НаУКМА

Інформаційний пакет ЄКТС

<< повернутись

Код: 315626

Назва:

Маркетинг послуг



Анотація: Курс «Маркетинг послуг» дозволяє сформувати систему знань щодо застосування теретико-методичних підходів, спрямованих на задоволення потреб та запитів споживачів у нематеріальних формах блага – послугах, шляхом формування ефективних взаємовідносин між споживачами та підприємством і управління на цих засадах процесами виробництва, збуту та споживання послуг, що знаходяться в одній часовій площині, з метою максимізації прибутків підприємства. Дисципліна поєднує знання, набуті під час вивчення дисциплін «Маркетинг», «Економіка підприємства», «Менеджмент», «Маркетингові дослідження», «Мікроекономіка», «Макроекономіка», «Статистика» та фокусує їх для формування компетенцій розроблення заходів з підвищення ефективності маркетингу підприємств сфери послуг. Основна увага приділяється формуванню вмінь і навичок використання інноваційного маркетингового інструментарію; передбачає багато практичних завдань та досліджень.

Тип дисципліни: нормативна

Рік навчання: ІV

Семестр: VIІ осінній

Кількість кредитів: 4 (загальна кількість годин - 120 аудиторні години - 40 (лекцій - 20, семінарські заняття - 20), самостійна робота - 80)

Форма контролю: іспит

Викладач(і): Чала Н.Д., д.н. з державного управління, доц.

Результати навчання: У результаті вивчення дисципліни студент повинен:
- знати суттєвість маркетингу у сфері послуг та його особливості; ринок послуг, його структуризацію на світовому і державному рівнях, регулювання і нормативного забезпечення;
- вміти застосовувати маркетинговий інструментарій в діяльності організації і підприємств у сфері послуг.


Спосіб навчання: аудиторне

Необхідні обовязкові попередні й супутні модулі: - маркетинг.

Зміст дисципліни: 1. Характеристика ринку послуг 2. Методи маркетингового дослідження ринку послуг 3. Комплекс маркетингу сервісного підприємства 4. Планування маркетингу у сфері послуг 5. Особливості маркетингу у різних галузях сфери послуг


Рекомендована література: 1. Близнюк, С. В. Маркетинг в Україні: проблеми становлення та розвитку. - К. : Політехніка, 2003
2. Карпов, В. А. Маркетинг прогнозування кон'юнктури ринку: навчальний посібник. - К.:Знання, 2003
3. Кларк Г. Маркетинг сервиса, приносящая прибылью - К: Знання, 2006
4. Пащук, 0. В. Маркетинг послуг: стратегічний підхід: навчальний посібник. - К.: Професіонал, 2005
5. Шатровский, А. Г. Фундаментальные основы маркетинга хистемное естествознание и экология : учебное пособие. - Харьков : Каравелла, 2003.


Форми та методи навчання: лекції, семінарські заняття, самостійна робота

Методи й критерії оцінювання: рейтингове оцінювання за 100-бальною системою: поточний контроль - 60 балів (опитування, виступи на семінарах, індивідуальне письмове завдання); підсумковий контроль - 40 балів (залік)

Мова навчання: українська