Код: 315642Назва:
Бенчмаркинг
Анотація: Мета дисципліни - надати студентам теоретичні знання та практичні навички зі проведення дослідження та впровадження кращого з досвіду конкурентів і підприємств інших сфер діяльності. Бенчмаркінг сприяє підвищенню рівня конкурентоспроможності фірми, збільшення прибутку, якості пропонованих товарів і послуг. Основні завдання дисципліни: досягти високого рівня теоретичної підготовки студентів, сформувати їх ринкове мислення в аспектах ефективного управління, розглянути методи проведення досліджень, оцінити середовище, розробляти та впроваджувати бенчмаркінгТип дисципліни: вибірковаРік навчання: ІІІСеместр: VКількість кредитів: 3 Форма контролю: залікВикладач(і): к.е.н, ст. викл. Демчук З.О.Результати навчання: У результаті вивчення дисципліни студент повинен: - знати системи стратегічного управління організаціями; мету та напрями стратегічного планування; - вміти побудувати стратегію діяльності підприємства.Спосіб навчання: аудиторнеНеобхідні обовязкові попередні й супутні модулі: - менеджмент;
- маркетинг;
- економіка підприємства
Зміст дисципліни: 1. Еволюція розуміння і передбачення майбутнього підприємств (історичний огляд)
2. Середовище господарської організації
3. Визначення конкурентоспроможності підприємства
4. Методи аналізу та прогнозування розвитку середовища організації
5. Сутність стратегічного планування
6. Визначення цілей і місії підприємства
7. Сутність стратегії та "стратегічний набір"
8. Сбалансована система показників як інструмент стратегічного управління.
9. Прийняття стратегічних управлінських рішень
10. Організаційне забезпечення стратегічного управління і внесення змін в організаційні структури управління (ОСУ)
11. Соціально-психологічне забезпечення стратегічного управління та формування "стратегічної поведінки" персоналу
12. Інформаційно-аналітичне забезпечення стратегічного управління
Рекомендована література: 1. Василенко, В. О. Стратегічне управління :Навчальний посібник. - К. : ЦУЛ, 2003.2. Кіндрацька, Г. I. Стратегічний менеджмент :Навчальний посібник. - К.:Знання, 20063. Редченко К.І. Стратегічний аналіз: Навч. посібник. - Львів: ЛКА, 2002 4. Слабковський, Ю. М. Стратегічне управління в умовах глобалізації світових ринків. - К. : НАУ, 2005Форми та методи навчання: лекції, семінарські заняття, самостійна роботаМетоди й критерії оцінювання: рейтингове оцінювання за 100-бальною системою: поточний контроль - 60 балів (опитування, виступи на семінарах, індивідуальне письмове завдання); підсумковий контроль - 40 балів (залік)Мова навчання: українська