Код: 315626Назва:
Маркетинг послуг
Анотація: Курс «Маркетинг послуг» дозволяє сформувати систему знань щодо застосування теретико-методичних підходів, спрямованих на задоволення потреб та запитів споживачів у нематеріальних формах блага – послугах, шляхом формування ефективних взаємовідносин між споживачами та підприємством і управління на цих засадах процесами виробництва, збуту та споживання послуг, що знаходяться в одній часовій площині, з метою максимізації прибутків підприємства.
Дисципліна поєднує знання, набуті під час вивчення дисциплін «Маркетинг», «Економіка підприємства», «Менеджмент», «Маркетингові дослідження», «Мікроекономіка», «Макроекономіка», «Статистика» та фокусує їх для формування компетенцій розроблення заходів з підвищення ефективності маркетингу підприємств сфери послуг. Основна увага приділяється формуванню вмінь і навичок використання інноваційного маркетингового інструментарію; передбачає багато практичних завдань та досліджень.Тип дисципліни: нормативнаРік навчання: ІVСеместр: VIІ осіннійКількість кредитів: 4 (загальна кількість годин - 120 аудиторні години - 40 (лекцій - 20, семінарські заняття - 20), самостійна робота - 80)Форма контролю: іспитВикладач(і): Чала Н.Д., д.н. з державного управління, доц.Результати навчання: У результаті вивчення дисципліни студент повинен: - знати суттєвість маркетингу у сфері послуг та його особливості; ринок послуг, його структуризацію на світовому і державному рівнях, регулювання і нормативного забезпечення; - вміти застосовувати маркетинговий інструментарій в діяльності організації і підприємств у сфері послуг.Спосіб навчання: аудиторнеНеобхідні обовязкові попередні й супутні модулі: - маркетинг.Зміст дисципліни: 1. Характеристика ринку послуг
2. Методи маркетингового дослідження ринку послуг
3. Комплекс маркетингу сервісного підприємства
4. Планування маркетингу у сфері послуг
5. Особливості маркетингу у різних галузях сфери послуг
Рекомендована література: 1. Близнюк, С. В. Маркетинг в Україні: проблеми становлення та розвитку. - К. : Політехніка, 20032. Карпов, В. А. Маркетинг прогнозування кон'юнктури ринку: навчальний посібник. - К.:Знання, 20033. Кларк Г. Маркетинг сервиса, приносящая прибылью - К: Знання, 20064. Пащук, 0. В. Маркетинг послуг: стратегічний підхід: навчальний посібник. - К.: Професіонал, 20055. Шатровский, А. Г. Фундаментальные основы маркетинга хистемное естествознание и экология : учебное пособие. - Харьков : Каравелла, 2003.Форми та методи навчання: лекції, семінарські заняття, самостійна роботаМетоди й критерії оцінювання: рейтингове оцінювання за 100-бальною системою: поточний контроль - 60 балів (опитування, виступи на семінарах, індивідуальне письмове завдання); підсумковий контроль - 40 балів (залік)Мова навчання: українська