НаУКМА

Інформаційний пакет ЄКТС

<< повернутись

Код: 315647

Назва:

Маркетинг в індустрії моди



Анотація: Курс передбачає формування в студентів теоретичних знань та практичних навичок з маркетингу в індустрії моди. З’ясовується еволюція та основні тенденції розвитку індустрії моди. Аналізуються основні підходи до сегментації споживачів на ринку моди, визначається специфіка роботи з клієнтами в компаніях традиційної та інтернет-торгівлі. З’ясовуються інструменти формування персонального бренду стиліста. Визначаються стратегії управління та взаємозв’язки в системі поставок і закупок в індустрії моди, особливості управління каналами збуту: online, offline, omni-channel. Розглядаються особливості інноваційного маркетингу в індустрії моди та місце креативного дизайну в комплексі маркетингу. З’ясовується сутність трендвотчингу, кулхантингу, форсаи?ту в моді та вплив трендів на моду. Визначаються особливості маркетингових досліджень рітейлерів та брендів в сфері моди. Розглядається механізм розробки маркетингових стратегій компаній в секторі моди класу люкс. Програма курсу дозволить студентам отримати практичні навички в прийнятті ефективних маркетингових рішень щодо завоювання цільових сегментів ринку моди. Курс є синтетичним, його вивчення базується на концепціях та поняттях маркетингу, менеджменту, психології, соціології, культурології.

Тип дисципліни: вибіркова

Рік навчання: ІІІ

Семестр: VIд

Кількість кредитів: 3

Форма контролю: залік

Викладач(і): к.е.н., доц. Л.В. Пан

Результати навчання: Програма курсу дозволить студентам отримати практичні навички в прийнятті ефективних маркетингових рішень щодо завоювання цільових сегментів ринку моди, а саме:
Управляти модним бізнесом:
- від виробництва до продажу
- від дизайну до асортиментної політики
- від складу до логістичних центрів
- від магазину до корпорації
- від offline до online та omnichannel
- від продавця до багатотисячних колективів
Розробляти та реалізовувати стратегії компанії в модній індустрії.
Проводити маркетингові дослідження структури ринків індустрії моди.
Вміти аналізувати конкурентне середовища та визначати стратегії екстенсивного та інтенсивного розвитку модного бізнесу.
Здійснювати пошук та оцінку нових ринкових можливостей, враховуючи тренди модної індустрії.

Спосіб навчання: аудиторне, дистанційне

Необхідні обовязкові попередні й супутні модулі: Курс є синтетичним, його вивчення базується на концепціях та поняттях маркетингу, менеджменту, психології, соціології, культурології.

Зміст дисципліни: Сутність індустрії моди Тенденції розвитку fashion-індустрії Сегментація споживачів на ринку моди Маркетинг для стилістів Стратегії управління та взаємозв’язки в системі поставок та закупок в індустрії моди Особливості інноваційного маркетингу в індустрії моди Кулхантинг та трендвотчинг в індустрії моди


Рекомендована література: Рекомендована література (не менше 5 джерел, бажано найновіша - «свіжі» роки видання, без РОСІЙСЬКОЇ!) 1. Louise Crewe. The Geographies of Fashion: Consumption, Space, and Value (Dress, Body, Culture), Bloomsbury Academic, 2017. – 200р.
2. Scott D.M. The new rules of marketing and PR: How to Use News Releases, Blogs, Podcasting, Viral Marketing and Online Media to Reach Buyers Directly / D.M. Scott. — John Wiley & Sons Inc., 2022. — 480p.
3. Hines T., Bruce M. Fashion Marketing / T.Hines, M. Bruce. — 2nd Edition, London: Routledge, 2006. – 352р.
4. Маркетингові комунікації: навчально-методичний посібник / уклад. І. В. Король; МОН України, Уманський державний пед. ун-т імені Павла Тичини. – Умань : Візаві, 2018. – 191 с.
5. Atwal G., Williams A (2009). Luxury brand marketing – the experience is everything! // Journal of Brand Management. 2009. 16 (5). Рр. 338–346.
6. Лук’янець Т.І. Маркетингова політика комунікацій / Т.І. Лук’янець - К.: КНЕУ, 2004 р. http://ubooks.com.ua/books/000164/inx2.php
7. Agins T. The End of Fashion: How Marketing Changed the Clothing Business Forever / T. Agins. - NY.: HarperCollins Publishers Inc., 2000. – 347 p
8. Labrecque, Lauren I. & Esche vor dem, Jonas & Mathwick, Charla & Novak, Thomas P. & Hofacker, Charles F. (2013) Consumer Power: Evolution in the Digital Age // Journal of Interactive Marketing 27 (2013) 257–269.
9. Paulson M. Online Business from Scratch: Launch Your Own Seven-Figure Internet Business by Creating and Selling Information Online / M. Paulson. – Sioux Falls, South Dakota: American Consumer News, LLC, 2016. – 234 p.
10. Sidorchuk R., Meshkov A., Musatov B., Skorobogatykh I., Efimova D. (2018) Indication of the influence of motivational significance of values underlying young consumers’ preferences for basic consumer products // EXPERT OPINION ON DRUG SAFETY. Ashley Publications Ltd. Vol.: 13. № 1, 2018 С.150–163.
11. Bain M. (2016) Zara is an unstoppable sales machine // Business of Fashion, 2016
12. Amed 2011 – Amed I. The business of blogging: The sartorialist. 2011. October 3. www.thebusinessoffashion.com.



Форми та методи навчання: Польові та кабінетні дослідження ринку моди, завдання з використанням мобільних додатків, кейс-стаді, ділові ігри, евристичні діалоги, контекстне навчання, моделювання ситуацій та проєктування, робота у креативних групах

Методи й критерії оцінювання: рейтингове оцінювання за 100-бальною системою: поточний контроль - 60 балів (опитування, виступи на семінарах, індивідуальне письмове завдання); підсумковий контроль - 40 балів (залік)

Мова навчання: українська