НаУКМА

Інформаційний пакет ЄКТС

<< повернутись

Код: 315639

Назва:

Маркетинг промислового підприємства



Анотація: Курс «Маркетинг промислового підприємства» спрямований на формування у студентів спеціальних знань щодо особливостей ринку промислових товарів та маркетингових інструментів, які можуть бути використані на цьому ринку, а також компетентних умінь організації діяльності промислового підприємства на засадах маркетингу та професійної готовності до практичної діяльності на промисловому ринку товарів і послуг. Основна увага приділяється формуванню системи знань промислового ринку та його відмінностей від споживчого, особливостям поведінки споживачів промислових товарів і послуг, проведенню маркетингових досліджень на промисловому ринку, розробленню продуктових стратегій та стратегій ціноутворення, поширенню та просуванню товарів, оволодінню маркетинговими підходами управління суб’єктами маркетингу в промисловому ринковому середовищі для ухвалення раціональних рішень на різних рівнях. Дисципліна охоплює повний цикл набуття практичних навичок з розроблення маркетингових програм та алгоритмів планування маркетингу промислового підприємства у сфері матеріально-технічного постачання та збуту товарів, ведення переговорів та пошуку ділових партнерів, укладання комерційних угод, реалізації планів за складниками комплексу маркетингу та інноваційних маркетингових проєктів, використання маркетингових важелів в конкурентній боротьбі, аналізу та оцінювання ефективності маркетингової діяльності. Архітектонікою програми навчальної дисципліни передбачено два рівні. Перший розкриває теоретичні й практичні питання діяльності промислових підприємств з орієнтацією на попит/пропозицію. Другий рівень закріплює отримані знання набуттям практичних навичок маркетингової діяльності шляхом бізнес-симуляції на віртуальному промисловому підприємстві в командній діловій грі «Битва титанів».

Тип дисципліни: нормативна

Рік навчання: ІV

Семестр: VІІІ

Кількість кредитів: 4

Форма контролю: екзамен

Викладач(і): д.е.н, проф. Россоха В.В.

Результати навчання: Сформовані компетентності, про що свідчать:
здобуті знання теорії; набуті вміння і навички; критичне мислення; творче застосування знань, умінь і навичок; здатність розв’язувати проблеми, протистояти викликам; уміння працювати в колективі; здатність управляти власними емоціями; сформована система ставлень; суб’єктний досвід застосування знань і вмінь.


Спосіб навчання: аудиторне, дистанційне

Необхідні обовязкові попередні й супутні модулі: «Маркетинг», «Мікроекономіка», «Макроекономіка», «Економіка підприємства», «Економіка та фінанси підприємства»

Зміст дисципліни: Модуль 1. Методологічні основи маркетингу промислового підприємства 1. Суть, завдання і тенденції розвитку промислового маркетингу 2. Ринки промислових товарів та процес постачання на промисловому ринку 3. Особливості маркетингових досліджень у промисловому середовищі 4. Ринкова сегментація, позиціонування та просування товару на промисловому ринку Модуль 2. Складники комплексу маркетингу промислового підприємства 5. Маркетингова товарна політика підприємства 6. Ціноутворення на промисловому підприємстві 7. Поширення товарів підприємства на промисловому ринку 8. Маркетингова комунікаційна політика підприємства у промисловому середовищі 9. Стратегічне планування діяльності підприємства на промисловому ринку 10. Організація маркетингу на промисловому підприємстві


Рекомендована література: 16 Рекомендована література 1. Маркетинг промислового підприємства : навч. посібник / А. І. Яковлєв [та ін.] ; ред.: А. І. Яковлєв, М. І. Ларка ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". Київ : Кондор, 2019. 504 с.
2. Маркетинг промислового підприємства : навч. посіб. / Яковлєв А. І. та ін. Київ : Кондор, 2019. 496 с.
3. Маркетингові дослідження : підручник / Косар Н. С. та ін. Львів : Львівської політехніки, 2018. 460 с.
4. Жуков С. А. Формування системи оцінки ефективності промислового маркетингу на підприємстві. Економічний вісник Донбасу. 2017. № 1(47). С. 89–95.
5. Россоха В. В. Розвиток промислового маркетингу в контексті сучасних ринкових трансформацій. Наукові записки НаУКМА. 2015. Т. 172. С. 74–80.


Форми та методи навчання: Лекції, семінари, практичні, контрольні, ділова гра

Методи й критерії оцінювання: Тестування, опитування, співбесіда, За рівнями: високий (91-100), достатній (81-90), середній (71-80), низький (65-70)

Мова навчання: українська