НаУКМА

Інформаційний пакет ЄКТС

<< повернутись

Код: 315622

Назва:

Маркетингові дослідження



Анотація: Нормативна дисципліна для опанування знаннями і навичками з фахової підготовки бакалавра-маркетолога. Містить певне коло знань у галузі маркетингу, а саме: процес постановки цілей маркетингового дослідження, збору, аналізу об’єктивної ринкової інформації за допомогою статистичних методів та розробка рекомендацій для прийняття конкретних управлінських рішень відносно будь-яких елементів продуктово-ринкової стратегії фірми. Розглядаються новітні методики проведення маркетингових досліджені. Також активно долучаються лектори-експерти з сучасними кейсами.

Тип дисципліни: нормативна

Рік навчання: ІІІ

Семестр:

Кількість кредитів: 4

Форма контролю: екзамен

Викладач(і): к.е.н., доц. Пічик К.В.

Результати навчання: РН1. Демонструвати знання і розуміння теоретичних основ та принципів провадження маркетингової діяльності.
РН2. Аналізувати і прогнозувати ринкові явища та процеси на основі застосування фундаментальних принципів, теоретичних знань і прикладних навичок здійснення маркетингової діяльності.
РН3. Застосовувати набуті теоретичні знання для розв'язання практичних завдань у сфері маркетингу.
РН4. Збирати та аналізувати необхідну інформацію, розраховувати економічні та маркетингові показники, обґрунтовувати управлінські рішення на основі використання необхідного аналітичного й методичного інструментарію.
РН5. Виявляти й аналізувати ключові характеристики маркетингових систем різного рівня, а також особливості поведінки їх суб'єктів.
РН7. Використовувати цифрові інформаційні та комунікаційні технології, а також програмні продукти, необхідні для належного провадження маркетингової діяльності та практичного застосування маркетингового інструментарію.
РН8. Застосовувати інноваційні підходи щодо провадження маркетингової діяльності ринкового суб'єкта, гнучко адаптуватися до змін маркетингового середовища.
РН10. Пояснювати інформацію, ідеї, проблеми та альтернативні варіанти прийняття управлінських рішень фахівцям і нефахівцям у сфері маркетингу, представникам різних структурних підрозділів ринкового суб'єкта.
РН12. Виявляти навички самостійної роботи, гнучкого мислення, відкритості до нових знань, бути критичним і самокритичним.
РН14. Виконувати функціональні обов'язки в групі, пропонувати обґрунтовані маркетингові рішення.
РН15. Діяти соціально відповідально та громадсько свідомо на основі етичних принципів маркетингу, поваги до культурного різноманіття та цінностей громадянського суспільства з дотриманням прав і свобод особистості.
РН16. Відповідати вимогам, які висуваються до сучасного маркетолога, підвищувати рівень особистої професійної підготовки.
РН17.Демонструвати навички письмової та усної професійної комунікації державною й іноземною мовами, а також належного використання професійної термінології.
РН21. Підвищувати рівень особистої професійної підготовки

Спосіб навчання: аудиторне, дистанційне

Необхідні обовязкові попередні й супутні модулі: "Маркетинг", "Статистика"

Зміст дисципліни: Тема 1. Маркетингові дослідження як фундамент маркетингової діяльності. Тема 2. Маркетингова інформація, її особливості. Тема 3. Процес маркетингових досліджень. Тема 4. Визначення проблеми маркетингових досліджень Тема 5. Методи збору первинної маркетингової інформації. Тема 6. Формування вибіркової сукупності. Тема 7. Розробка форм для збирання даних Тема 8. Аналіз, обробка та інтерпретація даних Тема 9. Звіт з маркетингового дослідження


Рекомендована література: 1. Н. С. Косар, О. Б. Мних, Є. В. Крикавський, С. В. Леонова Маркетингові дослідження: навч. посібник./ Львів: Львівська політехніка, 2018.
2. Маркетингові дослідження: навч. посібник./Ілляшенко С. М. К.: Центр навчальної літератури, 2016.
3. Маркетинг : навчальний посібник / за наук. ред. Ковальчук С.В. - Львів : Новий світ- 2012. - 686 с.
4. Старостіна А.О. Маркетингові дослідження. Практичний аспект. -К.; М.; СПб.: Видавничий дім "Вільямс", 2011
5. Маркетингові дослідження ринку і його структурних елементів: теоретичний аспект електр. журн.-2020.-№ 5.-10 с., http://socrates.vsau.org/repository/getfile.php/24977.pdf
6. Організація інформаційного забезпечення маркетингових досліджень http://repository.kpi.kharkov.ua/bitstream/KhPI-Press/26300/3/2011_Yakovliev_Orhanizatsiia_informatsiinoho.pdf


Форми та методи навчання: лекцій, семінарські заняття, самостійна робота

Методи й критерії оцінювання: рейтингове оцінювання за 100-бальною системою: поточний контроль - 60 балів (опитування, виступи на семінарах, індивідуальне письмове завдання); підсумковий контроль/екзамен - 40 балів

Мова навчання: українська