знань, бути критичним і самокритичним. РН13. Відповідати за результати своєї діяльності, виявляти навички підприємницької та управлінської ініціативи. РН14. Виконувати функціональні обов'язки в групі, пропонувати обґрунтовані маркетингові рішення. РН16. Відповідати вимогам, які висуваються до сучасного маркетолога, підвищувати рівень особистої професійної підготовки. РН17. Демонструвати навички письмової та усної професійної комунікації державною й іноземною мовами, а також належного використання професійної термінології. РН 21. Підвищувати рівень особистої професійної підготовкиСпосіб навчання: аудиторне, дистанційнеНеобхідні обовязкові попередні й супутні модулі: "Інформатика", "Економетрія", "Маркетинг"Зміст дисципліни: Тема 1. Інформація. Система автоматизації роботи з інформацією.
Тема 2. Сайт: основні поняття, функції, правила побудови.
Тема 3. Сучасні інструменти для пошуку та сбору інформації
Тема 4 Сучасні програмні продукти для управління маркетинговою діяльністюРекомендована література: 1. 25 найкращих сервісів для аналітики сайту з інструкціями https://www.leadfeeder.com/blog/website-analytics-tools/#gref 2. 10 прикладів успішного застосування VR у маркетингуhttps://mbryonic.com/best-vr-marketing/ 3. Покрокова інструкція з реєстрації безкоштовного домену "pp.ua": https://css.in.ua/article/reiestratsiia-bezkoshtovnogo-domena-v-zoni-pp-ua_4. Безкоштовний курс від Google. Курс від Google, можна отримати сертифікат.https://learndigital.withgoogle.com/digitalworkshop-ua/course/digital-marketing 5. Як робити лендінги: https://tilda.education/courses/landing-page/understanding-main-principles/ 6. Кейси із використання CRM-систем великими компаніямиhttps://www.expertmarket.co.uk/crm-systems/customer-relationship-management-case-studies Форми та методи навчання: лекції, практичні заняття, самостійна роботаМетоди й критерії оцінювання: рейтингове оцінювання за 100-бальною системою:
поточний контроль - 70 балів (практичн завдання, тести);
підсумковий контроль/залік - 30 балівМова навчання: українська